Citat:
Ursprungligen postat av
RussianFederation
Så jävla skönt att flensostluktande fejklandet Schweiz med 70% multikulti utländska spelare som tror dom är något fick den stenhårt i 2an
Schweiz SJUKT VÄRDELÖSA, vad har de för historia? Ingenting. Lallar lite i kvalet men har inget att komma med i mästerskapen
Finns ingen vinnarkultur i Schweiz gällande lagsport i alla fall. Förlorat 5 VM finaler i hockey pratar du inte bort...
För övrigt är Roger Federer till hälften sydafrikansk.