2026-06-14, 08:15
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algutsraven
Och nu är kontot borttaget igen? Hur står det till egentligen? Vadå sin svärmors död?

Olas mamma dog under tiden de var tillsammans har jag för mig.
Citera
2026-06-14, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Olas mamma dog under tiden de var tillsammans har jag för mig.

Båda Olas föräldrar dog väl men texten behöver ju inte va för henne själv utan hon bara skriver.
Citera
2026-06-14, 10:25
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Hon verkar inte helt ok.

Om det är så illa med henne som det tyvärr verkar luta åt, så kan hon mycket väl bli både psykotisk och (ännu mer) utåtagerande.

Hoppas verkligen att hon tas om hand på bästa sätt, för Jackie är en person som i värsta fall kan bli oerhört farlig både för sig själv OCH för andra💔

En människa som dessutom inte har mer att förlora kan ju ta steget ut i en galenskap som nästan inte går att förstå.
Citera
2026-06-14, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Om det är så illa med henne som det tyvärr verkar luta åt, så kan hon mycket väl bli både psykotisk och (ännu mer) utåtagerande.

Hoppas verkligen att hon tas om hand på bästa sätt, för Jackie är en person som i värsta fall kan bli oerhört farlig både för sig själv OCH för andra💔

En människa som dessutom inte har mer att förlora kan ju ta steget ut i en galenskap som nästan inte går att förstå.

Du tycker inte att hon redan gått för långt som fått sin son omhändertagen?
Citera
2026-06-14, 11:41
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Du tycker inte att hon redan gått för långt som fått sin son omhändertagen?

Jo, naturligtvis. Jag menar bara att hennes galenskaper mycket väl kan eskalera till sådana proportioner att det till och med kan bli rubriker i stil med pappa Svartens bravader.

Han var kapabel till mycket och vi har redan sett och förstått hur mycket kaotiskt mörker och kaos som finns i Jackie.
Citera
2026-06-14, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Att du frågar detta visar antingen att du är blind eller spelar i samma liga som knullkarl.
Ingen normalbegåvad släpper in denna orkan i sitt liv eller spelar om sitt barn lika gode knullkarln gör.
Synd du inte sett alla videos mamma Jacky lagt ut där ha får chansen att visa sin vokabulär ”jaaaa, hehehhe och hmmm”
Jag har sett chihuahuas som visar mer intelligens än knullkarln
Jag har uppenbarligen inte följt henne lika mycket som jag trott. Har ibland några dagar jag inte alls går in på insta. Men tror er alla, har fått exempel på vad som visats på soc medier så tack alla som svarat. Det viktigaste nu är bebisen får åtminstone en chans till ett bra liv.
Citera
2026-06-14, 12:48
Medlem
XtraXs avatar
Svärmor kör på med kaffe i fåtöljen, änglar och andra verkligheter, budskap och visdom i kärlek och glädje, magi, kärlek och glädje till oss.

Verkar inte påverkad av senaste krisen hos familjen i Råcksta. Kanske kan kontakta nån ande som hjälper till.
Citera
2026-06-14, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Svärmor kör på med kaffe i fåtöljen, änglar och andra verkligheter, budskap och visdom i kärlek och glädje, magi, kärlek och glädje till oss.

Verkar inte påverkad av senaste krisen hos familjen i Råcksta. Kanske kan kontakta nån ande som hjälper till.

Finns väl eg inte så mycket hon kan göra åt krisen hos familjen i Råcksta.
Undrar hur det är mellan J och P just nu, är de ihop än, eller håller de på att knullar runt som kaniner nu när de inte verkar ha nån bebis eller stora sonen att ta hand om längre?
Citera
2026-06-14, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Hon har ju ett jobb hon måste sköta. O sen är det väl bra att hon inte skriver ut vad som händer andra? Hon skriver ju om sig själv. Kan ändå tycka att det är lite synd om henne som blev drabbad av Jackie för det kräver en hel del. Men hon kan kanske sätta gränser.
Citera
2026-06-14, 13:13
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Hon har ju ett jobb hon måste sköta. O sen är det väl bra att hon inte skriver ut vad som händer andra? Hon skriver ju om sig själv. Kan ändå tycka att det är lite synd om henne som blev drabbad av Jackie för det kräver en hel del. Men hon kan kanske sätta gränser.

