2026-06-14, 13:52
  #11197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Patriks mamma har varit högst delaktig i deras charader. Hur kan hon ha missat att Jackie var gravid? Bjöd på sprit och vin för halva Sveriges befolkning när stora sonen var med vid jul och andra högtider när sonen varit med. Att hon sedan delade Jackies falska insamling och sålde tavlor och tiggde pengar till förmån för sin son och Jackie kan jag säga att hon är långt ifrån oskyldig.


Det kan med va så att Jackie luras lika bra som sin far ang det med insamlingen.
Citera
2026-06-14, 13:54
  #11198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Jag fattar vad du menar. Men min poäng var väl egentligen att Patriks mamma inte kan lastas för hur sonen valt att leva.

Dessutom så träffades de ju ganska sällan och bara under festliga former. Då kan det ju ändå vara så att Patriks mor faktiskt inte riktigt har förstått hur illa ställt det var? Jackie är säkert en riktigt kul tjej när hon är glad och energisk. Hon har säkert gjort ett bra första intryck på familjen från början och alla har varit glada för att Patrik träffat någon.

Men allt som händer nu är ju det som är mest intressant. Främst är jag intresserad av hur samhället kommer att agera kring parets lilla bebis och eftersom Jackie är offentlig så kommer det ju till slut att sippra fram. Om inte via Jackie själv, så kanske här på Flashback.

Hoppas verkligen bebisen är i tryggt förvar hos någon familj!
Citera
2026-06-14, 13:58
  #11199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Jag fattar vad du menar. Men min poäng var väl egentligen att Patriks mamma inte kan lastas för hur sonen valt att leva.

Dessutom så träffades de ju ganska sällan och bara under festliga former. Då kan det ju ändå vara så att Patriks mor faktiskt inte riktigt har förstått hur illa ställt det var? Jackie är säkert en riktigt kul tjej när hon är glad och energisk. Hon har säkert gjort ett bra första intryck på familjen från början och alla har varit glada för att Patrik träffat någon.

Men allt som händer nu är ju det som är mest intressant. Främst är jag intresserad av hur samhället kommer att agera kring parets lilla bebis och eftersom Jackie är offentlig så kommer det ju till slut att sippra fram. Om inte via Jackie själv, så kanske här på Flashback.

Det man vet är när bomben faller kommer den falla hårt i tidningarna. Och det vi vet är att Jackie med NOLL självinsikt kommer skylla på alla andra som tex Patriks ex och oss amöbor utan att blinka och utan att se sin del där hon drar ner alla i sin närhet.
Citera
2026-06-14, 14:01
  #11200
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Hoppas verkligen bebisen är i tryggt förvar hos någon familj!

Håller med! Med "lilla hjärtat" i allas minne så får vi verkligen hoppas på ett lyckligt slut och att det lilla gossebarnet får växa upp utan skuggor från det förflutna.

P verkar inte ha förmågan att förvalta sitt föräldraskap så bra och med en så extrem person som Jackie vid sin sida så det det ju inte så ljust ut för någon av dem.

Tidigare när sonens mamma skrev i tråden förresten. Var det verkligen hon eller var det en hittepå / trådsanning?
Citera
2026-06-14, 14:07
  #11201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Håller med! Med "lilla hjärtat" i allas minne så får vi verkligen hoppas på ett lyckligt slut och att det lilla gossebarnet får växa upp utan skuggor från det förflutna.

P verkar inte ha förmågan att förvalta sitt föräldraskap så bra och med en så extrem person som Jackie vid sin sida så det det ju inte så ljust ut för någon av dem.

Tidigare när sonens mamma skrev i tråden förresten. Var det verkligen hon eller var det en hittepå / trådsanning?


Jag tror faktiskt det var hon men hon fick ju ligga jävligt lågt sen. Hon skrev ju att hon inte hade haft en aning om ngn Jackie Ferm förrän hon hamnade mitt i det iom sonen.
Citera
2026-06-14, 14:09
  #11202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Det man vet är när bomben faller kommer den falla hårt i tidningarna. Och det vi vet är att Jackie med NOLL självinsikt kommer skylla på alla andra som tex Patriks ex och oss amöbor utan att blinka och utan att se sin del där hon drar ner alla i sin närhet.

Inte säkert tidningarna kommer skriva om det. Eller du tänker att Jackie kontaktar dom?
Citera
2026-06-14, 19:26
  #11203
Medlem
Tror inte heller tidningarna bryr sig om den lilla parantesen mamma Jacky.
Citera
2026-06-14, 19:29
  #11204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Jag tror faktiskt det var hon men hon fick ju ligga jävligt lågt sen. Hon skrev ju att hon inte hade haft en aning om ngn Jackie Ferm förrän hon hamnade mitt i det iom sonen.

Jag tror också det var hon. Första sommaren som Jackie och Patrik var tillsammans skrev Jackie inledesvis att relationen med sonens mamma var sååå braaa och alla vuxna kommunicerade såååå braaa, sen inträffade den berömda diskmaskins-incidenten och efter det vart det idelt skitsnack om morsan och "vårdnadstvisten" drog igång. En kvalificerad gissning är att kommunikationen gick åt faders där i krokarna när mamman insåg att Jackie och Patrik bråkade, söp och slogs medan hennes barn var där. För den som inte minns eller såg "diskmaskinsincidenten" så var det en helg då Jackie och Patrik hamnade på akuten, fulla som ägg. Jackie menade I efterhand att hon och Patrik skurit sig på en kniv i en diskmaskin de inte äger när Patrik skulle tömma den. Hon filmade en uppenbart irriterad läkare/sköterska medan Patrik syddes och hon var så sjukt påverkad undertiden, jiddrade helatiden om "hur många stygn blir det" och bad om mer smärtstillande. Detta var på stories och hon tog bort filmerna morgonen efter men det var helt bisarrt att se, blodigt, dräggigt och jättekonstigt. Efter den incidenten var Patriks ex helt plötsligt ett as och smutskastningen av henne påbörjades 🙃 Konstigt va?
Citera
2026-06-14, 19:30
  #11205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Tror inte heller tidningarna bryr sig om den lilla parantesen mamma Jacky.

Det tror inte jag heller. Dessutom av hänsyn till barnen tror jag Aftonbladet väljer att avstå eventuell rapportering.
Citera
2026-06-15, 00:41
  #11206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Det tror inte jag heller. Dessutom av hänsyn till barnen tror jag Aftonbladet väljer att avstå eventuell rapportering.

Nej, tror inte heller att media kommer rapportera om detta.

Det hon la ut på story igår ger mig kalla kårar, känns som det eventuellt står riktigt illa till med henne just nu.
Citera
2026-06-15, 01:03
  #11207
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algutsraven
Nej, tror inte heller att media kommer rapportera om detta.

Det hon la ut på story igår ger mig kalla kårar, känns som det eventuellt står riktigt illa till med henne just nu.

Hade väl typ gjort en egen text till Molly Sandens låt Rosa himmel.
Citera
2026-06-15, 05:11
  #11208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algutsraven
Nej, tror inte heller att media kommer rapportera om detta.

Det hon la ut på story igår ger mig kalla kårar, känns som det eventuellt står riktigt illa till med henne just nu.

Har det stått bra till med henne nån gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in