2026-06-12, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Han har slutat med Reta. Det är ingen bra reklam att det går så snabbt att gå upp i vikt om man slutar med det.

Är du säker på att han slutat med Reta? Har han sagt de nånstans, och varför isf?

Hade varit intressant att veta om han fick en sån stark rebound effekt när han sluta med det
Citera
2026-06-12, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Är du säker på att han slutat med Reta? Har han sagt de nånstans, och varför isf?

Hade varit intressant att veta om han fick en sån stark rebound effekt när han sluta med det

Han har säkert slutat oplanerat, det var inte så länge sedan han gick av det mesta eftersom han hade slut på saker, och han klarar inte av att planera framåt.
Citera
2026-06-12, 07:45
Medlem
Zeb gör sig så mycket bättre på kamera rent naturligt än Benjo gör. Slående skillnad. Lite synd, Benjo är en mer unik karaktär (öppen svensk bola-torsk med mindervärdeskomplex och total brist på självinsikt) än Zeb (fd heroinist och allmän sliten småkriminell) är. Gillar att följa bägge hursomhelst.

https://www.youtube.com/watch?v=mfd9bTXaQpk

Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Han har säkert slutat oplanerat, det var inte så länge sedan han gick av det mesta eftersom han hade slut på saker, och han klarar inte av att planera framåt.
Just det. Han pratade om det i en moppe-video för ett tag sedan. Han har nog slut på en del grejer just nu.
Citera
2026-06-12, 10:07
Medlem
Håller med, Zeb är mer "real", som verkar kunna äga dom flesta av sina misstag och har förmodligen en hel del livserfarenhet även om mycket varit destruktivt. En överlevare ...

Benjo däremot, fullproppad med preparat försöker han framstå som något han är ljusår ifrån ... Fake it til you make it, tveksam på att det kommer fungera men men ...
Senast redigerad av devaleva 2026-06-12 kl. 10:17.
Citera
2026-06-12, 11:00
Medlem
biohack.by.benjoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Nån som e smartare än mig som kan räkna ut vad som hänt med hans tiktok? Shadowbannad eller något? Han hade fan massa videos med fan många views nu är det helt dött där.

Mingy! Kan du skriva till mig? Har gjort en 20 minuters Benjoo compilation jag tänkte skicka till dig, tänker att din kanal är en bra samlingsplats för Benjoo content!
Citera
2026-06-12, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biohack.by.benjoo
Mingy! Kan du skriva till mig? Har gjort en 20 minuters Benjoo compilation jag tänkte skicka till dig, tänker att din kanal är en bra samlingsplats för Benjoo content!
Är du den biohackande bögen.?
Citera
2026-06-12, 12:30
Medlem
Kan inte vi tråden nominera Måns till årets eldsjäl 2025. Som försökte få Benjoo att sluta med farliga preparatet.?
Citera
2026-06-12, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355

Minns jag rätt sa han det i senaste videon.
Citera
2026-06-12, 12:36
Medlem
biohack.by.benjoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
Är du den biohackande bögen.?

I wish! Namnet var ledigt och jag skapade enbart flashbackkontot för att få ut min första highlights-video från Benjoo, helst via Mingy men annars får jag väl starta en Youtube själv å lägga upp, jag har paxat namnet BIOHACK BY BENJOO där med isåfall.

Har tänkt på att göra Benjoo compilations i typ två år nu, men aldrig fått tummen ur, tack Mingy för att du inspirerade mig att äntligen göra det!

KANGO NUMBER 1
Citera
2026-06-12, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biohack.by.benjoo
I wish! Namnet var ledigt och jag skapade enbart flashbackkontot för att få ut min första highlights-video från Benjoo, helst via Mingy men annars får jag väl starta en Youtube själv å lägga upp, jag har paxat namnet BIOHACK BY BENJOO där med isåfall.

Har tänkt på att göra Benjoo compilations i typ två år nu, men aldrig fått tummen ur, tack Mingy för att du inspirerade mig att äntligen göra det!

KANGO NUMBER 1

Hahaha måste ha den när han säger att han vägt maten i 2 år. Sen när han är med i SVT
Citera
2026-06-12, 12:42
Medlem
Han försvarar alltid allt självbedrägeri med.

- Ja är bara mänska...

Citera
2026-06-12, 12:46
Medlem
https://youtu.be/uXN8vc7IF9s
8.26 hahahahhs så jävla likt en Oompa Loompa
Btw aldrig att han är över 165 cm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto