Citat:
Ursprungligen postat av
zeuyu
Tror också att detta bara är början.. men samtidigt om dom ska börja kasta skit på tjejerna som berättar om SINA upplevelser med honom så kan jag lova att de finns fler lik i garderoben hos Viktor än vad man kan ana och det vet han nog själv om… så frågan är om det är värt det….
Alla har väl rätt till sin historia? Eller hur är det?
Mmm. N hävdar ju så starkt att hon har sin fulla rätt till att säga sin sanning så varför ska då inte andra få ha det.
Men att hålla på med häxjakt mot V:s "slickepinnar" är ju inte normalt någonstans.
Det är väl V som ska ställas mot väggen och inte de som vågar öppna sig om hur det är eller har varit i relationen med honom.