Citat:
Ursprungligen postat av
Cianneli
Jag tror faktiskt det var hon men hon fick ju ligga jävligt lågt sen. Hon skrev ju att hon inte hade haft en aning om ngn Jackie Ferm förrän hon hamnade mitt i det iom sonen.
Jag tror också det var hon. Första sommaren som Jackie och Patrik var tillsammans skrev Jackie inledesvis att relationen med sonens mamma var sååå braaa och alla vuxna kommunicerade såååå braaa, sen inträffade den berömda diskmaskins-incidenten och efter det vart det idelt skitsnack om morsan och "vårdnadstvisten" drog igång. En kvalificerad gissning är att kommunikationen gick åt faders där i krokarna när mamman insåg att Jackie och Patrik bråkade, söp och slogs medan hennes barn var där. För den som inte minns eller såg "diskmaskinsincidenten" så var det en helg då Jackie och Patrik hamnade på akuten, fulla som ägg. Jackie menade I efterhand att hon och Patrik skurit sig på en kniv i en diskmaskin de inte äger när Patrik skulle tömma den. Hon filmade en uppenbart irriterad läkare/sköterska medan Patrik syddes och hon var så sjukt påverkad undertiden, jiddrade helatiden om "hur många stygn blir det" och bad om mer smärtstillande. Detta var på stories och hon tog bort filmerna morgonen efter men det var helt bisarrt att se, blodigt, dräggigt och jättekonstigt. Efter den incidenten var Patriks ex helt plötsligt ett as och smutskastningen av henne påbörjades 🙃 Konstigt va?