2026-06-12, 19:51
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Stör mig som fan på BajsBaronen, och varför envisas runkbögen med att ha solglasögon inomhus? Den perversa byfånen ska bort från internet!
Men hallå?! Hans allra bästa vän som han pratar med varje dag Jockiboi har det och han är ju också fantastiskt känd. Det är därför de är kompisar. Att ha solglasögon inomhus är bara ett sätt som du kan se att de är bästaste kompisarna! De delar även en fascination för bajs i alla dess former och runkar så ofta det går.
Citera
2026-06-12, 22:49
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Men hallå?! Hans allra bästa vän som han pratar med varje dag Jockiboi har det och han är ju också fantastiskt känd. Det är därför de är kompisar. Att ha solglasögon inomhus är bara ett sätt som du kan se att de är bästaste kompisarna! De delar även en fascination för bajs i alla dess former och runkar så ofta det går.

Ja, precis. Det är ju uppenbart att den perversa byfånen i Trosa och Jockiboi är oskiljaktiga bästisar. Det märks särskilt på att Jockiboi verkar göra allt för att inte associeras med Baronen, medan Baronen ägnar halva sin vakna tid åt att slicka röv på Jockiboi. Och pedofil-brillor inomhus är förstås det ultimata beviset för deras vänskap.

Patetiskt att Baronen vill framställa det som att de tillhör samma krets, när det mest ser ut som att den flintskalliga runkbögen försöker klamra sig fast vid någon form av status. Men om man ska tro runkbögen själv är de närmast bröder.
Citera
2026-06-13, 00:08
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Ja, precis. Det är ju uppenbart att den perversa byfånen i Trosa och Jockiboi är oskiljaktiga bästisar. Det märks särskilt på att Jockiboi verkar göra allt för att inte associeras med Baronen, medan Baronen ägnar halva sin vakna tid åt att slicka röv på Jockiboi. Och pedofil-brillor inomhus är förstås det ultimata beviset för deras vänskap.

Patetiskt att Baronen vill framställa det som att de tillhör samma krets, när det mest ser ut som att den flintskalliga runkbögen försöker klamra sig fast vid någon form av status. Men om man ska tro runkbögen själv är de närmast bröder.
Stämmer
Men ”bröder” kan de nog vara ändå (menar inte biologiskt), alla vet ju hur Jockiboi behandlar sina bröder…
Citera
2026-06-13, 00:16
Medlem
Spritnotas avatar
Rasks före detta bästa vän Doris från Let's feast lade upp ett betalt samarbete på Instagram för en vecka sedan där hon lasrade bort två ansiktstatueringar. Bland annat Let's Feast ovanför ögonbrynet, den Rask hade som förlaga. Även den snirkliga på andra ansiktshalvan längs med käkbenet ryker.

Det är givetvis inte ett avståndstagande mot honom.

För henne och Christian så är Rask med familj mest troligt kollegor de en gång i forntiden hängde med ibland. Kanske mer än så, bekanta man tyckte om och hade kul med. Som man idag allt mer sällan tänker på då man aldrig hörs av, utan att det finns något ont blod. Men det är ett intressant sammanträffande att nästan på dagen som han pratar om att tillföra fult kludd på skallen så har hon växt ifrån trenden att behålla utdaterat plotter i fejset. Doris har flera tatueringar i ansiktet. Än fler på kroppen. Men både hon och maken har smaken och intresset att lasra bort eller göra cover ups på de mest hopplöst omoderna eller amatörmässigt utförda. Jag tycker mest att det är tråkigt men talande att Rask bytte bästisar i Norrköping från en härlig familj till Anjo och Jockiboi.

Även om jag vore Rask, som i så trash och usel smak att jag hade skaffat detta dåligt utförda klotter, hade jag fokuserat på att ta bort de han har under ögonen. För det första går det inte se vad det ska föreställa. Ser ut som att en 3-årig flicka stått på tå och "sminkat" mamma eller pappa med en trubbig svart kajal med dåliga pigment som man köpt på en marknad för en femkrona år 2003. För det andra, kanske viktigaste, har han adderat en mörk blurrig blubb där tjejer sminkar highligher. Där solen slår, där man naturligt bländar tillbaka ljus. Exakt där har valt att permanent göra allt för utradera benstrukturen som lyfter ansiktet.

