2026-06-15, 17:33
  #7825
Medlem
Enligt ”rykten” så har även Lia slideat in i en viss persons DM nu efter att bevisen om Viktor kommit upp till ytan
Opsi daysi, ser ut som mer är påväg upp till ytan
Citera
2026-06-15, 18:09
  #7826
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Enligt ”rykten” så har även Lia slideat in i en viss persons DM nu efter att bevisen om Viktor kommit upp till ytan
Opsi daysi, ser ut som mer är påväg upp till ytan

Jaså ? Spännande ! Vad har hon tillfört ? Hade de trekant som bröllopspresent från V kanske 😅
Men den människan ser inte sund ut. Kanske därför Nicci försöker gå ner till samma tråd smala objekt 😱
Citera
2026-06-15, 18:52
  #7827
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Jaså ? Spännande ! Vad har hon tillfört ? Hade de trekant som bröllopspresent från V kanske 😅
Men den människan ser inte sund ut. Kanske därför Nicci försöker gå ner till samma tråd smala objekt 😱

Hon är förvånansvärt ung dock, nyss fyllda 23 år!?
Direkt inlägget om att de ska finnas foto på hon och Viktor så blev hon medlem i NS-gruppen, samband? Vet inte, lösa spekulationer men man kan väl ana.. 🤷🏼‍♀️
Citera
2026-06-15, 18:55
  #7828
Medlem
Sanningen kommer alltid fram….
Korten på bordet……
Lögner är det värsta som finns…..
Krash krasch kras
__________________
Senast redigerad av zeuyu 2026-06-15 kl. 19:16.
Citera
2026-06-15, 19:20
  #7829
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Sanningen kommer alltid fram….
Korten på bordet……
Lögner är det värsta som finns…..
Krash krasch kras

Vet ej om du redan delat denna från NS?
Finner inga ord.
https://we.tl/t-Y6i0MVeyGTmZwPvr
Citera
2026-06-15, 19:23
  #7830
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Vet ej om du redan delat denna från NS?
Finner inga ord.
https://we.tl/t-Y6i0MVeyGTmZwPvr

Man hade velat haft lite prints från dedär isåfall…man kan ju bara spekulera vem de gäller
Citera
2026-06-15, 19:25
  #7831
Avslutad
Man visste att det inte står rätt till hemma hos familjen HL. LH sitter inne och läser kommentarer i gruppen Naras soldater då detta kom upp! Gick inte att länka då det är en skärmdump som en la upp i kommentars fältet!

Men mkt intressant information kom fram !
" Har varit i kontakt med en av kvinnorna . N och J sitter slaviskt och trakasserier kvinnorna som v var otrogen med så tjejerna är livrädda.!?

" vem fan är N att hota tjejer när hon är exakt lika dan när hon åkte hem till V och hans ex bostad innan dom hade flyttat isär !!?!!
N trängdes sig på i ett hem fullt med andra tjej saker och sket hon fullständigt I "

Finner inga ord längre om detta är sant så är dom fan sjukare än vad jag trodde .

Stackars barn som får växa upp i detta med en pappa som inte får vara pappa för det har N och J bestämt och kan inte förlåta honom överhuvudtaget fast A vill inget annat än träffa C 🥹❤️

Nästa barn får växa upp med en pappa som är konstant otrogen , har en tjej i varje stad och som fullständigt skiter I sin dotter . 🥺💔

Sen har dessa 2 små flickor en mamma och mormor som är så självupptagna . Det ända som kretsar i deras huvud är hämd , sex intriger pengar karriär och utseende. 😬🙄

Det kommer att komma fram mycket mera detta är bara början .
Citera
2026-06-15, 19:27
  #7832
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Vet ej om du redan delat denna från NS?
Finner inga ord.
https://we.tl/t-Y6i0MVeyGTmZwPvr
Vad bra att du kunde länka skrev precis detta ! Vet inte vad jag gör för fel 🫣😂🤣
Citera
2026-06-15, 19:29
  #7833
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Man hade velat haft lite prints från dedär isåfall…man kan ju bara spekulera vem de gäller
ja man har sina aningar . Det var ju ett namn till som cirkulerar runt som börja på S
Citera
2026-06-15, 19:31
  #7834
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Man visste att det inte står rätt till hemma hos familjen HL. LH sitter inne och läser kommentarer i gruppen Naras soldater då detta kom upp! Gick inte att länka då det är en skärmdump som en la upp i kommentars fältet!

Men mkt intressant information kom fram !
" Har varit i kontakt med en av kvinnorna . N och J sitter slaviskt och trakasserier kvinnorna som v var otrogen med så tjejerna är livrädda.!?

" vem fan är N att hota tjejer när hon är exakt lika dan när hon åkte hem till V och hans ex bostad innan dom hade flyttat isär !!?!!
N trängdes sig på i ett hem fullt med andra tjej saker och sket hon fullständigt I "

Finner inga ord längre om detta är sant så är dom fan sjukare än vad jag trodde .

Stackars barn som får växa upp i detta med en pappa som inte får vara pappa för det har N och J bestämt och kan inte förlåta honom överhuvudtaget fast A vill inget annat än träffa C 🥹❤️

Nästa barn får växa upp med en pappa som är konstant otrogen , har en tjej i varje stad och som fullständigt skiter I sin dotter . 🥺💔

Sen har dessa 2 små flickor en mamma och mormor som är så självupptagna . Det ända som kretsar i deras huvud är hämd , sex intriger pengar karriär och utseende. 😬🙄

Det kommer att komma fram mycket mera detta är bara början .

Tror också att detta bara är början.. men samtidigt om dom ska börja kasta skit på tjejerna som berättar om SINA upplevelser med honom så kan jag lova att de finns fler lik i garderoben hos Viktor än vad man kan ana och det vet han nog själv om… så frågan är om det är värt det….
Alla har väl rätt till sin historia? Eller hur är det?
Citera
2026-06-15, 19:49
  #7835
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Vad bra att du kunde länka skrev precis detta ! Vet inte vad jag gör för fel 🫣😂🤣

Telepati....😁.
Jag tog en Screen för att kunna länka så du gör absolut inget fel.

Som du säger.....
Denna "saga" verkar aldrig nå sin ende.

Skrapar man lätt på N:s & J:s yta så finner man alltid något därunder.
__________________
Senast redigerad av Artmovie 2026-06-15 kl. 20:05.
Citera
2026-06-15, 19:55
  #7836
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Tror också att detta bara är början.. men samtidigt om dom ska börja kasta skit på tjejerna som berättar om SINA upplevelser med honom så kan jag lova att de finns fler lik i garderoben hos Viktor än vad man kan ana och det vet han nog själv om… så frågan är om det är värt det….
Alla har väl rätt till sin historia? Eller hur är det?

Mmm. N hävdar ju så starkt att hon har sin fulla rätt till att säga sin sanning så varför ska då inte andra få ha det.

Men att hålla på med häxjakt mot V:s "slickepinnar" är ju inte normalt någonstans.

Det är väl V som ska ställas mot väggen och inte de som vågar öppna sig om hur det är eller har varit i relationen med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in