2026-06-06, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polis2010
Katja har troligen bestämt för att antingen leva på riksdagens lön eller att ta strid om PANs dom eller att ta strid om uppsägning från polisen. Mitt juridiska råd är att hävda att uppsägning är felaktig då damen i sin yrkesroll under 25 års tid blivit inlurad i missbruk för att upprätthålla sin tjänst gentemot kriminella. Nu är hon narkoman och behöver hjälp. Hon insåg detta vid sin tingsrätts överklagande.."Va fan jag är ju kolatorsk". Det är ju arbetes fel. De skall betala stort skadestånd för att jag vickat på arslet och fått i mig grejer i tjänsten ( koks, mdm och amfet) . HR kommer inte neka för att bli av med skatan. Jag vet fler som av olika anledningar har fått avgång mellan 500.000- 7 miljoner kr.

Hur skulle det hända menar du, att hon tvingats suga i sig olagliga substanser i sin tjänsteutövning? Eller är du sarkastisk? Hon har väl för fasen inte vart någon djävla infiltratör. Komigen...
Citera
2026-06-06, 11:54
Medlem
På 1990-talet var Katja aktiv i Ravekommissionen som arbetade mot narkotikaspridning i Stockholms uteliv. “Det var faktiskt det roligaste jag gjort”, sa hon i en podd om detta arbete.
Tydligen dras politiker till jobb och personliga speciella intressen som de har själva svårt att hålla sig ifrån.
Michael Rubbestad hade mycket i debattena om pedofil och sexuella kontakter med barn.
Citera
2026-06-08, 16:29
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufilus
På 1990-talet var Katja aktiv i Ravekommissionen som arbetade mot narkotikaspridning i Stockholms uteliv. “Det var faktiskt det roligaste jag gjort”, sa hon i en podd om detta arbete.

Fruktansvärt roligt så här i backspegeln 🤣🤣
Citera
2026-06-09, 20:02
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufilus

Ja, hon var aktiv i ravekomissionen på -90 talet, undercover på rave fester och anmälde alla.
Både som ung och efter detta var hon så rabiat anti, att det inte är möjligt K själv använde.
Nej nog är det som äldre hon lärt sig pudra näsan och själv påbörjat ett blandmissbruk.
Helt tvärtemot forskning som visar, den som testar som ung till 98% slutar kring 30års ålder.
Citera
2026-06-09, 23:53
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Ja, hon var aktiv i ravekomissionen på -90 talet, undercover på rave fester och anmälde alla.
Både som ung och efter detta var hon så rabiat anti, att det inte är möjligt K själv använde.
Nej nog är det som äldre hon lärt sig pudra näsan och själv påbörjat ett blandmissbruk.
Helt tvärtemot forskning som visar, den som testar som ung till 98% slutar kring 30års ålder.
Du, poliserna som jobbar i dom där svängarna "undercover" stoppar i sig både det ena och det andra. Ett nödvändigt "ont" för att komma nära brukare och främst försäljarna. Självklart så hade Katja ett jäkla kul jobb då, om man gillar att festa och att samtidigt förstöra för andra.

Snarare så tyder den här händelsen och hennes efterföljande attityd på ett långvarigt bruk. Man blir bekväm och börjar tro att man inte kan åka dit.

Några 98% som slutar vid 30-års åldern är påhitt.
Citera
2026-06-10, 08:25
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68

Nejdu, jag tror hon provade allt redan då och har småknarkat sedan dess. Det finns inget som talar mot det. Tror dessutom hon har en självhatande sida vilket är typiskt för sådana här dubbelnaturer. Hon knarkar alltså skall alla andra somm gör det straffas. Att hon straffar dem renar hennes eget samvete.

Det är som peddos som anmäler barnporr direkt efter de har tagit sig en runk. Klassiskt förfarande har jag förstått genom pressen.
Citera
2026-06-11, 22:05
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Nejdu, jag tror hon provade allt redan då och har småknarkat sedan dess. Det finns inget som talar mot det. Tror dessutom hon har en självhatande sida vilket är typiskt för sådana här dubbelnaturer. Hon knarkar alltså skall alla andra somm gör det straffas. Att hon straffar dem renar hennes eget samvete.

