2026-05-11, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Det är så troligt provocerande när Hanna ska ”sälja sina kroppsdelar för att ha råd med x”. I detta fall ETT FRIMÄRKE.

Om hon i ena stunden har råd med att köpa två uppsättningar likadana jeanskläder till Lars för över 1000kr tror jag att ett frimärke går bra…..

Dessutom robotgräsklippare för 10ggr så stor gräsmatta som de har, enorm studsmatta, leksakskök till uteplatsen för 3000kr trots att Lars redan har ett inne, måla om samma rum tre gånger på ett år osv osv osv. ”Skämtet” hade verkligen varit roligare om hon inte slösade så enormt mycket pengar på saker hon inte behöver dagligen.
Citera
2026-05-11, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Kocken är igång igen 15 olika sorters salt blandat med 300 kryddsorter o 10 olika fettkällor, det är hälsa!

Tack för receptet Hanna! Aromat, oxfond, kalvfond, salt OCH soja ehhh.
Citera
2026-05-11, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Tack för receptet Hanna! Aromat, oxfond, kalvfond, salt OCH soja ehhh.

Som en tonåring som blandar hejvilt från kylskåpet sen tror den hittat någon magisk kombination som den måste återge 😂 kalvfond och oxfond! Undrar vad som händer om man skippar den ena
Citera
2026-05-11, 13:33
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Som en tonåring som blandar hejvilt från kylskåpet sen tror den hittat någon magisk kombination som den måste återge 😂 kalvfond och oxfond! Undrar vad som händer om man skippar den ena

Saknas bara ett par påsar av den där pulverdressingen med så är receptet fulländat!
Citera
2026-05-11, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Kocken är igång igen 15 olika sorters salt blandat med 300 kryddsorter o 10 olika fettkällor, det är hälsa!
Haha och alltid ska kalvfonden och aromaten i i varenda maträtt hon gör
Citera
2026-05-11, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Vad är det för papper hon måste skicka in till FK? Är hon deltidssjukskriven? Föräldraledig på deltid? Minns inte att hon nämnt något av det?
Jag har då aldrig varit med om att man behöver skicka in några papper till FK? Har det med hennes AB att göra?
Citera
2026-05-11, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Jag har då aldrig varit med om att man behöver skicka in några papper till FK? Har det med hennes AB att göra?

Är barn hemma sjuka mer än en vecka behövs läkarintyg för vab som bara kan skickas in via post. Så kanske vabbat?
Citera
2026-05-11, 14:17
Medlem
Spöregnet utanför är mer inspirerande än Hanna.
Citera
2026-05-11, 14:19
Medlem
Dragit ner på kaffe och dricker celcius.
Snabb googling så är en sån burk som två koppar kaffe.
Jag fattar om man tar bort kaffe helt och dricker en sån istället för kaffe eller ngt sånt.

Men dra ner på kaffe pga hjärtklappning och dricka celcius istället kommer ej göra ngt för hjärtklappningen då den väl kommer från koffeinet…..
Citera
2026-05-11, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcyRunkle
Dragit ner på kaffe och dricker celcius.
Snabb googling så är en sån burk som två koppar kaffe.
Jag fattar om man tar bort kaffe helt och dricker en sån istället för kaffe eller ngt sånt.

Men dra ner på kaffe pga hjärtklappning och dricka celcius istället kommer ej göra ngt för hjärtklappningen då den väl kommer från koffeinet…..
Hon skrev att hon dragit ner på koffeinet inte specifikt på kaffe.
Citera
2026-05-11, 14:42
Medlem
Och återigen så missar hon att markera sin reklamlänk till bodystore som just reklam. 🫠
Citera
2026-05-11, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jor3m0
Är barn hemma sjuka mer än en vecka behövs läkarintyg för vab som bara kan skickas in via post. Så kanske vabbat?
Ja då kan det ju vara så. Skulle inte förvåna mig. Går ungen ens i förskolan längre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in