2026-06-05, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sukhoi34
interessant

Har du mer så bare fyr løs

Ikke vits å klikke på lenken. Det er et AI generert bilde.
Citera
2026-06-05, 01:15
Medlem
Citat:
interessant

Har du mer så bare fyr løs

Jeg kan ikke se bildet for jeg får ikke logget på instagrammen min. Kan du legge inn et bilde her? Googlet meg frem til hvem eks-psykiateren er. Han kan ha en grunn til å være involvert, men siden dette rigget ikke er løst tviler jeg på at noen av de involverte, heller ikke SE, var utstyrt med telefon da de var i nærheten av Hagen-huset og det er jo nettopp det jeg leste at de hadde mobilspor fra SE som viste at han var i nærheten av Lørenskog i tiden rundt da hun forsvant, usikker på om det er samme dag. Kjente TH denne SE fra før av? Har de vært venner eller fiender? SE har ikke et godt rykte. Hvis man ser at SE er avbildet med 2 menn som ligner de 2 utlendingene fra et løst kriminelt miljø, som ingen har nevnt navnet på etter hva jeg vet, som gikk forbi Futurum, da er det rart at ikke politiet har funnet disse ennå altså...
Citera
2026-06-05, 11:09
Medlem
Det er bilde av SE sammen med to andre kjeltringer på første bildet, og SE sammen med TH og kjeltrningene på et møte ser det ut som. Bildet fremstår i allefall som ganske presist med tanke på sakens bilde.
Citera
2026-06-05, 11:27
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrp
Det er bilde av SE sammen med to andre kjeltringer på første bildet, og SE sammen med TH og kjeltrningene på et møte ser det ut som. Bildet fremstår i allefall som ganske presist med tanke på sakens bilde.

Så noen har tilfeldigvis lagt ut et bilde på IG av SE og TH sammen, noe som vil være et fellende bevis mot begge to? Uten at politiet har pågrepet noen av dem, eller uten at media har fått det med seg?

Lukter tull og AI lang vei.
Citera
2026-06-05, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Så noen har tilfeldigvis lagt ut et bilde på IG av SE og TH sammen, noe som vil være et fellende bevis mot begge to? Uten at politiet har pågrepet noen av dem, eller uten at media har fått det med seg?

Men du som har peiling. Vet du hva SE sin kobling til TH er? Om det er noe, er det vel én person imellom dem. Vanligvis virker han Bolle å være involvert indirekte, men kan vel ikke være han igjeb
Citera
2026-06-05, 11:33
Medlem
Citat:

Ja, kan godt være AI, ikke lenger lett å skille fra virkeligheten

Men er det ekte kan det være grunner vi ikke kjenner til, at det ikke legges før nå. Frykt f.eks.

Og, det er vel i seg seg ikke fellende bevis i denne saken.

Hvis det er ekte er det kanskje mellommannen politiet interesserer seg for, som er den siste på bildet.
Citera
2026-06-05, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Ja, kan godt være AI, ikke lenger lett å skille fra virkeligheten

Men er det ekte kan det være grunner vi ikke kjenner til, at det ikke legges før nå. Frykt f.eks.

Og, det er vel i seg seg ikke fellende bevis i denne saken.

Hvis det er ekte er det kanskje mellommannen politiet interesserer seg for, som er den siste på bildet.

Å produsere falske bildebevis i en så alvorlig sak må i seg selv være straffbart.

Og særlig når det er delt på sosiale media.
Citera
2026-06-05, 11:50
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Men du som har peiling. Vet du hva SE sin kobling til TH er? Om det er noe, er det vel én person imellom dem. Vanligvis virker han Bolle å være involvert indirekte, men kan vel ikke være han igjeb

Ingen vet, annet enn de involverte, tenker jeg. Som sagt, mine to stalltips er TEH eller Sn*eve.
Men det er ren gjetning.
Citera
2026-06-05, 12:29
Medlem
Citat:
Ingen vet, annet enn de involverte, tenker jeg. Som sagt, mine to stalltips er TEH eller Sn*eve.
Men det er ren gjetning.

Er det andre grunner til å gjette på FS enn at han har delvis iransk opphav?
Citera
2026-06-05, 12:31
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Å produsere falske bildebevis i en så alvorlig sak må i seg selv være straffbart.

Og særlig når det er delt på sosiale media.

Et bilde på IG er vel knapt å regne som "bevis" uansett? Men jo, det er et kjedelig faktum at vi lever i en tid der et foto i seg selv ikke er godt nok fordi det er så enkelt å forfalske. Og siden folk på det jevne er ganske sløve på kildekritikk, kan falske bilder fort spre seg og bli "sannhet" blant allmuen.
Citera
2026-06-05, 12:39
Medlem
Citat:
Men det er ren gjetning.
Takk. Lurer på om TH har innrømmet å personlig kjenne SE til politiet. Savner de med tyngst innside kunnskap i saken for tiden. Opp mot etterforskningen... er så mange spørsmål rundt dette sporet.
Citera
2026-06-05, 12:40
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Er det andre grunner til å gjette på FS enn at han har delvis iransk opphav?

Tja, kona til SE skal ha bodd i samme strøk som FS på ett eller annet tidspunkt.
Uten at det gjør så mye til eller fra, siden vi jo ikke vet.

Men som jeg skrev tidligere, så mener jeg bestemt at FS er norskfødt, og at det
derfor virker mindre sannsynlig at han har pleid omgang med det iranske miljøet, enn
om han var innvandret fra Iran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in