Idag, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Ja, det är vidrigt. Och som tidigare nämnts så har nog Nicci ett övertag i relationen nu. Om han vill ha kvar sin familj vill säga. Det övertaget har hon nog redan börjat utnyttja och en utnyttjad KK med känslor för killen lär inte vara lätt att hantera heller. Som dessutom bor där och är vacker och tillbringar tid i ishallen.
Jepp N verkar ha V i ett järngrepp . Förstår dock inte hur hon kan sjunka sig så lågt att förlåta en man som varit otrogen och dessutom när hon var gravid.
Känns som N kör omvänd psykologi här för att ej förlora V . Men jag undrar om det är V hon är mest rädd för att förlora el pengarna och kändisskapet.
Då hon tjänar pengar på han då han varje gång ställer upp i en podd vilket också är sjukt.

Förlåt om jag låter kritisk till deras förhållande och sätt att leva på . Men för mig handlar det inte så mycket om dom utan barnen som jag tänker på .

Och när vi ändå är inne på KK el fling el vad det än var så märks det att IF är sårad och vill ge ännu mer hintar på det senaste inlägget synd bara att hon hann ta bort en bild då hon tränar på isen då man klart och tydligt kunde se Färjestad i bakgrunden och V och en till .
Citera
Idag, 11:24
Medlem
"Han gillar inte sociala medier"

Samtidigt har han varit med i två poddavsnitt samt att dom försökte få med honom i ett avsnitt om förlossningen
Citera
Idag, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Ja, det är vidrigt. Och som tidigare nämnts så har nog Nicci ett övertag i relationen nu. Om han vill ha kvar sin familj vill säga. Det övertaget har hon nog redan börjat utnyttja och en utnyttjad KK med känslor för killen lär inte vara lätt att hantera heller. Som dessutom bor där och är vacker och tillbringar tid i ishallen.

Jag hade varit jätteobekväm att IF kan stöta in i både V & N om jag var i V eller N sits.😅
Citera
Idag, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Mena du IF så är det samma tjej på båda . Håller helt med dej , tycker det är fullt gjort .

Haha precis varför tagga någon som ej gillar sociala medier och tagit bort appen som det påstås 🤔🫣
Det går liksom ej ihop . Åter igen kommer dessa lögner upp !
Tror ej det är själv valt av V att ta bort appen då han både vänner och fam som följer han . Utan allt har med en IF och göra

Nej menar inte IF utan exonph, att nessa har instan och nara snapen.
Såg att j skrivit på nessas inlägg nu men inte N🫪

De är så konstigt alltihop, ”han är ju hockeyspelare han vill inte vara influenser eller synas på sociala medier” går ju emot oxå att man valt ett jobb där man är synlig för alla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in