Det är förmodligen inte så lätt att vara anhörig till P med flickvän. En mamma är ju alltid mamma och Patrik är hennes son.

Jag tänker att hon egentligen inte borde avhandlas här för vad hon gör i och med sitt eget liv. Hon kan ju inte rå för att sonen valt en galning till flickvän som tyvärr påverkar hela familjen negativt.

Det är ju illa nog att J hängt ut hela familjen till offentlig beskådan. Jag minns en mycket obekväm bror som såg ut att vilja vara någonstans än i närheten av Jackie.

Låt Patriks stackars familj få vara ifred. De ska inte behöva lida pga Jackie.

Dessutom kan tråden låsas om det blir massa OT om vad mamma gör, eget hur hon tar sitt morgonkaffe.

Jackie är en otroligt intressant person om man vill studera beteenden hos människor som delar hela sitt liv på internet och det är i alla fall därför jag läser den här tråden.
Citera
2026-06-14, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Det är förmodligen inte så lätt att vara anhörig till P med flickvän. En mamma är ju alltid mamma och Patrik är hennes son.

Jag tänker att hon egentligen inte borde avhandlas här för vad hon gör i och med sitt eget liv. Hon kan ju inte rå för att sonen valt en galning till flickvän som tyvärr påverkar hela familjen negativt.

Det är ju illa nog att J hängt ut hela familjen till offentlig beskådan. Jag minns en mycket obekväm bror som såg ut att vilja vara någonstans än i närheten av Jackie.

Låt Patriks stackars familj få vara ifred. De ska inte behöva lida pga Jackie.

Dessutom kan tråden låsas om det blir massa OT om vad mamma gör, eget hur hon tar sitt morgonkaffe.

Jackie är en otroligt intressant person om man vill studera beteenden hos människor som delar hela sitt liv på internet och det är i alla fall därför jag läser den här tråden.

Patriks mamma har varit högst delaktig i deras charader. Hur kan hon ha missat att Jackie var gravid? Bjöd på sprit och vin för halva Sveriges befolkning när stora sonen var med vid jul och andra högtider när sonen varit med. Att hon sedan delade Jackies falska insamling och sålde tavlor och tiggde pengar till förmån för sin son och Jackie kan jag säga att hon är långt ifrån oskyldig.
Citera
2026-06-14, 13:37
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Patriks mamma har varit högst delaktig i deras charader. Hur kan hon ha missat att Jackie var gravid? Bjöd på sprit och vin för halva Sveriges befolkning när stora sonen var med vid jul och andra högtider när sonen varit med. Att hon sedan delade Jackies falska insamling och sålde tavlor och tiggde pengar till förmån för sin son och Jackie kan jag säga att hon är långt ifrån oskyldig.

Jag fattar vad du menar. Men min poäng var väl egentligen att Patriks mamma inte kan lastas för hur sonen valt att leva.

Dessutom så träffades de ju ganska sällan och bara under festliga former. Då kan det ju ändå vara så att Patriks mor faktiskt inte riktigt har förstått hur illa ställt det var? Jackie är säkert en riktigt kul tjej när hon är glad och energisk. Hon har säkert gjort ett bra första intryck på familjen från början och alla har varit glada för att Patrik träffat någon.

Men allt som händer nu är ju det som är mest intressant. Främst är jag intresserad av hur samhället kommer att agera kring parets lilla bebis och eftersom Jackie är offentlig så kommer det ju till slut att sippra fram. Om inte via Jackie själv, så kanske här på Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in