2026-06-13, 23:17
  #481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Hade tippat på Schweiz men blev ännu gladare för Qatar nu, vilken överraskning. Gläds med dem. Kul!

Jag gläds inget för Qatar. Jag har bara hat till dem. De är vidrigare än avföring.

Men ändå glad för att Schweiz är uppenbart inget stort fotbollslag eller fotbollsland.
Det har aldrig någonsin varit det, de är inte det och de kommer aldrig bli det
2026-06-13, 23:17
  #482
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Finns ingen vinnarkultur i Schweiz gällande lagsport i alla fall. Förlorat 5 VM finaler i hockey pratar du inte bort...
För övrigt är Roger Federer till hälften sydafrikansk.
Nu är jag trött men ska försöka tvinga mig uppe för att se Brasilien mot Marocko så man orkar med Sverige och UFC dagen efter så orkar inte tänka. Har Schweiz nåt annat riktigt bra i sport förutom Roger? De borde de ha. Rikt land med större befolkning än andra framgångsrika länder som Kroatien och har pengar som de borde kunna lägga på sport. Men som du skriver viker de ner sig när det gäller.
2026-06-13, 23:17
  #483
Medlem
Kallas hon i mitten för Vickan?
2026-06-13, 23:17
  #484
Medlem
OlavDJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Men lägg av Qatar är inte så värdelösa. Blir så less på alla experter som verka utgå från VM 2022 när de uttalar sig om Qatar. De är välorganiserade och är duktig på de saker ett sånt lag måste vara på. Dvs försvaret
De har en bättre förbundskapten än Sverige.
2026-06-13, 23:17
  #485
Medlem
Tearsinrains avatar
Big Apple New York säger Brolin? Matchen går ju i New Jersey.
2026-06-13, 23:18
  #486
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyskland123
Kallas hon i mitten för Vickan?
Nej Vicky Blommá är hennes namn och det hon kallas.
2026-06-13, 23:18
  #487
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyskland123
Kallas hon i mitten för Vickan?
Hon borde om inte annat.
2026-06-13, 23:18
  #488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Hm....säger kanske en hel del om Sveriges kvalitéer och chanser i detta VM-slutspel

Vi är ett riktigt land.

Schweiz är ett fejkland, det är tyskar, fransmän, italienare och massa invandrare. Finns inget som heter schweizisk eller schweizare
2026-06-13, 23:18
  #489
Medlem
Ilimitados avatar
Hade kryss på tipset. Den såg man inte komma.
2026-06-13, 23:18
  #490
Medlem
Räknar man inte arm på offside för armen var i offsideläge
2026-06-13, 23:19
  #491
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caligula2026
Räknar man inte arm på offside för armen var i offsideläge
Nej
2026-06-13, 23:19
  #492
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RussianFederation
Schweiz är värdelösa. Patetiskt land, folk och lag. Att de vann en grupp mot Slovenien, Kosovo och Sverige under danskjävel bevisar INGENTING
Avskyr framför allt deras medvetna strategi som går ut på att rulla boll in absurdum. Nu kunde de inte ens få in bolljäveln i mål trots enormt spelövertag.
Vad säger man... Sällan har en sen kvittering för gärdsgårdsgänget varit ett så lämpligt straff.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in