2026-06-16, 07:56
Medlem
Hahahah saknar ord. "Jag har varit väldigt försiktig för att prata om detta" joo men absolut har du det. Eller så har du tagit upp det vid varje chans du får😅😅

"Vad vi vill eller måste göra för att få syskon" vad fan pratar hon ens om? Är detta ett skämt?!

Hade inte hon redan sett sina prover bara några dagar sedan och skulle prata med läkaren. Vad hände med det?? men nu plötsligt ska dem vänta till hösten för att gå igenom dessa😅 jo tjena. Hon verkar glömma vad hon säger för berättelsen ändrar sig rätt ofta och snabbt.

Vad är det för rädslor och hopp Chatte pratar om? Hon donerade ju sitt sista embryo väldigt obekymrat men vill att vi ska tro att hon fått nytt hopp😅

Hon är PINSAM och en lögnare. Ett desperat försök att behålla sina följare inför syskonförsök 😅 tror någon på detta eller😅😅😅😅
Citera
2026-06-16, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Grav och syskonförsök ✅

Vad bra att donera ett färdigt embryo om dom ska ha ett syskon, genomtänkt! Skitsnack allting, alltid…

Hon skulle sätta in det sista embryot men sen blev det tyst. Plötsligt donerar hon det.

Hon skulle göra OperAtionen men sen ställs den in och vi får aldrig mer höra om hennes skador igen. Vad händr med att änligen kunna Leva Livet utan blödningar. Det verkar fungera rätt bra😅

Nu ska hon *utredas* inför syskonförsök några månader efter att ha donerat sitt sista embryo hahahaha. Tror hon kliniker är dumma. Jag hoppad verkligen inte det
Citera
2026-06-16, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Eller lite bilder på graven, lite snyft eller syskonförsök

Vad var det jag sa..när följarantalet dalar..
Citera
2026-06-16, 08:12
Medlem
Men det var väl flera av oss som förstod att hon på ett eller annat sätt skulle göra syskonförsök. Hur ska hon annars få fler följare?

Ibland undrar jag nästan om det finns en bipolaritet hos Hanna. Menar inget illa men just att det svänger så snabbt ofta. Det är inget fel att ha bipolaritet, många som har
Citera
2026-06-16, 08:26
Medlem
Var det inte för typ en kvart sen hon sa att dom inte ville ha fler barn och hon skulle göra någon operation?
Citera
2026-06-16, 08:27
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Nu tror hon plötsligt att det ska fungera att få ett syskon utan IVF när det knappt fungerade med IVF, höga förhoppningar! Eller bara följarfiskande antagligen. Hon borde hänga på låset till psyket istället, den hjälpen hade hon behövt! Eller bara skaffat sig ett jobb så hon inte har tid att tänka och vela så mycket. Hon är som en hemmasittande tonåring. Ta bättre hans om din unge Hanna än jaga efter en till, du är ingen bra morsa, du försöker inte ens göra rätt!
Citera
2026-06-16, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Hahahah saknar ord. "Jag har varit väldigt försiktig för att prata om detta" joo men absolut har du det. Eller så har du tagit upp det vid varje chans du får😅😅

"Vad vi vill eller måste göra för att få syskon" vad fan pratar hon ens om? Är detta ett skämt?!

Hade inte hon redan sett sina prover bara några dagar sedan och skulle prata med läkaren. Vad hände med det?? men nu plötsligt ska dem vänta till hösten för att gå igenom dessa😅 jo tjena. Hon verkar glömma vad hon säger för berättelsen ändrar sig rätt ofta och snabbt.

Vad är det för rädslor och hopp Chatte pratar om? Hon donerade ju sitt sista embryo väldigt obekymrat men vill att vi ska tro att hon fått nytt hopp😅

Hon är PINSAM och en lögnare. Ett desperat försök att behålla sina följare inför syskonförsök 😅 tror någon på detta eller😅😅😅😅

Nu kanske jag blandar ihop lite och tänker fel, men är väldigt säker att när hon skulle utredas för att göra det där ingreppet ( inte operation som Hanna gärna säger) var det väl samma sak, att hon tog en massa prover skulle träffa läkaren. Men typ samma dag hon skulle träffa läkaren så fick dem avboka för hon skulle ta fler prover som hade missats. Men huuuuur många prover ska människan ha liksom 🥲
Många saker hon skriver som liksom inte går ihop 🫣
Citera
2026-06-16, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Nu tror hon plötsligt att det ska fungera att få ett syskon utan IVF när det knappt fungerade med IVF, höga förhoppningar! Eller bara följarfiskande antagligen. Hon borde hänga på låset till psyket istället, den hjälpen hade hon behövt! Eller bara skaffat sig ett jobb så hon inte har tid att tänka och vela så mycket. Hon är som en hemmasittande tonåring. Ta bättre hans om din unge Hanna än jaga efter en till, du är ingen bra morsa, du försöker inte ens göra rätt!

Märkligt också att ens ifrågasätta då hon väl blev gravid spontant efter L. 🤨 då är det väl klart att hon kan bli gravid naturligt.
Citera
2026-06-16, 08:43
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Märkligt också att ens ifrågasätta då hon väl blev gravid spontant efter L. 🤨 då är det väl klart att hon kan bli gravid naturligt.

Ja, hon blev väl gravid flera gånger med IVF med? Men hon kan ju inte behålla gravidieterna, det är ju nått som inte funkar.
Citera
2026-06-16, 08:43
Medlem
Kan fan inte släppa det här. För ett halvår sen så var den lyckligaste jävla dagen i Hannas liv en operation som gjorde att hon aldrig nånsin mer kunde få barn. Och nu det här?!?

Vad är det hon vill få ut? Är det bara för att få sympati? Få följarna att stanna? Varför leker hon med sånt som vissa andra kämpar ett helt liv för att få?!

Livet är tusen ggr mer än ett liv på Instagram, kan hon fatta det???

Jag mår fan fysiskt illa av den här människan.
Citera
2026-06-16, 08:46
Medlem
Jag tänker att problemet inte är att hon ändrar sig, är osäker eller ambivalent. Utan att varje sak hon kommit fram till är så definitivt. Det känns såååå rätt i magen, aldrig varit mer säker osv. Det hade varit så mycket mer relaterbart om hon delade med sig av hur osäker hon känner sig, inte vet vad hon vill osv!
Citera
2026-06-16, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Nu kanske jag blandar ihop lite och tänker fel, men är väldigt säker att när hon skulle utredas för att göra det där ingreppet ( inte operation som Hanna gärna säger) var det väl samma sak, att hon tog en massa prover skulle träffa läkaren. Men typ samma dag hon skulle träffa läkaren så fick dem avboka för hon skulle ta fler prover som hade missats. Men huuuuur många prover ska människan ha liksom 🥲
Många saker hon skriver som liksom inte går ihop 🫣

Kolla inlägg från 27/1
Senast redigerad av A-Melia 2026-06-16 kl. 08:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in