Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
Nej, Schweiz såg ut som Kanada mot Bosnien, minus tempot och farten.
Men Kanada fegade inte ur i slutet som Schweiz. Och Kanadas missade lägen måste jag ändå ge dem att det var OTUR.
Schweiz hade inte otur, de är bara talanglösa