Citat:
Ursprungligen postat av
investigation
Har nu kollat på vad hände sen, och jag tål verkligen inte Amanda! Jag fattar att Sebastian kanske inte var ett under av lyhördhet, men det är heller inte charmigt att vara största offerkoftan! Hela hon kändes SÅ pretentiös. Undrar förresten hur många som hoppas på en ny karriär som influencers efter sitt deltagande? Heeelt orelaterad fråga förstås…
Jasmine underskattar sig själv, hon är jättesöt och trots att hon måste känna sig ledsen/sårad så jobbar hon stenhårt på att få alla att trivas på festen.
Önskar Emilia kärlek, det förtjänar hon verkligen.
Håller med i mycket, och framförallt kring Jasmine. Hon är en helt underbar person - högt tempo, absolut - men hon är så självmedveten och visste att hon och Henke ibland krockade där, men hon visade så stor hänsyn till honom och lyfte honom verkligen.
Och ja - hon är jättesöt men framförallt en underbar person som verkligen sprider glädje och omtanke kring de som är nära henne.
Jag förstår att Henke ångrar sig bittert, för jag har svårt att se att han någonsin kommer finna en så fantastisk person som Jasmine.