Citat:
Ursprungligen postat av
Honzik
Så på några år har Rob Engström förlorat tre stora schweizare. Cartier, Omega och Rolex.
Om det är som du säger så beror det nog inte bara på att rolex är dumma utan låter mer som att man helt enkelt misskött någonting själva, annars har jag svårt att tänka mig att andra lyxmärken av klockor också tar bort deras registrering.
Någonting undanhålls som vanligt i dessa historier för att man ska tycka synd om invandraren.