2026-09-26, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kameroda
Tror du missförstår vad han menar. Han är inte osäker gällande att spendera tid ensam med andra kvinnor, han är snarare väldigt säker på att det är en dålig idé.

Tänk dig en nykter alkoholist som inte vill riskera att trilla dit så han låter bli att köpa hem sprit. Det är ett väldigt medvetet, tryggt val han gör för att han tror att det är bäst för honom. Är han osäker för att han inte köper hem sprit?

Du behöver väga in hans bakgrund. Dålig relationer och erfarenheter som präglat honom. Han är rädd och osäker! Det döljer han bakom en fasad. Då tydligt
Citera
2026-09-27, 06:42
Medlem
Hur kan man titta på det här tvångsfinansierade skatteskräpet svt spyr ut? Lägg pengarna på sjukvården istället vidriga svt.
Citera
2026-09-27, 06:47
Medlem
Vem är förvånad över att Urban känner sig hotad av en vibrator, handen upp?

Vad gör ens Belinda & Max i programmet? Stroppigare personer går knappast att hitta och det har dom verkligen ingenting för……
Men! Kollat på Updejt nu, så mycket som Max pratar där har han inte gjort under 7 avsnitt på GVFÖ sammanlagt.

Såklart Fredrik spenderar sin tid mellan Åre & Thailand. Typisk snubbe som backpackar i djungel för att ”finna sig själv” …..
Senast redigerad av Trash-Panda84 2026-09-27 kl. 07:21.
Citera
2026-09-27, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Men han har "faktiskt också läst mycket" Bra för honom att kunna skylla på vibratorn när han inte får henne att komma ändå
Citera
2026-09-27, 07:52
Medlem
MisterLaPages avatar
Tankar i marginalen:

Hur klarar man av en vanlig dag, med matlagning och toalettbestyr, med centimeter-långa naglar?

Peter Pan, denne skönlockige postmodernist, har han förmåga att objektifiera sin fru? Tveksamt.

Tjejen som fick sitta med killarna under mötet med den så kallade sex-experten, hennes tystnad och kroppsspråk sa allt, mer vänsterlutad än så går det inte att bli.

Jag skulle kunna fortsätta, men jag stannar här. Den här såpan är ett riktigt lågvattenmärke, ett bottennapp för SVT.
Citera
2026-09-27, 09:41
Medlem
Max & Urban behöver jobba på sig själva. Förstår inte heller vad Max gör där.
Citera
2026-09-27, 10:28
Medlem
Min undran efter dagens avsnitt: har Edin någonsin haft ett vuxet förhållande?
Citera
2026-09-27, 10:59
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolleholm702
Herregud, du drog inte precis "jag är själv utlänning så jag kan inte vara rasist" va...?

Eh jo, det var precis det du gjorde, du blandade in just muslimer i ditt resonemang om att män inte kan kontrollera sina lustar och kvinnor måste skyla sig, som något som är utmärkande för just muslimer.

Jag behöver inte citera dig med någon exakt mening, din andemening framgick tydligt.
Jag har aldrig riktigt förstått varför man i svenskan tvingades läsa så mycket, skriva alla tal och uppsatser och analyser förrän jag läste ditt inlägg. Du illustrerar varför det är så VIKTIGT med LÄSFÖRSTÅELSE. Snälla innan du fortsätter skriva fler inlägg på Flashback, kolla upp och läs igenom alla stilfigurer.

Citat:
Ursprungligen postat av Gigglewiggle
Nej. Jag drar slutsatsen att han knappt ens haft sex.
Citera
2026-09-27, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigglewiggle

Det framkom väl i början av säsongen att detta typ är hans första ”seriösa” relation? Ca noll förvånad 😅
Citera
2026-09-27, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biiiz
Det framkom väl i början av säsongen att detta typ är hans första ”seriösa” relation? Ca noll förvånad 😅

OK, ja man kan ju tro att han är 14 år. Skullr nog ha övat innan han hoppade på detta, så tråkigt för Julia att prata med ett barn 🙄 Fullkomligt osexig kommunikation.
Citera
2026-09-27, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84

Vad gör ens Belinda & Max i programmet? Stroppigare personer går knappast att hitta och det har dom verkligen ingenting för……
Men! Kollat på Updejt nu, så mycket som Max pratar där har han inte gjort under 7 avsnitt på GVFÖ sammanlagt.

Såklart Fredrik spenderar sin tid mellan Åre & Thailand. Typisk snubbe som backpackar i djungel för att ”finna sig själv” …..
Du är en sån som låter SVT:s klippning påverka din åsikt om människor?
Citera
2026-09-27, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindajkpg
Max & Urban behöver jobba på sig själva. Förstår inte heller vad Max gör där.
Han sa själv att han var där för att finna sin livskamrat, inte för att göra bra TV.

Sen klipper de förstås dem också så att de ska skapa reaktioner från folk likt dig, vilket de verkar lyckas med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in