Citat:
Ursprungligen postat av
Grantoppen2
Hade tippat på Schweiz men blev ännu gladare för Qatar nu, vilken överraskning. Gläds med dem. Kul!
Jag gläds inget för Qatar. Jag har bara hat till dem. De är vidrigare än avföring.
Men ändå glad för att Schweiz är uppenbart inget stort fotbollslag eller fotbollsland.
Det har aldrig någonsin varit det, de är inte det och de kommer aldrig bli det