En krokig stjärna och ett ankare som slagit sig vint på sidan han alltid fotar, men vad är det på den andra? En skev förfallen bensinpump? Är det ett rostigt osymmetriskt hänglås eller en liten bil, typ en Bubbla (bilmodellen) som böjer sig över ett gupp och under den valutan Euro €? Är det Hammaren och skäraren? Jag undrar på riktigt om någon kan svara, för jag har aldrig lyckats lista ut motiven.
Citera
2026-06-13, 00:43
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
hade han inte utmätning till och med på lönen? eller var det något annat?

Eftersom hans lön utbetalas från Irland till honom oskattat så är det Rask själv som ska betala in skatt och göra avdrag för en eventuell utmätning.

Jag hoppas att han blir synad i sömmarna av någon som orkar kontakta fogden om hans inkomst.

De kan kanske utmäta hans bankkonto?

När Rask fick 3000 utmätt i höstas så var det någon utbetalning från staten (överskjutande skatt eller liknande). Då kan det utmätas direkt.

Undrar förresten om han har skött bokföringen eller om han kan bli aktuell för ekobrott igen.
Citera
2026-06-13, 00:53
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Eftersom hans lön utbetalas från Irland till honom oskattat så är det Rask själv som ska betala in skatt och göra avdrag för en eventuell utmätning.

Jag hoppas att han blir synad i sömmarna av någon som orkar kontakta fogden om hans inkomst.

När Rask fick 3000 utmätt i höstas så var det någon utbetalning från staten (överskjutande skatt eller liknande). Då kan det utmätas direkt.

Undrar förresten om han har skött bokföringen eller om han kan bli aktuell för ekobrott igen.
Juste! Det var skatteåterbäringen som vart utmätt men de ville stackarn ha tillbaka för att köpa en ny kamera
Citera
2026-06-13, 01:53
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
En skev förfallen bensinpump? Är det ett rostigt osymmetriskt hänglås eller en liten bil, typ en Bubbla (bilmodellen) som böjer sig över ett gupp och under den valutan Euro €? Är det Hammaren och skäran (rättade)?
Hahaha det roligaste jag läst i år
Hoppas någon har svar!
Blev också nyfiken nu…
(PS Har du bild att lägga upp på den tatuering du syftar på?)
Annars får du skriva i hans ”fråga mig något…”-låda!
Senast redigerad av mephedron 2026-06-13 kl. 01:55.
Citera
2026-06-13, 02:35
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik

Jag undrar själv hur han tar ut sin ersättning från Youtube numera, men "haters" är för lata och för snälla för att anmäla. Alla tror att någon annan gör, eller att myndigheterna utför sitt uppdrag eller läser på Flashback. Eller så skiter man i utfallet men vill påpeka ett uppenbart fusk.

Jag vet vem som tipsade om hur Rask tog Swish till tre olika privata telefonnummer på sina lives back in the days och hur många timmars telefonsamtal det krävdes att nå en gammal (på riktigt gammal) gubbe som fann saken intressant nog att ta tag i.

Uppenbart inte gubben de sände UPP ärenden till, utan den gubben alla yngre kollegorna och cheferna räknat ut som bromsklossen. Han som inte ens visste vad en browser är. Det var sedan åtskilliga pedagogiska timmar att förklara vad Youtube är, vad Swish är, att be den gubben läsa på om lagen att det inte är gåvor som inte ska beskattas. Vad en livestream på Youtube är. Sända bevis, då gubben precis som alla andra inte är vaken eller kan se på livestreams utanför arbetstid. Nyckeln var att detta var en rättskaffens anställd som var spyless på att alla amerikanska uttryck var saker som togs för givet att han skulle förstå. Bli idiotförklarad. Och att han ansågs som så passé att han ändå jobbade så långsamt att han fick gå till botten med ärendet helt under radarn. Att hungern i honom väcktes att ta revansch, och bli den mest insatta i hur livestreamers tar Swish till sina privata nummer utan att redovisa det. Han gick i pension med flaggan i topp!

