2026-06-12, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Skulle vara intressant att veta om Benjo sköter sin bokföring. Om det är som han säger att han drar in 10k på kanalen i månaden, sen plus nu att han fick ett samarbete som nog gav en hel del ändå. Han köpte bike, halsband, ring och helt plötsligt var det inte intressant att lägga upp dagliga videos längre (förmodligen för han inte behövde ekonomiskt) sen sido inkomster från "Coaching". Han får in hyrespengar varje månad eftersom han hyr ut lgh i Lund. Får han fortf inkomster som personlig assistent åt sin far tro? Kan bli en jävla röra om myndigheterna börjar rota. Han är inte utvandrad. Han har många hatare som säkerligen redan hängt på telefonen till myndigheter. Nu handlar det inte om jätte summor som tex i Chrippa fallet. Men hade kunnat bli en kul twist och se om 2% IQ mannen har koll på sina grejor!
Det finns "bra" sätt att leva i nuet och så finns det benjoos "sätt".

Tror inte han funderat på konsekvenserna av något han gjort de senaste åren.
Citera
2026-06-12, 14:19
Medlem
Roligt att Måns stod och väntade för att se när polisen kom och tog Benjoo.

Han verkar vara en väldigt skön filur.

Citera
2026-06-12, 14:20
Medlem
Hardways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Haha, det vet du då inte Tror du försöker fiska ut vem det är eller något, eller tror du genuint att du vet, men har fel.

skriv 9 inlägg någonstans lol så ja kan pma dig

Vet inte om du tror dig veta vem det är, men jag varken fiskar eller trollar. Är ett hundra procent genuin

Kanske är det du som fiskar.

Vi kan diskutera i pm snart då
Citera
2026-06-12, 14:31
Medlem
biohack.by.benjoos avatar
En sak jag tänkt på är när Benjoo bodde i sverige och jobbade som personlig assistent åt sin pappa..

Många videos är inspelade under vad jag tror är arbetstid och han verkar ju bara strosat omkring i skåne, i ett klipp ojade han sig över hur stressigt han hade det för att sedan ta bussen till nån handelsplats och plocka pinnar och kolla på typ Jysk och Erikshjälpen.

Sjukt stressigt..

Summan av kardemumman är att Benjoos assistentlön var mer eller mindre som en statlig ”veckopeng” enligt min empiriska studie.

Han påstår sig lagat mat till honom men jag tror att han bara lagade CHICKEN & RICE till sig själv.
Citera
2026-06-12, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biohack.by.benjoo
En sak jag tänkt på är när Benjoo bodde i sverige och jobbade som personlig assistent åt sin pappa..

Många videos är inspelade under vad jag tror är arbetstid och han verkar ju bara strosat omkring i skåne, i ett klipp ojade han sig över hur stressigt han hade det för att sedan ta bussen till nån handelsplats och plocka pinnar och kolla på typ Jysk och Erikshjälpen.

Sjukt stressigt..

Summan av kardemumman är att Benjoos assistentlön var mer eller mindre som en statlig ”veckopeng” enligt min empiriska studie.

Han påstår sig lagat mat till honom men jag tror att han bara lagade CHICKEN & RICE till sig själv.

Tror du är inne på något där, jag misstänkte själv länge att han tog ut den lönen även i Vietnam men jag verkade ha fel om ja förstod rätt när någon länka hans deklaration de tagit från ratist
Citera
2026-06-12, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
https://youtu.be/uXN8vc7IF9s
8.26 hahahahhs så jävla likt en Oompa Loompa
Btw aldrig att han är över 165 cm

NU ÄR BENJOO EXPOSED!!

https://youtu.be/O0IvxwXsTV8

Vid 25:00 så säger benjoo att han inte vet exakt hur lång han är (klart han vet!!)

Men så säger han att han vet att han är under 170! Alltså inte 171 som han säger nu

Personligen så gissar jag på att han är närmare 160 eftersom han knappt är längre än vietnamesiska tonårstjejer
Citera
2026-06-12, 14:53
Medlem
Citat:
Tror du är inne på något där, jag misstänkte själv länge att han tog ut den lönen även i Vietnam men jag verkade ha fel om ja förstod rätt när någon länka hans deklaration de tagit från ratist

Jag kommer ihåg att han verkade sur & besviken på sina föräldrar i några videos kring julen förra året, jag tänkte att det var för han inte fick det han önskade sig typ..

