Citat:
Ursprungligen postat av
vichy6
Något skaver här. Varför tog han avbetalning på skulden till TroBo? Normala människor pyntar av asap.
Och varför har de en skuld hos KFM som gällde ett besök på VC?
Det är faktiskt något som skaver i det här. Löneuppgiften är orimligt stor 2025 samtidigt som alla vet att familjen lever på smulor och välgörenhet från T:s föräldrar.
Samtidigt vet vi att inga avbetalningar på skulder sker, tvärtom, familjen fortsätter att skuldsätta sig för småsaker trots att makens månadslön talar för att skuldbördan skulle kunna lättas relativt snabbt.