Citat:
Ursprungligen postat av
Cianneli
Hon har ju ett jobb hon måste sköta. O sen är det väl bra att hon inte skriver ut vad som händer andra? Hon skriver ju om sig själv. Kan ändå tycka att det är lite synd om henne som blev drabbad av Jackie för det kräver en hel del. Men hon kan kanske sätta gränser.
Det är förmodligen inte så lätt att vara anhörig till P med flickvän. En mamma är ju alltid mamma och Patrik är hennes son.
Jag tänker att hon egentligen inte borde avhandlas här för vad hon gör i och med sitt eget liv. Hon kan ju inte rå för att sonen valt en galning till flickvän som tyvärr påverkar hela familjen negativt.
Det är ju illa nog att J hängt ut hela familjen till offentlig beskådan. Jag minns en mycket obekväm bror som såg ut att vilja vara någonstans än i närheten av Jackie.
Låt Patriks stackars familj få vara ifred. De ska inte behöva lida pga Jackie.
Dessutom kan tråden låsas om det blir massa OT om vad mamma gör, eget hur hon tar sitt morgonkaffe.
Jackie är en otroligt intressant person om man vill studera beteenden hos människor som delar hela sitt liv på internet och det är i alla fall därför jag läser den här tråden.