Citat:
Ursprungligen postat av
Duke-Of-Wellington
Är rätt säker på att du ändå provat nätdejting. Förstår inte vad du får ut av att ljuga om det hela tiden. Varje normal människa har testat det någon gång i sitt liv. Och allt du skriver går inte att dra slutsatser om utan att själv fått erfara det live.
Sen finns det undantag där en tjej som är attraktiv för dig, också kan vara genuin. Men dessa uppstår kanske 1 av 100 gånger man matchat med en attraktiv. Oftast en tjej som gör ett kort försök, jämfört med alla andra tjejer som hänger där år in och år ut. Men datingmarknaden 2026 är i sån extrem obalans. Tittade precis på ett youtubeklipp från ett datingprogram där tjejer som är betydligt fulare än killen reser sig upp och går.
Var på dejt med en tjej för en månad sedan. Helt OK blond tjej i 25 årsåldern. Inte världens snyggaste men i alla fall en average. Det tog mig alltså flera månader och år av swipande, oändliga konversationer och prenumerationer för att kunna få ut en tjej som är någorlunda på ens nivå och där allt flöt på utan trassel med ghosting och ursäkter och där hon visade genuint intresse och till och med påminde mig om vår dejt. Som även avbröt hennes planerade aktivitet för att gå på dejt med mig. En tjej jag nog ändå skulle säga att miljoner desperata killar skulle tacka ja till. I det här fallet föll det på att hon var väldigt vänster, feministisk och gjorde klart för mig att hon ville ha barn direkt. Så visst fan går det, men då måste du själv ha en väldigt intressant profil som lockar självaste fläskbergen och medelmåttorna. Hon sa exempelvis att hon varje kväll X:ar typ alla inkommande likes som hon får. Tänker er då hur tjejer som är 7-10 beter sig på appen.
Förr kunde man dessutom få snygga milfar. Nu finns inte ens dom längre då de också blivit skadade av sina egna förväntningar. Om 10 år sitter det massor med 45 åringar utan barn som fortfarande väntar på sin prins
Hamnar man i en lycklig relation så är mitt råd att förvalta den väl och inte lockas av gräset på andra sidan häcken. Dagens marknad har blivit helt CP och är inte ens något jag önskar min värsta fiende.
Tycker inte du ska kasta bort en person för att den är vänster.
För mig är det viktiga personkemi och personlighet/karaktär.
Sen ideologi skiter jag i. Så också vilka intressen personen har.
Det är val en gång vart fjärde år.
Idag är folk så jävla inskränkta. Är det en SD person, då går det inte. Är den en vänster, då går det inte. Tycker man ska vara mer öppensinnad... Finns till och med folk som säger upp vänskaper och kontakt med familjemedlemmar för att de röstar på SD
Om ens tvillingsjäl har en annan åsikt om politik eller hobby? so what?? Det är det minst viktiga!
Jag värderar mest:
1. Energi: gillar positiv och bra energi.
2. Personlighet: empati, pålitlighet och principfasthet, heterosexuell och monogam.
3. Personkemi.
4. Att personen dras till mig och tycker om mig!
Det är det viktigaste. Sen att personen tar hand om sig och är någorlunda attraktiv. Inte en fet sopsäck.