Igår, 18:27
Medlem
Både han och frun verkar gilla att synas i tidningar etc...flertalet gånger har han synts med en keps från Wermdö Golf & Country Club..känner inte honom personligen men han är en anställd mellanchef på ICA..
Citera
Igår, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Tror han var på behandlingshem för ett tag sedan p g a droger. Kommer inte ihåg vad stället heter men det är för i första hand kända personer. Stenhård sekretess ska det visst vara ( men bevisligen inte till 100%) och svindyrt.

Jaha, ok!
Citera
Igår, 18:29
Medlem
möjligt att de har kopplingar till Nina Jönsson och hennes familj då de båda bor på Lidingö..
Citera
Igår, 18:32
Medlem
möjligt att det är nån sorts satir eller humor för Nina Jönssons svärsons grova trafikbrott i CA...mer än så vet jag inte
Citera
Igår, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigaPolisen
möjligt att det är nån sorts satir eller humor för Nina Jönssons svärsons grova trafikbrott i CA...mer än så vet jag inte

Som ledde till utvisning från USA...
Citera
Igår, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigaPolisen
Både han och frun verkar gilla att synas i tidningar etc...flertalet gånger har han synts med en keps från Wermdö Golf & Country Club..känner inte honom personligen men han är en anställd mellanchef på ICA..

blev så full i skratt när jag såg han med kepsen när man vet vad ICA Nina Jönssons svärson har gjort i USA Californien..
Citera
Igår, 19:59
Medlem
ICA Sveriges nya policy kör bil i USA full som satan, krocka...hamna i amerikanskt fängelse...utlöst mot borgen men först städa den Amerikanska motorvägen från skräp.....hahaha ska bli gott med grillad korv med grill inköpt på Biltema i sommar
Citera
Igår, 20:31
Medlem
Hur länge ska Sverige tolerera att ha en kvinna som har rollen som högsta chef för en koncern där hennes man har löst ut sin egen son från Amerikanska fängelset i Kalifornien mot att beta borgen innan sonen blev utvisad ur landet...sånt jävla hon mot Sverige!!!
Citera
Igår, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Nu på Insta är PW och ett gäng kvinns i Köpenhamn och firar Wistam 60 år. Dom åker båt och vem är där i kostym jo men Bauer. Andra äkta män verkar roa sig själva med Bauer han hänger på brudarna som ett slajm....huvva

Han är inte ensam kille som är med i båten, ser 3 stycken till.
Citera
Igår, 20:58
Medlem
Just det, så heter det. Det jag har fått till mig är att det var för droger. Sedan får det ofta med sig psykiska åkommor. BI har ju också droger med i sitt liv, av vad som sägs, och då kan det låta bättre att få lite retreat än att det gäller avgiftning och beroendevård. Och det är väl det som the house vänder sig till i första hand.
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Det var The house rehab utanför Norrköping, det var inte för droger mig veterligen utan hans självhat och ätstörning. Det är efter tips från Bianca som också var där, det var vad som kallades för ”vilohem” och ”retreat” i Wahlgrens värld för några säsonger sedan när många trodde att det var BaraVara hon åkte till.

https://thehouserehab.com/
Citera
Igår, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Han är inte ensam kille som är med i båten, ser 3 stycken till.

de visar upp glada bilder som ska få dig att tänka på annat ja..sluta följa dem!!!
Citera
Igår, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Just det, så heter det. Det jag har fått till mig är att det var för droger. Sedan får det ofta med sig psykiska åkommor. BI har ju också droger med i sitt liv, av vad som sägs, och då kan det låta bättre att få lite retreat än att det gäller avgiftning och beroendevård. Och det är väl det som the house vänder sig till i första hand.

haha vaddå har de varit på Rehab i Norrköping? det vore höjden av humor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in