Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
Lever hon?
Vel...
Jeg er en av de få som ikke ser bort i fra at hun faktisk lever, men du skal få slippe å høre en utredelse om hvorfor, da dette er svært kontroversiellt og snur opp ned på alt. Å frata et land en nasjonal teoretisk illusjon er mye å bære.
Det er ikke funnet noe lik og ingen har tilstått drap. Det er funnet noen spor av kroppsvæsker på det antatte gjerningsted som like gjerne kan komme fra en levende.
Sjansen for at hun lever er vel marginal, men den er der og det er ingen som konkret kan si det motsatte som vil stå frem med det.
At politiet og stat erklærer henne død, er en papirsak og ikke et bevis.
Saken er jo konstruert så spektakulær og "publikums vennlig" at det nesten ikke kan være sant og da er det ofte nettopp det det ikke er.
De siste informasjoner fremkommet her inne, om sanne, er at TH har vært en rekke ganger i Moskva og det peker i rettning av en TH som kan ha tilknyttning til "Norsk" (CIA, MI6 og Mossad) etterrettning.
Det kan igjen peke mot en sak som er enten utnyttet eller simpelt hen skapt med andre mål i tankene en det man ved første øyekast kan se, hvilke jeg har holdt en knapp på ganske så alene, helt siden det gikk opp for meg at selve kidnappingen var en ellevillt scriptet bløff.