2026-06-12, 02:42
Medlem
Aumis avatar
Någon som vet hur det står till med alla par idag? Någon som skiljt sig?
Citera
2026-06-12, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Vad gråter hon över nu?

Hon verkade helt kränkt över att inte få snika åt sig mer tv-tid i sista Updejt-avsnittet också, eftersom det bara skulle vara de tre paren som var kvar till sista avsnittet/som sa ja som "eftersnackar" där. Verkar ha en mycket skev/överdriven bild av allmänintresset för att fortsätta lyssna på hennes navelskådande malande.
Citera
2026-06-12, 07:23
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aumi
Någon som vet hur det står till med alla par idag? Någon som skiljt sig?

Citera
2026-06-12, 16:43
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Jag träffade henne en gång på Afrodites apotek på Södermalm i Stockholm. Min kompis frågade henne ifall det fanns nåt provrum.

Vad fick hen för svar? 🤣🤣🤣 Att det var dildoprovning i skrubben? 🤣
Citera
2026-06-12, 16:44
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donatella2
Hon verkade helt kränkt över att inte få snika åt sig mer tv-tid i sista Updejt-avsnittet också, eftersom det bara skulle vara de tre paren som var kvar till sista avsnittet/som sa ja som "eftersnackar" där. Verkar ha en mycket skev/överdriven bild av allmänintresset för att fortsätta lyssna på hennes navelskådande malande.

Pinsamt och osympatiskt! Kanske kan man ha ett tredje koncept med "Influencer vid första ögonkastet" och rensa ur dem som inte främst är där för att hitta en kärlekspartner för livet?
Citera
2026-06-12, 23:22
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Pinsamt och osympatiskt! Kanske kan man ha ett tredje koncept med "Influencer vid första ögonkastet" och rensa ur dem som inte främst är där för att hitta en kärlekspartner för livet?

Förstår inte riktigt hur hon själv kan tro att hon ska bli influenser ens när hon är så JÄVLA okarismatisk. Det vore typ som att jag plötsligt skulle börja gå runt i tron att jag kommer ta världsrekordet i häcklöpning.
Citera
2026-06-13, 10:07
Medlem
Spider-Girls avatar
Något jäkla stolpskott skrev öppet på Instagram (fick kolla genom en annans konto för blev nyfiken på Amandas nya gråtvideo som det talades om) i en kommentar på Amandas konto hur det gått för alla paren under 2026. Jag som varit SÅ duktig på att hålla mig från spoilers 😭
Citera
2026-06-13, 16:42
Medlem
ThereGoesRabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Något jäkla stolpskott skrev öppet på Instagram (fick kolla genom en annans konto för blev nyfiken på Amandas nya gråtvideo som det talades om) i en kommentar på Amandas konto hur det gått för alla paren under 2026. Jag som varit SÅ duktig på att hålla mig från spoilers 😭

Blev också rejält irriterad på det, och hoppas att det inte stämmer utan att någon bara försöker "vara lustig". Mitt sista desperata försök för att bibehålla spänningen inför söndagens avsnitt.
Citera
2026-06-13, 16:45
Medlem
Nån subba på GP har redan publicerat artikeln om återföreningssavsnittet trots att det inte släpps till allmänheten förrän imorgon.
Citera
2026-06-13, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShaneMcCutcheon
Det mest fascinerande är nästan hur snabbt vissa går från att haverera sina egna relationer till att agera relationscoacher.
Och på tal om Amanda, den senaste gråtvideon på insta gav mig starka flashbacks till Bilddagboken-eran: maximal dramatik, minimal självdistans. Det är svårt att inte få känslan av att sorgen över den uteblivna influencerkarriären är större än sorgen över relationen med Sebastian. Det finns också något ganska teatraliskt över att göra sina mest privata känslor till offentliga föreställningar. Otrolig tjej

Hon verkar smått psykotisk..
Citera
2026-06-13, 23:44
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThereGoesRabbit
Blev också rejält irriterad på det, och hoppas att det inte stämmer utan att någon bara försöker "vara lustig". Mitt sista desperata försök för att bibehålla spänningen inför söndagens avsnitt.

Svarar i spoiler för den som inte läst kommentaren

Citera
2026-06-14, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Nån subba på GP har redan publicerat artikeln om återföreningssavsnittet trots att det inte släpps till allmänheten förrän imorgon.

Jaha vad skriver GP då det är bakom betalvägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in