2026-05-08, 23:44
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyralis
Du vet att det var mer än en bild som skickades till FLERA kreatörer va?
Så att dra lans för rask just nu är inte ett vinnande koncept.

Jag drar inte min lans för att Skilleras än en gång ska förklara att de AI-bilder han skickade till Rasks fru är äkta foton, men jag håller tummarna att han kommer förklara det i ännu en video.
Det ÄR faktiskt roligt, men inte på sättet Skilleras verkar inbillar sig.
Hörde att Skilleras tyckte att det var chockerande att Rask upptäckte att bilden, på honom själv, var AI--manipulerad. Det är ju intressant, frågan är hur lång tid det skulle ta för Skilleras själv, om han fick se en bild på sig själv - med förvrängda kläder - och tillsammans med en kvinna som inte exiterar, innan han själv skulle lägga märke till alla detaljer i bilden som är AI-manipulerade? Enligt Skilleras så var det chockerande att Rask upptäckte att bilden var AI-manipulerad. Och att Rask upptäckte det så snabbt måste vara ett bevis på att det är Rask själv som mejlat bilderna. Skilleras bortförklaringar är intelligenta. Men AI-bilderna var ju såklart äkta också, det påstår han ju fortfarande. Så vi har alltså två helt olika Skilleras vad gäller samma bild - en Skilleras som hävdar att AI-bilderna är äkta och en Skilleras som tycker att Rasks übermenschen-intelligens i att fatta att bilden på honom själv är fejk är ett bevis för att det är Rask som mejlat bilderna.

Cirkus Skott håller show och clownen är Skilleras - snälla jag ber till Youtube-gudarna att Skilleras går upp med ännu en video där han förklarar varför han skickade AI-bilderna (som är äkta, enligt honom) till Rasks fru och att han såklart vet att det är Rask som skickat dem för hur skulle Rask annars se att bilden på honom och kvinnan som inte finns var fejk?

Kan inte vänta. Låt det ske. Vill ha förklaring nummer fyra.
Citera
2026-05-08, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Jag drar inte min lans för att Skilleras än en gång ska förklara att de AI-bilder han skickade till Rasks fru är äkta foton, men jag håller tummarna att han kommer förklara det i ännu en video.
Hörde att Skilleras tyckte att det var chockerande att Rask upptäckte att bilden, på honom själv, var AI--manipulerad. Det är ju intressant, frågan är hur lång tid det skulle ta för Skilleras själv, om han fick se en bild på sig själv - med förvrängda kläder - och tillsammans med en kvinna som inte exiterar, innan han själv skulle lägga märke till alla detaljer i bilden som är AI-manipulerade? Enligt Skilleras så var det chockerande att Rask upptäckte att bilden var AI-manipulerad. Och att Rask upptäckte det så snabbt måste vara ett bevis på att det är Rask själv som mejlat bilderna. Skilleras bortförklaringar är intelligenta. Men AI-bilderna var ju såklart äkta också, det påstår han ju fortfarande. Så vi har alltså två helt olika Skilleras vad gäller samma bild - en Skilleras som hävdar att AI-bilderna är äkta och en Skilleras som tycker att Rasks übermenschen-intelligens i att fatta att bilden på honom själv är fejk är ett bevis för att det är Rask som mejlat bilderna.

Cirkus Skott håller show och clownen är Skilleras - snälla jag ber till Youtube-gudarna att Skilleras går upp med ännu en video där han förklarar varför han skickade AI-bilderna (som är äkta, enligt honom) till Rasks fru och att han såklart vet att det är Rask som skickat dem för hur skulle Rask annars se att bilden på honom och kvinnan som inte finns var fejk?

2 olika bilder på rask och den där bruden finns och det finns tydligen fler bilder från samma kväll som inte är så smickrande........

Men du svamlar rätt bra...
Citera
2026-05-08, 23:52
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
2 olika bilder på rask och den där bruden finns och det finns tydligen fler bilder från samma kväll som inte är så smickrande........

Men du svamlar rätt bra...

