Citat:
Ursprungligen postat av
lallaren25
Den här personen Katja verkar inte vara vid sina sinnes fulla bruk (varken full, nykter eller drogad). Hon verkar tro att hennes ord är lag, hon står över lagen och ÄR lagen. Fasaden krackelerar och det är nästan lite underhållande att se hennes förfall

Min känsla är att Katja, droger eller inte, är en extremt pantad och ohederlig person.
Hon blev ihop med Linus Bylund och gjorde strax därefter en raketkarriär i SD.
Hennes egen analys av varför verkar vara att hon är en synnerligen smart och kompetent individ.
Sen nån kväll har antagligen Bylund lurat henne på nåt sätt, hållit upp en kortlek och fått det bakre kortet att sväva uppåt. När det efter visade sig att han gjorde det med tummen han höll bakom kortleken så har Katja tänkt:
"Om jag - detta supergeni - kan gå på detta så måste man kunna tuta i medelsvensson precis va som helst"
Så när hon, exempelvis, får frågan om varför hon varit ute och kört bil utan körkort, får hon en snilleblixt om att hon kan ljuga om att bara ha flyttat bilen pga städdag. Ingen vanlig människa kan genomskåda Katjas olika mästarplaner, tänker hon.
Sen är hon helt enkelt för korkad för att förstå att folk kommer undra varför en person utan körkort har det fulla ansvaret för en påställd bil mitt i stan, och veta om att parkeringshuset bilen står i inte har städdagar då man måste flytta bilarna.
När hon blir konfronterad med film på när hon åker iväg och är borta i flera timmar säger hon att hon inte kan kommentera pågående rättsfall. Antagligen har hon glömt att hon precis hade en lång utläggning om det pågående rättsfallet. Men om geniet Katja har glömt det så har bergis alla andra gjort det också.
- Jag kan inte kommentera pågående rättsfall, säger Katja, när lögnerna hon kommit med ang det pågående rättsfallet ifrågasätts.
Sen tänker hon med sina fyra hjärnceller "det där skötte jag snyggt"