Citat:
Ursprungligen postat av
HalmstadSFB
Nää det stämmer inte. Avdelningen töms kring 21. Alltså alla låses in. Att han skulle få skrika i sin cell klockan 4 är felaktigt.
Du pratade om att kolla på tv 22:30, vilket han absolut får göra i sin cell.
Skulle han ligga och skrika i sin cell 04:00 så hade hans avdelning fixat en p18 på honom.
Dvs att han själv begär omplacering pga han känner sig hotad.