Om du nu VET att Rask inte skattar, och du tycker eller tror han ska synas i sömmarna, så kommer det inte räcka för en åtgärd att du påstår det på Flashback. Men, jag sympatiserar med att du nöjer dig med att veta att du har rätt. Men förvänta dig ingen åtgärd. Rask är en väldigt liten fisk i ett stort hav av fifflare. Och denna gången är han på botten. Har skulder upp över öronen, drar in småslantar. Bor med tre barn man inte gör hemlösa. I klartext: ingen myndighet som Kronofogden eller Skatteverket kommer att punktbevaka Rask för att eventuellt dra en tusenlapp extra någon gång ibland. Ska det ske måste du vara på tårna, du måste presentera bevis som sparar (nej förlåt BEsparar) dem lejonparten av allt arbete.

Då de flesta här tycker att det inte är gynnsamt att familjen i stort ska ha mindre röra sig med, som kommer drabba barnen, så... Det räcker faktiskt gott att Baronen själv skryter om att HANS nya trummor står i hallen som frugan inreder. Att HAN inreder det gemensamma utrymmet frun inte gillar stilen i och barnen inte har talan i, där hon tvingas sova. Hon, som kliver upp 05:30 för att arbeta när han runkar tills hon tar lunch, hon som kommer hem till att han kört en tvättmaskin med kläder HON köpt till barnen. Sen måste han jobba i deras gemensamma utrymmen, för de kanaler han reagerar på släpper sitt content från kl 15. Och när hon somnat delar han nudes till kåta fruntimmer som inte ställer krav på lojalitet, driftighet, tankeverksamhet eller andra attraktiva drag utöver "140k följare och gift kändis som rankar mig 14 år äldre kvinna som spännade, intressant och sexig" för han har hela natten på sig vara vaken. Eller, vaken och vaken - otrogen som vi tråkiga normies kallar det som Rask kallar för "kåt" med en överenskommelse hans fru valt de ska ha för ett spicy sexliv. De har detta behov som eggar upp dem. Kanske krävs det udda lösningar när den ena jobbar röven av sig och den andra har hela veckan på sig spana in andras rövar och få beröm för sig egen? Just det är deras nöje eller problem, helt ärligt bryr jag mig bara om det då jag tror att han ljuger.

Jag personligen skiter blankt i om han försnillar några tusen från staten istället för att betala tillbaka skulder till staten, när det ÄCKLIGA är att han spenderar pengarna på sig själv. Att han är så öppen med hur han bortprioriterar sin fru och barn, fokuserar på slicka röv på Jockiboi som ser Rask som en dum apa som inte kräver någon lojalitet tillbaka. Det är en grop han gräver till sig själv och ett straff som dokumenteras så gott som dagligen.
Citera
2026-06-13, 03:44
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Hahaha det roligaste jag läst i år
Hoppas någon har svar!
Blev också nyfiken nu…
(PS Har du bild att lägga upp på den tatuering du syftar på?)
Annars får du skriva i hans ”fråga mig något…”-låda!

Det är de två tatueringar i storlek av ungefär en guldtia vardera han har under samma öga där det står Rask ovanför ögonbrynet. Hittar inget foto (stillbild) på hans Instagram för alla är från andra vinkeln.

Noterar först nu när jag letar, att de man kan tro är från andra sidan är spegelvända när de inte är fotade i just spegeln. Så uppenbarligen förstår han förfulningen själv för många selfies från hans ungdom är rakt framifrån när han var symmetrisk. Spelar mindre roll om han själv noterat grundproblemet, för han märker utfallet. Att han fått en ful sida, har kvar en snyggare sida och fuckat upp det som gjorde honom "snygg" - att han var relativt symmetrisk. Att den tunna tunna ringen i näsan var det enda som förstärkte eller inte förvanskade hans symmetri.

