2026-02-07, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
I klassisk Benjoostil så laddar han upp en video över hur fantastiskt det går, för att sedan inte ladda upp på 2 dagar, jag gissar att nästa video är med rubriker om hur allt kraschat, och som vanligt är inget hans eget fel.

Vet inte om han är bipolär eller om det är steroiderna som gör det?

Rekar att kolla från 1 timme och 25 minuter, där han öppnar upp sig om varför han blev sparkad som lärare och hur han önskar att han slog en tjej från tredje (??) klass.

Eller missuppfattar jag det?
Citera
2026-02-07, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chet.Manley
Rekar att kolla från 1 timme och 25 minuter, där han öppnar upp sig om varför han blev sparkad som lärare och hur han önskar att han slog en tjej från tredje (??) klass.

Hahaha herregud killen är ju helt bränd i huvudet, det är så sjukt roligt också att historien om hur han fick sluta som lärare ändras hela tiden mellan 3 versioner, det var länge sedan han pratade om tjejerna dock, han var för manlig och det klarade dem inte av har han sagt tidigare, och sen i flera videos så säger han att han fick sluta pga YouTube och en lärarkollega som var efter honom.. Skulle vara intressant att höra vad som faktiskt hände, känns som han var opassande med unga flickor och fick gå.
Citera
2026-02-07, 12:37
Moderator
Morfar-52s avatar
Rubrik ändrad från "Livet som fake natty" till "Benjamin (benjoo): Livet som fake natty". Flyttar tråden./mod

Dopning och dopningspreparat --> Youtubers, vloggare och andra videokreatörer
/Moderator
Citera
2026-02-07, 13:19
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Hahaha herregud killen är ju helt bränd i huvudet, det är så sjukt roligt också att historien om hur han fick sluta som lärare ändras hela tiden mellan 3 versioner, det var länge sedan han pratade om tjejerna dock, han var för manlig och det klarade dem inte av har han sagt tidigare, och sen i flera videos så säger han att han fick sluta pga YouTube och en lärarkollega som var efter honom.. Skulle vara intressant att höra vad som faktiskt hände, känns som han var opassande med unga flickor och fick gå.

Exakt den känslan har jag fått av honom med.
Citera
2026-02-07, 13:19
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:

Från vilken video?

EDIT: Såg nu i den nya där han svamlar om hur han skulle kunna slå ner vem som helst utan problem och att han går på Tren osv osv
Senast redigerad av CuckoosNest 2026-02-07 kl. 13:22.
Citera
2026-02-07, 13:24
Medlem
Den här killen tog bort mig från hans youtube kanal pga att jag gav han ett råd angående hans träning. Killen är sanslös,och väldigt känslig och feltolkar och missuppfattar.
Citera
2026-02-07, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Från vilken video?

EDIT: Såg nu i den nya där han svamlar om hur han skulle kunna slå ner vem som helst utan problem och att han går på Tren osv osv

CHEAT DAY IN BANGKOK
https://www.youtube.com/watch?v=1veJ6fzGKH8

Har förövrigt aldrig varit med om någon som stönar så OTROLIGT mycket när de äter. Högst obehagligt.

Med det sagt, så har han ju en chans att växa lite/få lite engagemang nu när tråden har blivit hans egen (om han tar det på rätt sätt). Vilket kanske inte är så troligt.
Citera
2026-02-07, 13:39
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
CHEAT DAY IN BANGKOK

Har förövrigt aldrig varit med om någon som stönar så OTROLIGT mycket när de äter. Högst obehagligt.

Med det sagt, så har han ju en chans att växa lite/få lite engagemang nu när tråden har blivit hans egen (om han tar det på rätt sätt). Vilket kanske inte är så troligt.

Började han gråta när han pratade om att han var så fantastisk bra lärare och saknar yrket? Verkade som det innan han bröt. Killens känslor är fan värsta bergodalbanan, hårdhudad slagskämpe som han "är"
Citera
2026-02-07, 13:58
Medlem
Citat:

Han sade det väldigt tydligt.

Fattar inte hur han kan lägga ut detta, jag kan förstå man sitter o pratar och säger riktigt dumma saker som hög. Men att sedan när man sitter och är nykter väljer att lägga ut det. Är helt sjukt, tänk att ha haft detta stolpskott som lärare. Är fan sjukt varje gång man får minsta lilla sympati för killen då allt går åt helvete gör han eller säger han något så dumt så man bara kan inte tycka synd om honom.
Citera
2026-02-07, 16:09
Medlem
Denna snubben kommer att ha tagit livet av sig inom 5 år. Shit va tragisk han är.
Citera
2026-02-07, 17:20
Medlem
Citat:
CHEAT DAY IN BANGKOK

Har flera gånger reagerat på hans fysiska reaktion på mat. Han gör små glädje-danser över mat vilket jag bara sett gravt feta amerikaner göra innan. Det ser extremt barnsligt ut och är inte en normal relation till mat. Se i det här klippet precis efter han biter i kycklingen: https://www.instagram.com/p/DUaa0VxCcaT/

Vilket också leder mig osökt in på det han säger i början av detta klipp
https://www.instagram.com/p/DULdBmRCbQJ/
"The nice guys, who always finishes last-" BENJO DU HAR INTE HAFT EN BRUD PÅ TYP ETT ÅR ÄVEN FAST DU VILL HAHAHHAHAHHA. Du ÄR the nice guy who finishes last.

Asså. Slår mig i pannan över varenda sak den här snubben gör och säger. Helt otroligt.
Citera
2026-02-07, 18:19
Medlem
Benjoo är såklart antitesen till fake natty.

Steroidbrukare ljuger om sin användning i länder där dom inte skulle behöva göra det. Fake nattys.

Benjoo va istället öppen med sitt bruk i ett land där man måste ljuga om det killen gick ut i TIDNINGEN med sitt lagbrytande. High IQ moves.
Senast redigerad av DrL0c 2026-02-07 kl. 18:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in