2026-06-14, 16:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Övriga Sverige undrar exakt samma sak men han verkar ju ta ledigt när det passar honom och inte känd för sin höga arbetsmoral så...Tidigare sa han sig jobba hemifrån med lade ut lives från skidspåret🤯.För ICA-kontoret blir det nog ingen skillnad OM han nu jobbar kvat där. Finns det något litet bevis på detta ens? Inte ett enda foto på ett kontor eller arbetsutsikt eller AW eller nåt. Inte ens en sketen selfie på jobbet . Är inte det både mysko och orimligt? Jobbat där flera år nu. PW har aldrig heller överraskat honom på jobbet annat än lunch i bilen på parkeringen...

ingen rök utan eld...såklart detta är helskumt...
Citera
2026-06-14, 16:24
Avstängd
Citat:
Övriga Sverige undrar exakt samma sak men han verkar ju ta ledigt när det passar honom och inte känd för sin höga arbetsmoral så...Tidigare sa han sig jobba hemifrån med lade ut lives från skidspåret🤯.För ICA-kontoret blir det nog ingen skillnad OM han nu jobbar kvat där. Finns det något litet bevis på detta ens? Inte ett enda foto på ett kontor eller arbetsutsikt eller AW eller nåt. Inte ens en sketen selfie på jobbet . Är inte det både mysko och orimligt? Jobbat där flera år nu. PW har aldrig heller överraskat honom på jobbet annat än lunch i bilen på parkeringen...

Han har troligtvis en koppling till Nina Jönsson och hennes korrumperade familj på nått sett..
Citera
2026-06-14, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Tror mer att Sauer B*uer ställer till det... Det tär oerhört på en att ha ett kontrollfreak boendes i ens hem. Går inte att slappna av.

Du planerar inte heller din tid förstår jag? Ingen kalender och ingen koll på vad du ska göra de närmaste veckorna och ifall det funkar även för din partner?
Du gör som PW och lever lite på volley?
Citera
2026-06-14, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigaPolisen
Han har troligtvis en koppling till Nina Jönsson och hennes korrumperade familj på nått sett..

Varför tror du att han troligtvis har det?
Citera
2026-06-14, 16:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Varför tror du att han troligtvis har det?

Bara min magkänsla....
Citera
2026-06-14, 19:11
Medlem
Citat:
Tror han är en riktig nobody. Ingen koppling till någon eller något. Verkar vara väldigt ensam. Ser honom golfa med brorsan men annars då? Inga gamla klasskamrater osv. Har han ens gått skola? Var? När? Hur?
Vad har han för utbildning/erfarenhet som gör honom till typ säljchef av hygienartiklar på ICA?
Någon som vet något för konstigt tyst är det när det gäller hela hans tidigare liv, förutom attefallshuset då...Han bara hoppade fram och la an på PW och vips så var dom gifta typ.Han förnekade dessutom att han visste vem PW var när dom träffades🤣😂🤣 så man undrar ju vilken sten han har bott under.
Senast redigerad av Adventuros 2026-06-14 kl. 19:17.
Citera
2026-06-14, 19:20
Avstängd
Citat:
Tror han är en riktig nobody. Ingen koppling till någon eller något. Verkar vara väldigt ensam. Ser honom golfa med brorsan men annars då? Inga gamla klasskamrater osv. Har han ens gått skola? Var? När? Hur?
Vad har han för utbildning/erfarenhet som gör honom till typ säljchef av hygienartiklar på ICA?
Någon som vet något för konstigt tyst är det när det gäller hela hans tidigare liv, förutom attefallshuset då...Han bara hoppade fram och la an på PW och vips så var dom gifta typ.Han förnekade dessutom att han visste vem PW var när dom träffades🤣😂🤣 så man undrar ju vilken sten han har bott under.

jag tror han har lyckats nästla sig in hos familjen Wahlgren genom samma kyla som han nu avancerar inom ICA..hur svårt ska det vara att förstå?
Citera
2026-06-14, 20:08
Medlem
Hon planerar sin tid, dvs sitt arbetsschema som är ganska gediget, genom anställd personal skulle jag tro. Tror Bauer, när han är på ICA kan hålla reda på sitt eget. Men sedan har han ett behov, och jag skriver BEHOV, att hålla koll på resten i huset. Familjens skor står inte på rätt plats, PWs dressingroom ska vara städat mm. Allt i princip klagas det på om det inte är perfekt. Något hon påtalat mer än en gång i WV. Men en fet båt för tre mille gick det utmärkt att hon köpte. Något förmodligen CB tyckte var helt i sin ordning. Nej, det är definitivt inte ok på något sätt! Och sedan begär han även att PW ska ha samma koll på honom. Blir sjukligt och liveget!
De är två helt olika personligheter. PW har klarat sig väldigt bra innan så hoppas hon tar sig en seriös funderare.
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Du planerar inte heller din tid förstår jag? Ingen kalender och ingen koll på vad du ska göra de närmaste veckorna och ifall det funkar även för din partner?
Du gör som PW och lever lite på volley?
Citera
2026-06-14, 20:14
Medlem
Citat:
ingen rök utan eld...såklart detta är helskumt...

Jag kan lugna er alla så ni kan sluta spekulera. Christian jobbar på ICA fortfarande.
Jag är själv anställd där. Frågor på detta?
Citera
2026-06-14, 20:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Flukterskan
Jag kan lugna er alla så ni kan sluta spekulera. Christian jobbar på ICA fortfarande.

jag tror han har lyckats nästla sig in hos familjen Wahlgren genom samma kyla som han nu avancerar inom ICA..hur svårt ska det vara att förstå?
Citera
2026-06-14, 20:31
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:

Dom kommer ändå inte tro dig. För bara några veckor sedan blev det närmast en trådsanning att det var slut och Bauer hade flyttat till en stuga, eller så var det till dottern, eller så hade han barrikadera sig i huset på Lidingö och vägrade flytta 😄

När han sedan började synas på Pernillas instagram så var det bara fejk, dom höll uppe en fasad å bla bla bla.

Många avundsjuka och missunnsamma personer som skriver här inne helt enkelt

Men du som jobbar med han, hur är han? Trevlig? Pratar han mycket om Pernilla eller är han mer reserverad?
Citera
2026-06-14, 20:53
Medlem
Hur många semesterdagar per år har ni på ICA? 100 😅

Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in