2026-06-14, 00:11
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Svarar i spoiler för den som inte läst kommentaren

Hur långt senare är sen? Trodde det var idag när det sänds. Ser programmet men vill inte se upp- och eftersnack och runtomkringkanaler.
Citera
2026-06-14, 00:35
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Hur långt senare är sen? Trodde det var idag när det sänds. Ser programmet men vill inte se upp- och eftersnack och runtomkringkanaler.

Det är väl bara några månader senare? Har inte full koll på detta ska erkännas!
Citera
2026-06-14, 02:11
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Nån subba på GP har redan publicerat artikeln om återföreningssavsnittet trots att det inte släpps till allmänheten förrän imorgon.

Det ska ju va heligt att inte publicera förrän programmet har sänts och det är väl fortfarande på måndag kväll? Och det var rena skräptexten, knappt en krönika och hon har tydligen skrivit om varje avsnitt. Var tvungen att läsa mer av henne och andra uppdrag för att förstå vad det här var, bästa gissningen är att hon drog "GVFÖ-expert" på en lapp ur en hatt.
Citera
2026-06-14, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Ett år senare enligt GP.
Citera
2026-06-14, 08:10
Medlem
Summa summarum:

Kan förstå om du är verkligt desperat att du skulle behöva rådgivning/coachning inom relation/kärlek.

Men Anna nämnde i ett tidigare avsnitt nyfikenhet på projektet, som anledning till varför hon sökte till programmet.

Tycker också det är rätt talande, för i slutändan, så blir det också på bekostnad av Johns känslor.

Hon sökte efter en kommunikatör som kunde älska henne som hon är och där hon kan vara accepterad fullt ut. Nu fick hon uppleva det, men tyckte John var för ängslig när han aldrig fick bekräftelse av henne känslomässigt. Anna tyckte det var både jobbigt men samtidigt förståeligt.

Så den stående frågan är: Vad gör du ens där i programmet från start? Risken är ju att den andra personen får känslor för dig, medan du själv är nyfiken på programiden. Märktes från start att Anna inte hörde hemma i sammanhanget.
Citera
2026-06-14, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Jaha vad skriver GP då det är bakom betalvägg.

Tror du jag läser spoilertexter innan jag har sett programmet? Nej, precis. Tror du jag skulle betala för den skiten? Nej, precis. Subban i fråga är ju helt värdelös dessutom. Det var en varning du fick av mig för att inte få avsnittet spoilat. Säg tack.
Citera
2026-06-14, 09:15
Medlem
Det jag tar med mig av återföreningsavsnittet är viktutvecklingen hos vissa deltagare.

Amanda har ökat kraftigt i vikt.
Emilia har exploderat i vikt.
Sebastian har gått upp rejält och blivit en riktig tjockis, men det utseendet passar honom. Han bär sina kilo väl. En riktigt mysig man.
Anna verkar ha tappat några kilon. Att hon måste ta avstånd från Åkesson helt utan anledning visar väl ganska bra vilken liten lortmänniska hon är.

Sämsta säsongen hittills.
Senast redigerad av Petronius 2026-06-14 kl. 09:17.
Citera
2026-06-14, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Summa summarum:

Kan förstå om du är verkligt desperat att du skulle behöva rådgivning/coachning inom relation/kärlek.

Men Anna nämnde i ett tidigare avsnitt nyfikenhet på projektet, som anledning till varför hon sökte till programmet.

Tycker också det är rätt talande, för i slutändan, så blir det också på bekostnad av Johns känslor.

Hon sökte efter en kommunikatör som kunde älska henne som hon är och där hon kan vara accepterad fullt ut. Nu fick hon uppleva det, men tyckte John var för ängslig när han aldrig fick bekräftelse av henne känslomässigt. Anna tyckte det var både jobbigt men samtidigt förståeligt.

Så den stående frågan är: Vad gör du ens där i programmet från start? Risken är ju att den andra personen får känslor för dig, medan du själv är nyfiken på programiden. Märktes från start att Anna inte hörde hemma i sammanhanget.

Citera
2026-06-14, 09:18
Medlem
Rangordna most awkward scenes från årets säsong:

1) Varje klipp där sexolog-Suzanne förekommer.

2) Henke ska dra igång partystämningen bland oengagerade återträffsdeltagare med glasartad blick genom att riva av sitt succénummer "Krokodilen". Och illustrera hur man gör krokodilkäftarna för att pigga upp riktigt.

3) Sebastians och Amandas fyra timmars terapisamtal där Amanda upprepar om och om och om igen i en alldeles för detaljerad loop hur han har kränkt hennes person på oförlåtliga sätt.
Citera
2026-06-14, 09:31
Medlem
Huzzahs avatar
Kollar nu.. och ursäkta mig men tuttkepsen..?
Hon är gullig men jävligt cringe. Slappna av, man måste inte va så ”spexig”.
Citera
2026-06-14, 09:51
Medlem
jahaja...henke, jisses. men jag kände på mig att han inte ville lämna bua så blev inte jätteförvånad. men han kunde ju bara sagt det istället för att kladda på en främling. älskade för övrigt annas kommentar till sebastian "ska du inte satsa på en humor-karriär nu?" hahhaha
lite ironiskt för övrigt att amanda är den enda med en seriös relation i dagsläget, hon som hade ångest över att alla hade hittat nån utom hon. så kan det gå
och lite oväntat vänskap mellan jasmin och hon korthåriga i tjejparet.
Citera
2026-06-14, 09:54
Medlem
Huzzahs avatar
Jävligt orrigt gjort av Henke men han var ju faktiskt inte otrogen..? Typiskt dampkillar med bristande impulskontroll.🤷🏼‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in