Det är som peddos som anmäler barnporr direkt efter de har tagit sig en runk. Klassiskt förfarande har jag förstått genom pressen.

Mycket skarpsynt kommentar, och inte alls omöjligt att det är på detta sätt. Hon känns helt klart dubbelnatur när hon sitter där i poddar och bedyrar sin oskuld samtidigt som hon vet att hon gjort sig skyldig till mycket mer än som ens uppdagats.

Det var ren tur att det hände för Sveriges skull, med tanke på vilken säkerhetsrisk hon innebar.
Citera
2026-06-12, 06:54
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Har rättegången börjat ännu?
Citera
2026-06-12, 18:47
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Har rättegången börjat ännu?
Rättegången är planerad att hållas efter valet.

Katja kommer säkert inte att godkänna att pressen skriver så mycket om rättegången, även om hon välkomnar själva processen.

Om Katja känner igen sig i domen efteråt får vi fråga Katjas stackars vuxna barn om eller kanske läsa om på Riks egen hemsida eller en skön intervju i helt oberoende Epoch Times.
Citera
2026-06-13, 09:22
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm

Katjas hatiska inställning till narkotika när hon var med i Rejvkommissionen kan väl varit någon form av självhat för det egna knarkandet. Det är en spekulation så god som någon.

Att Katjas utseende sammanfaller med någon son nyttjat kokain över tid framgår av bilder på henne och det har också bekräftats att Katja knarkar genom hårproven som togs på henne av bäveråklagaren som aldrig gör sitt jobb.

Att Katja kan ha lämnat spår av kokain på Riksdagens toaletter är inte heller det helt orimligt då Aftonbladet hittat spår av kokain just där.

När det gäller att ta sig en peddorunk till grovt övergreppsmaterial på barn är det en annan SD-topp som profilerat sig just där. Jag tror inte Katja är pedofil även om hon verkar helt gränslös och omdömeslös.

För övrigt är det uppenbart att Pundarkatja ljuger i förhören, då hon vägrar att påstå att hon antar att kokainet lagt i hennes obevakade väska på knarkfesten där okända gäster kom och gick och Katja personligen "inspekterade" kokainrester på toalettbänken. Knarket på festen är så viktigt för Katja att hon nämner det flertal gånger i ett förhör där hon annars inte är så frispråkig.

Genom att Katja säger att hon inte vet hur knarket hamnade i hennes väska, blir det ointressant för polisen att bevisa att festen där knarkarna kom och gick aldrig har inträffat. Ingen av de fem som kände Katja på festen har vad vi vet kontaktat polisen.
Citera
2026-06-13, 09:32
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Mycket skarpsynt kommentar, och inte alls omöjligt att det är på detta sätt. Hon känns helt klart dubbelnatur när hon sitter där i poddar och bedyrar sin oskuld samtidigt som hon vet att hon gjort sig skyldig till mycket mer än som ens uppdagats.

Det var ren tur att det hände för Sveriges skull, med tanke på vilken säkerhetsrisk hon innebar.
Det är väl lite av "Kapten-Klänning-vibbar" över Katja?

Ena sekunden talar Katja om "vandel" och andra sekunden kör hon bil med kokain i kroppen och grovt olovligen och går på vilda knarkfester där hon dricker så mycket alkohol att hon blir 70% medvetslös (7 av 10 på skalan där 10 är medvetslös enligt Katja själv).

Att en multikriminell som Katja hållit på med mer kriminalitet än det åtalet gäller denna gång är nog sorgligt nog en korrekt reflektion från din sida.
Citera
2026-06-13, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Det är väl lite av "Kapten-Klänning-vibbar" över Katja?

Ena sekunden talar Katja om "vandel" och andra sekunden kör hon bil med kokain i kroppen och grovt olovligen och går på vilda knarkfester där hon dricker så mycket alkohol att hon blir 70% medvetslös (7 av 10 på skalan där 10 är medvetslös enligt Katja själv).

Att en multikriminell som Katja hållit på med mer kriminalitet än det åtalet gäller denna gång är nog sorgligt nog en korrekt reflektion från din sida.
Bara helt vanligt sverigedemokratiskt hyckleri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in