Kan vart att han inte fick bidragsfuska och va personlig assistent åt sin pappa remote från Miami of Asia (even though i’ve never been to Miami but it’s a really cool thing to say)

Jag vill att Benjoo ska förstå att vi inte är hatare heller, han har tidigare sagt att hans relation till tittarna är lite som den där storebrorn man kanske inte haft.

Han har rätt fast relationen han har till tittarna är som den handikappade lillebrorsan.

Allt är ju ändå med kärlek.
Senast redigerad av biohack.by.benjoo 2026-06-12 kl. 14:56.
Citera
2026-06-12, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biohack.by.benjoo
Jag kommer ihåg att han verkade sur & besviken på sina föräldrar i några videos kring julen förra året, jag tänkte att det var för han inte fick det han önskade sig typ..

Kan vart att han inte fick bidragsfuska och va personlig assistent åt sin pappa remote från Miami of Asia (even though i’ve never been to Miami but it’s a really cool thing to say)

Jag vill att Benjoo ska förstå att vi inte är hatare heller, han har tidigare sagt att hans relation till tittarna är lite som den där storebrorn man kanske inte haft.

Han har rätt fast relationen han har till tittarna är som den handikappade lillebrorsan.

Allt är ju ändå med kärlek.

Laddar upp videon just nu, har inte äns själv sett den än, ska se den med nu xD

Har gett den namnet bara "Benjoo compilation" tänker jag ändrar sen till något mer passande vid behov, då jag ej sett den än var det svårt att ge en titel
Citera
2026-06-12, 15:24
Medlem
Citat:
Laddar upp videon just nu, har inte äns själv sett den än, ska se den med nu xD

Haha fan va kul!! Enjoy! Hoppas ni alla tycker om den!

PS! Gjorde den innan den senaste BOB kom upp, great minds think alike!
Citera
2026-06-12, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
NU ÄR BENJOO EXPOSED!!

https://youtu.be/O0IvxwXsTV8

Vid 25:00 så säger benjoo att han inte vet exakt hur lång han är (klart han vet!!)

Men så säger han att han vet att han är under 170! Alltså inte 171 som han säger nu

Personligen så gissar jag på att han är närmare 160 eftersom han knappt är längre än vietnamesiska tonårstjejer

Det är ändå rätt kul att det handlar om just de 2 cm som de skrattade åt på podden och det är precis 2cm han ljugit om ^^ Om han då ej växt 2cm all allt hgh xD
Citera
2026-06-12, 15:33
Medlem
Citat:
Det är ändå rätt kul att det handlar om just de 2 cm som de skrattade åt på podden och det är precis 2cm han ljugit om ^^ Om han då ej växt 2cm all allt hgh xD

Haha ja fast nu vet vi ju att han har ljugit, jag tror inte att han är 169, utan snarare 165 kanske, och enl mig är det en ganska stor skillnad på 165-171, framförallt när man redan är liten och varje cm gör stor skillnad

Men det roliga är ju hur hårt han har kört på att han är exakt 171 och har kört stenhårt på det narrativet

Gissar på att det är med skor på, eller med sin gamla tuppkam som ger ca 5cm extra
Citera
2026-06-12, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Haha ja fast nu vet vi ju att han har ljugit, jag tror inte att han är 169, utan snarare 165 kanske, och enl mig är det en ganska stor skillnad på 165-171, framförallt när man redan är liten och varje cm gör stor skillnad

Men det roliga är ju hur hårt han har kört på att han är exakt 171 och har kört stenhårt på det narrativet

Gissar på att det är med skor på, eller med sin gamla tuppkam som ger ca 5cm extra

Benjoo håller sig alltid till sanningen.

Han säger alltid sanningen även om den kan vara obekväm och svida, det har han sagt hur många gånger som helst.

Han skulle aldrig någonsin ljuga.

Han gjorde t.ex klart 30 days to abs men tittarna verkade inte intresserade. Så det är på oss tittare, det är vårat fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in