Citat:
Ursprungligen postat av
pyroclasm
Nejdu, jag tror hon provade allt redan då och har småknarkat sedan dess. Det finns inget som talar mot det. Tror dessutom hon har en självhatande sida vilket är typiskt för sådana här dubbelnaturer. Hon knarkar alltså skall alla andra somm gör det straffas. Att hon straffar dem renar hennes eget samvete.
Det är som peddos som anmäler barnporr direkt efter de har tagit sig en runk. Klassiskt förfarande har jag förstått genom pressen.
Katjas hatiska inställning till narkotika när hon var med i Rejvkommissionen kan väl varit någon form av självhat för det egna knarkandet. Det är en spekulation så god som någon.
Att Katjas utseende sammanfaller med någon son nyttjat kokain över tid framgår av bilder på henne och det har också bekräftats att Katja knarkar genom hårproven som togs på henne av bäveråklagaren som aldrig gör sitt jobb.
Att Katja kan ha lämnat spår av kokain på Riksdagens toaletter är inte heller det helt orimligt då Aftonbladet hittat spår av kokain just där.
När det gäller att ta sig en peddorunk till grovt övergreppsmaterial på barn är det en annan SD-topp som profilerat sig just där. Jag tror inte Katja är pedofil även om hon verkar helt gränslös och omdömeslös.
För övrigt är det uppenbart att Pundarkatja ljuger i förhören, då hon vägrar att påstå att hon antar att kokainet lagt i hennes obevakade väska på knarkfesten där okända gäster kom och gick och Katja personligen "inspekterade" kokainrester på toalettbänken. Knarket på festen är så viktigt för Katja att hon nämner det flertal gånger i ett förhör där hon annars inte är så frispråkig.
Genom att Katja säger att hon inte vet hur knarket hamnade i hennes väska, blir det ointressant för polisen att bevisa att festen där knarkarna kom och gick aldrig har inträffat. Ingen av de fem som kände Katja på festen har vad vi vet kontaktat polisen.