2026-06-13, 23:27
  #517
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RussianFederation
Men Kanada fegade inte ur i slutet som Schweiz. Och Kanadas missade lägen måste jag ändå ge dem att det var OTUR.

Schweiz hade inte otur, de är bara talanglösa
Nä, det är sant, fast trubbigt och ofokuserat likväl.

Nåja, snart dags för Brasilien-Marocko, dårå.
2026-06-13, 23:27
  #518
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Det såg allihopa.

Kanske bollen touchade en qatarisk spelare? Men man borde förstås få se det VAR-domarna har tittat på vad gäller den situationen.
2026-06-13, 23:27
  #519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Vi fick väl aldrig se något streck. Hur som helst blir man lätt lurad av vinkeln.

Det är korkat av FIFA att inte visa hur VAR har dragit sitt streck. Folk blir ju bara sura.

FIFA borde ändra akronymer till FYFAN
2026-06-13, 23:27
  #520
Medlem
catforwardpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlavDJohn
De har en bättre förbundskapten än Sverige.

Klart lite oljepengar kan locka bra tränare.
2026-06-13, 23:27
  #521
Medlem
Ilimitados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menace2Sobriety
Vem är denna "von Knorring" som finns på plats för TV4? Ser ut som överklass, men expert?
Det är väl för att ge en liten extra knorr på analyserna.
2026-06-13, 23:28
  #522
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menace2Sobriety
Vem är denna "von Knorring" som finns på plats för TV4? Ser ut som överklass, men expert?
Heter egentligen Martin Pettersson. Inflyttad smålänning som håller på Djurgården. Vad han gör där och vem han är mer än detta vet jag inte.
2026-06-13, 23:29
  #523
Medlem
Vad I helvete 3 fel på Stryktipset idag hittills och på alla matcher kommit något mål på stopptid
2026-06-13, 23:30
  #524
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Kanske bollen touchade en qatarisk spelare? Men man borde förstås få se det VAR-domarna har tittat på vad gäller den situationen.
Nåjo. Jag har bara sett med ett halvt öga. Inte den mest intressanta matchen men mitt första intryck var att det var offside.
2026-06-13, 23:30
  #525
Medlem
Naranbaatarkhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Vafan, ta er en muntergök till kvällskaffet nu.

Vad tycker du, fanns det nåt att gnälla på, eller räckte det med att gäspa?
2026-06-13, 23:31
  #526
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyskland123
Tack. Tycker hon är fin, svag för lugg
Mycket befogad fråga dock, eftersom Vicky är ett diminutiv av latinska namnet Victoria eller grekiska namnet Vasiliki.

Men det är väl vanligt nu att pantade Svenssons döper sina barn till gulliga smeknamn, istället för det faktiska namnet. Jag tycker nog att det är förminskande och fördummande - som att man inte riktigt tar ett liv på allvar.
2026-06-13, 23:31
  #527
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CnB217
Fast det var bara 19 grader i gaystaden idag. Det är qatarierna som borde gått och huttrat.

Det var 29 grader.
2026-06-13, 23:37
  #528
Medlem
ziracorns avatar
Nej det var topp 19 grader, svensk midsommar...

Vad är det för fel på dig!!!!????

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in