2026-06-15, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Ska maila igen och fråg hur det gick med att ta upp frågan med Hanna med tanke på att hon fortsätter göra på detta vis. Så lågt
Vad bra!
Citera
2026-06-15, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Katastrofal uppdatering under första veckan av sommarlovet. Blir väl så när man sitter framför tvn hela dagen, då blir ens enda content reklamlänkar.

För övrigt en fruktansvärd baddräktsbild hon la upp. Blir absolut inte inspirerad och kan relatera noll till att ”bara va” som H så gärna vill banka in i våra huvuden. Hade H tyckt att man ”bara ska va” hade hon postar bilder från vardagen utan kommentar för att synliggöra något problem, istället för chatte-texter och skrevande.

Titta tex på P3nny P@rnevik och likande som visar upp sina kroppar och bara finns där utan massa floskler, blir tusen gånger mer inspirerad av dom än H ”jag tar inte hand om mig själv och jag bor på soffan men det är okej att se ut så här”.

Exakt. En baddräktsbild från stranden hade varit mer naturligt och inspirerande än en baddräktsbild från en konstig vinkel sittandes i soffan….
Citera
2026-06-15, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Exakt. En baddräktsbild från stranden hade varit mer naturligt och inspirerande än en baddräktsbild från en konstig vinkel sittandes i soffan….

Haha sitter inte alla med baddräkt i soffan och särar på benen?!
Citera
2026-06-15, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Ska maila igen och fråg hur det gick med att ta upp frågan med Hanna med tanke på att hon fortsätter göra på detta vis. Så lågt

Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Jag kan göra samma

Men hallå där. Vad ska vi då ha att läsa i denna tråd när hon behöver ta en paus pga mobbare? Jag vill ju hänga med på allt content från Turkiet och när de åker norrut.
(Obs, skämt)

Angående norrut. Tycker L om att åka bil nu? Det låter ju som att de ska åka långt.
Citera
2026-06-15, 19:51
Medlem
*nej MAMMAN*

Ok queen

Så jävla töntig hon är.

Och varför inte byta till rätt skor så barnet inte ramlar. Men nej låt morsan fota och göra lite content för jag har inget roligare att lägga upp än reklamlänkar för matsmart och nötter (?)
Citera
2026-06-16, 06:39
Medlem
Hanna förstår ju inte att ju fler hon blockar eller svarar otrevligt åt, desto större blir den här tråden. Ett tips: börja vara trevlig så har liksom inte folk så mycket att snacka om.

Kan någon visa bilden på särandet i soffan? (Ja jag är blockad så kan inte se)
Citera
2026-06-16, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Hanna förstår ju inte att ju fler hon blockar eller svarar otrevligt åt, desto större blir den här tråden. Ett tips: börja vara trevlig så har liksom inte folk så mycket att snacka om.

Kan någon visa bilden på särandet i soffan? (Ja jag är blockad så kan inte se)

Du har massa gratissidor där du kan se hennes profil ändå. Googla instagram viewer.

https://imgur.com/a/ih01nkD

"Nu är vi tillbaka. Samma visa. Varje år. För mig iallafall. Pustande, synande.
Vi kan väl bara bestämma oss för att vara sassy tillsammans i sommar? ☀️
Med skavanker, märken och allt som visar att vi levt.
Och lever. Varje dag.
Ta på dig bikinin eller baddräkten.
Ta plats.
Va du. Bara va."

😅😅😅 chatte jobbar övertid

Hon måste vara extra stolt över bilden eftersom det blev ett inlägg😅
Citera
2026-06-16, 07:41
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Grav och syskonförsök ✅

Vad bra att donera ett färdigt embryo om dom ska ha ett syskon, genomtänkt! Skitsnack allting, alltid…
Citera
2026-06-16, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Grav och syskonförsök ✅

Vad bra att donera ett färdigt embryo om dom ska ha ett syskon, genomtänkt! Skitsnack allting, alltid…

Tror vi att de har donerat det då? De kanske har kvar det, och så ska hon fejka en hel IVF igen.
Citera
2026-06-16, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Grav och syskonförsök ✅

Och märk "...blir till hösten". Nepp. Lär inte hända.

Undrar vad kliniken tänker...
Citera
2026-06-16, 07:50
Medlem
Okej så från inlägg ”ÄNTLIGEN har jag fått tid till min OpeRaTioN!!” Som gällde att hon aldrig skulle kunna få mer barn, som var det bästa som nånsin hänt till detta jävla dravel om att ”vi har inte velat prata om detta” när det gäller syskonförsök. Vad fan händer?! Det är ett nytt BARN vi pratar om här!? Inte ditt jävla Instagramliv. Helvete Hanna skärp dig
Citera
2026-06-16, 07:54
Medlem
Alltså vad fan. Snälla sätt inte ett till stackars barn till världen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in