Sluta nu, försök inte spela dum - Den som svamlar är du.
Det finns tusentals bilder på Rask.
Jag diskuterar den bild som Skilleras SMS:a till Rasks fru.
Den bild som Rask har visat är AI-manipulerad, den bild ALLA ser är AI-manipulerad.

Skilleras och Medvikt anser säkert att alla som inte tycker deras "skämt" är roligt har autism.

Det finns inget roligt i att skicka sjuka bilder till Rasks fru, och sedan försöka bortförklara allt. Det är alltså inte roligt. Ingen skrattar, förutom av skadeglädje när Skilleras gör bort sig.
Senast redigerad av Rockfarmor 2026-05-08 kl. 23:57.
Citera
2026-05-09, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Dom här läpparna har slickat bra mycket mer fitta än vad Axel ens sett på film!

Bajsbaronen 2026

Han är så butthurt nu, på honom bara Axel, det är bara en tidsfråga innan han sitter i grannens bil och gråtskriker.

Det är väldigt mycket kuk och fitta-svammel från Baronen nu. En vuxen man har inget behov av att prata om sitt könsorgan med andra. Äckelbaronen bör fråga sig själv varför han har den dragningen.

Hans mentala mognad stannade i puberteten.
Citera
2026-05-09, 00:25
Medlem
Citat:
Den bild som Rask har visat är AI-manipulerad, den bild ALLA ser är AI-manipulerad.

Skilleras och Medvikt anser säkert att alla som inte tycker deras "skämt" är roligt har autism.

Det finns inget roligt i att skicka sjuka bilder till Rasks fru, och sedan försöka bortförklara allt. Det är alltså inte roligt. Ingen skrattar, förutom av skadeglädje när Skilleras gör bort sig.

Så om Rask inte kan ange rätt nummer till sin hyresvärd (det numret som Skilleras skickade till) Det är bara du och Rask som tror att det var medvetet av Skilleras att skicka till fru Rask......
Citera
2026-05-09, 00:27
Medlem
Citat:

Vem fan bryr sig om att nån skickat en bild till Baronen för att reta honom? Han håller ju fan på att implodera totalt, för ingenting, baronjäveln
Senast redigerad av Ralfhead 2026-05-09 kl. 00:37.
Citera
2026-05-09, 00:28
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Du vet att det var mer än en bild som skickades till FLERA kreatörer va?
Så att dra lans för rask just nu är inte ett vinnande koncept.

Haha vadå "just nu"? När skulle det någonsin, historiskt eller i framtiden, vara något annat än superefterblivet att försvara den lögnaktiga tvångsrunkaren Kaal Fredrik Alexander Rask?
Citera
2026-05-09, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
Haha vadå "just nu"? När skulle det någonsin, historiskt eller i framtiden, vara något annat än superefterblivet att försvara den lögnaktiga tvångsrunkaren Kaal Fredrik Alexander Rask?

Nae det är helt sant xD Förstår inte att folk inte ser igenom hans konstanta lögner!
Citera
2026-05-09, 03:45
Medlem
Citat:

Varför skriver du bilder när det endast rörde sig om en bild?
Citera
2026-05-09, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Det är väldigt mycket kuk och fitta-svammel från Baronen nu. En vuxen man har inget behov av att prata om sitt könsorgan med andra. Äckelbaronen bör fråga sig själv varför han har den dragningen.

Hans mentala mognad stannade i puberteten.

Så som Rask talar skulle aldrig en sexolog prata.
Citera
2026-05-09, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Varför skriver du bilder när det endast rörde sig om en bild?
Det är flera, den Axel skickade är den enda som kunde skickas utan att han skulle göra sig skyldig till brott. Du vet så som Rask gjorde när han skickade runt fru Medvikts bilder.
Jag undrar vem som tog bilderna, swingar paret Rask?

Tillägg och rättelse.
Sorry, nu begrep jag vrf du frågade ”Varför skriver du bilder”
Du har helt rätt.
Senast redigerad av Badrumsbadkar 2026-05-09 kl. 05:20.
Citera
2026-05-09, 06:04
Medlem
GonerStoners avatar
Startar ni också varje morgon med att glatt säga till respektive?
GODMORGON PÅ ER ERA FRAMSTJÄRTAR!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in