Igår, 21:38
  #120169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Nää det stämmer inte. Avdelningen töms kring 21. Alltså alla låses in. Att han skulle få skrika i sin cell klockan 4 är felaktigt.

Du pratade om att kolla på tv 22:30, vilket han absolut får göra i sin cell.

Skulle han ligga och skrika i sin cell 04:00 så hade hans avdelning fixat en p18 på honom.
Dvs att han själv begär omplacering pga han känner sig hotad.
Citera
Igår, 21:48
  #120170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Du pratade om att kolla på tv 22:30, vilket han absolut får göra i sin cell.

Skulle han ligga och skrika i sin cell 04:00 så hade hans avdelning fixat en p18 på honom.
Dvs att han själv begär omplacering pga han känner sig hotad.

22.30 var ju lite skämt. Kolla smilyn efter. Fotbollen höll på till 3 igår.
Citera
Igår, 21:51
  #120171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
22.30 var ju lite skämt. Kolla smilyn efter. Fotbollen höll på till 3 igår.

Och i sin cell får han kolla på tv 03:00 om han vill.
Citera
Igår, 22:05
  #120172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Och i sin cell får han kolla på tv 03:00 om han vill.

Och du tror han kan kolla i tysthet? 😁😆
Citera
Igår, 22:26
  #120173
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Och du tror han kan kolla i tysthet? 😁😆
Han bor inte i en lyhörd lägenhet med pappersväggar
Han bor i en cell. Ett gediget bygge med tjocka väggar som ska kunna stå emot fullt utvecklad brand i minst 60 minuter.
Han behöver inte vara tyst för att inte höras
Citera
Igår, 23:01
  #120174
Medlem
Boondocksaintss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Du pratade om att kolla på tv 22:30, vilket han absolut får göra i sin cell.

Skulle han ligga och skrika i sin cell 04:00 så hade hans avdelning fixat en p18 på honom.
Dvs att han själv begär omplacering pga han känner sig hotad.

Ja det är väldigt lyhört mellan cellerna. Intagna som låter mycket och stör andra intagna brukar inte bli särskilt omtyckta.
Citera
Idag, 00:25
  #120175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
22.30 var ju lite skämt. Kolla smilyn efter. Fotbollen höll på till 3 igår.
Lillen kan inte reglerna ändå så han grät sig nog till sömns kl. 21 som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in