Den övre blubben är en... Tänk att du skär ut en väldigt ojämt kavlad bit pepparskakdeg på frihand till en kvadrat. Så efter gräddningen är den nästan genomskinlig på vissa ställen, och inte längre kvadratisk utan helt skev och vind. Och ovanpå den, har du rullat ut en tunn degsträng för hårt med fingrarna så även den är ojämn i tjocklek, och du format den som en båge ovanför din "fyrkant". Som tex siluetten på en Volkswagen Bubbla. Fast ändå inte.

Den han har under den ser ut som en ojämn banan med en elakartad tumör på. Ungefär € ritat på frihand fast bara en utbuktning och inget är symmetriskt.

Jag fattar att detta är "NÄTHAT". Hata på ett utseende. Men han har själv valt sina tatueringar. Jag hatar inte på att han blev flint eller annat han inte kunnat påverka. Och jag har undrat i flera år vad i helvete det ska föreställa. Att jag tycker det är bland de fulaste tatueringar jag sett är bara sanningen, inte hat. Innan han fortsätter tatuera sig är det kärlek att jag berättar att om han inte haft jordens sämsta tatuerare varje gång så har han en hudtyp som "blöder" ut färg i ett rasande snabbt tempo, så ge fan i alla motiv som inte tål det, och kroppsdelar som inte tål det.

Jag tycker tatueringar i 99 fall av 100 gör alla fulare. Men då jag inte är blind och sett vad som händer med tatueringar på Rask, och förstår att många verkligen vill ha tatueringar så har jag ett fruktansvärt bra råd till honom: tatuera bara in motiv som ser ut som grafitti. Sprayfärg. Då kommer det inte se skabbigt ut när färg och linjer blöder iväg en halv cm utanför, utan bättre. Coolare.
Citera
2026-06-13, 07:38
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
hade han inte utmätning till och med på lönen? eller var det något annat?

Verkar stämma och det betyder att familjen skiter i vissa räkningar. Det verkar de göra systematiskt.

Familjen tycks leva på existensminimum, FÖRUTOM när Rask blev fistad av fogden och fick 2-3tusen draget på skatteåterbäringen. Där verkar de tycka att de levde lite bättre.

Tre grejer ”Sekten” har gemensamt ( och ni ungdomar bör ta en anteckning här)

1. Kaosekonomi
2. Konstig syn på sex
3. Konflikter
Senast redigerad av vichy6 2026-06-13 kl. 07:40.
Citera
2026-06-13, 08:06
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Även om jag vore Rask, som i så trash och usel smak att jag hade skaffat detta dåligt utförda klotter, hade jag fokuserat på att ta bort de han har under ögonen.
Är du tokig!? De där ansiktstatueringarna är ju en viktigt komponent när det gäller att säkerställa att den porrskadade ÄckelBaronen inte råkar få ett jobb om han blir tvungen att söka ett. Kan vara det enda som är genomtänkt i hela hans liv (eller så har det bara blivit så för att han av naturen är äcklig, efterbliven och fast i tonåren):
- ingen utbildning
- nerkladdat ansikte
- egenpimpade kläder
- rakad skalle
- töjningar i öronen
- ring i näsan
- ständigt hostande

Hur många anställare tror du ens funderar över en sån misslyckad byfåne? För att lägga till en extra punkt, för att ytterligare se till att han inte av misstag råkar få ett hantverksyrke där utseende är i stort sett oviktigt, har han dessutom visat flera gånger att han är totalt värdelös på att jobba praktiskt.
- fogskum
- kletar textillim isf att sy
- skotar snö med piasavakvast
- ringer kompis när han fått punktering
- fäster textilier i taket med häftstift

Efter att ha skrivit allt detta är jag nu helt övertygad om att den porrskadade ÄckelBaronen akut behöver hjälp av Samhall för att ta tag i sitt liv.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-06-13, 08:41
Medlem
0.1s avatar
Ovanligt bra lön för att leva som en luffare och ovanligt dålig 2024 under det stora förtalsåret.... han kanske har försökt städa upp och deklarera upprunkade pengar från 2024 under 2025 på något sätt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in