Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Tassen ble kjøpt på indre Østlandet et sted, jeg har ikke linken for hånden men stamtreet dens ligger på nett, med opprinnelig navn, opphav, fødested og dato. Navnet på oppdretteren har vært nevnt i tråden, mener jeg. Mulig vedkommende holdt til på Åsnes eller Toten. Litt rusten i hukommelsen, jeg har ikke gravd så mye i denne saken det siste halvåret. Men det skal gå an å søke etter.
LK er interessant i forbindelse med både hunder og krim. Navnet hennes dukker opp både her og der i forbindelse med firmaer SE er involvert i. Det samme med sønnen, JE. Men LK er i tillegg mye benyttet som dommer på hundeutstillinger, og hun har reist mye rundt både i Norge og Europa i forbindelse med dette.
En annen interessant ting er at den forrige hunden til AE, whippeten Vetle, som døde på vårparten i 2018, opprinnelig ble kjøpt av THs halvt iranske businesspartner FS og hans daværende forlovede HHB2 (nest eldste datter av AE og TH). AE fikk hunden da forlovelsen ble brutt og HHB2 fant sammen med sin nåværende ektemann.
Waow alltså! Jag tror inte på slumpen i krimfall.
Hundarna dessa hundmänniskor har ingår alla i gruppen Vinthudar.
Titta lite på LK men vet inte vart LK flytta efter hon lämnat adressen i Strömsund. Möjligen till Skåne om hon är med i Syd Svenska Vinthundklubben i Lund?
Vad vet man om LKs ursprung och historik egentligen?
Vet att många ryssar förr läste franska i skolan.
Det är en inte helt osannolik koppling till MGM som nu börjas synas,
FS -Direkt inblick i Hagen sfären och kännedom i familjerelationer. Dumpad av HHB2? Arg?
SE- Intelligent, Multiktiminell och ekonomiskt kreativ drogkung (kokain?) utan legal inkomst pga brottslighet. Hört/Lärt sig om cryptokidnappningar i fängelset?
LK- Kännedom om flera språk, inklusive franska, Norska, Svenska, Engelska, Ryska-
Min gissning är att hon mycket väl kan vara direkt delaktig i skrivandet av
Trusselbrevet.
Vet man varför FS och HHB2 bröt upp? Om han ör inblandad kan hans motiv eventuellt vara hämnd?