Citat:
Jag drar inte min lans för att Skilleras än en gång ska förklara att de AI-bilder han skickade till Rasks fru är äkta foton, men jag håller tummarna att han kommer förklara det i ännu en video.
Det ÄR faktiskt roligt, men inte på sättet Skilleras verkar inbillar sig.
Hörde att Skilleras tyckte att det var chockerande att Rask upptäckte att bilden, på honom själv, var AI--manipulerad. Det är ju intressant, frågan är hur lång tid det skulle ta för Skilleras själv, om han fick se en bild på sig själv - med förvrängda kläder - och tillsammans med en kvinna som inte exiterar, innan han själv skulle lägga märke till alla detaljer i bilden som är AI-manipulerade? Enligt Skilleras så var det chockerande att Rask upptäckte att bilden var AI-manipulerad. Och att Rask upptäckte det så snabbt måste vara ett bevis på att det är Rask själv som mejlat bilderna. Skilleras bortförklaringar är intelligenta. Men AI-bilderna var ju såklart äkta också, det påstår han ju fortfarande. Så vi har alltså två helt olika Skilleras vad gäller samma bild - en Skilleras som hävdar att AI-bilderna är äkta och en Skilleras som tycker att Rasks übermenschen-intelligens i att fatta att bilden på honom själv är fejk är ett bevis för att det är Rask som mejlat bilderna.
Cirkus Skott håller show och clownen är Skilleras - snälla jag ber till Youtube-gudarna att Skilleras går upp med ännu en video där han förklarar varför han skickade AI-bilderna (som är äkta, enligt honom) till Rasks fru och att han såklart vet att det är Rask som skickat dem för hur skulle Rask annars se att bilden på honom och kvinnan som inte finns var fejk?
Kan inte vänta. Låt det ske. Vill ha förklaring nummer fyra.