2026-05-28, 13:54
Medlem
Okej, jag är helt ny i den här tråden, jag skrev generellt angående anabola och dess risker och jag tycker att banjo möjligtvis glorifierar anabola för mycket för unga killar. Har sett nu att det verkar vara ganska öppet "hat" mot banjo i denna tråd och undrar varför? Har han gjort något speciellt dåligt? Eller är det gloriferandet av anabola som folk inte gillar?
Mvh
Citera
2026-05-28, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sbcsweden
Okej, jag är helt ny i den här tråden, jag skrev generellt angående anabola och dess risker och jag tycker att banjo möjligtvis glorifierar anabola för mycket för unga killar. Har sett nu att det verkar vara ganska öppet "hat" mot banjo i denna tråd och undrar varför? Har han gjort något speciellt dåligt? Eller är det gloriferandet av anabola som folk inte gillar?
Mvh

Enligt Benjoo är steroider lika farligt som plockgodis. Man fattar ju att bola är olagligt i Sverige när de finns nötter som benjoo som säger öppet han han kör gram efter gram. Vad tror ni händer om Kalle 14 år kollar och ser Benjoo säga ” steroider är de bästa jag tagit”
Citera
2026-05-28, 14:20
Medlem
Citat:
Mvh

Benjoo var en lysande stjärna i mörkret, en komisk kraft vi följde genom glädje och kaos. Men i sin visdom banförvisade han oss alla från det heliga riket. Nu dväljer vi här i Flashbacks mörka skuggor, utstötta ur ljuset, dömd att vandra i evig exil. Ändå följer vi vår stjärna Benjoo från denna mörka avkrok, inte av hat, utan som de förbannade som aldrig släpps tillbaka till gåvorna. Vi är de glömda, de utstötta... och vi ser allt.

Kort sagt; vi följer Benjoo och hans content men vi kan inte längre delta i det han lägger ut då han har bannat oss från att kommentera.
Citera
2026-05-28, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
Enligt Benjoo är steroider lika farligt som plockgodis. Man fattar ju att bola är olagligt i Sverige när de finns nötter som benjoo som säger öppet han han kör gram efter gram. Vad tror ni händer om Kalle 14 år kollar och ser Benjoo säga ” steroider är de bästa jag tagit”
Ja absolut, jag köper det du säger och du kan se vad jag tycker angående allt detta i mitt första inlägg någon sida tillbaka.
Han är verkligen en DÅLIG reklamskylt för anabola i Sverige, jag tycker alla ska få göra vad dom vill med sina egna kroppar men när benjo glorifierar det blir det väldigt konstigt. Han känns bara som en djupt trasig och osäker kille (precis som jag själv och många andra), men att han försöker dölja det på ett märkligt sätt och snackar om manlighet på ett töntigt andrew tate sätt.. Men men
Mvh
Citera
2026-05-28, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Benjoo var en lysande stjärna i mörkret, en komisk kraft vi följde genom glädje och kaos. Men i sin visdom banförvisade han oss alla från det heliga riket. Nu dväljer vi här i Flashbacks mörka skuggor, utstötta ur ljuset, dömd att vandra i evig exil. Ändå följer vi vår stjärna Benjoo från denna mörka avkrok, inte av hat, utan som de förbannade som aldrig släpps tillbaka till gåvorna. Vi är de glömda, de utstötta... och vi ser allt.

Kort sagt; vi följer Benjoo och hans content men vi kan inte längre delta i det han lägger ut då han har bannat oss från att kommentera.
Ahaaa så ni är blockade allihopa😂
Citera
2026-05-28, 14:45
Medlem
Fan jag ser en video nu när han är i Bangkok, SATAN vad har hänt med hans ögon, det ser ut som dom ska ploppa ur skallen på honom. Han har struma ögon om ni vet vad det är, han ser inte frisk ut längre tyvärr.
Citera
2026-05-28, 14:55
Medlem
Citat:
Mvh

Har du följt Benjoos kanal något?

Benjoo är underhållande men också ganska dum i huvudet och förtjänar allt hat han får (även fast man fortfarande bryr sig tillräckligt för att inte vilja att han ska off sig själv)

Han pratar bland annat om:

- Att man borde Injicera 3 åringar med Wolverine Stack

- Hur han själv har top 2% IQ i hela världen, och vi tittare är korkade

- Hur hans tittare är losers som önskade att vi ”vågade” leva som honom och missbruka anabola vi också

- Hur stark han är mentalt, och att det är det som har varit nyckeln i hans enorma framgång (fast att han inte ens har 10.000 prenumeranter efter 5000 producerade videor och 8 års arbete, samt så bryter han ihop var och varannan dag, röker på och svullar i sig 5kg godis)

- Hur 15 åringar borde börja med Steroider och Peptider så att man inte halkar efter på gymmet (bara man gör det ansvarigt)

Sen så har han blockerat 99% av hans tittare från att kommentera på både hans Youtube + hans Tik Tok (som nog snart är borta också)

Med Mera, Med Mera, kolla in hans kanal lite, både nu och tidigare, han är ju Sveriges Lennart Bladh of Bodybuilding förfan
Senast redigerad av Razordrake1355 2026-05-28 kl. 14:58.
Citera
2026-05-28, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Har du följt Benjoos kanal något?

Benjoo är underhållande men också ganska dum i huvudet och förtjänar allt hat han får (även fast man fortfarande bryr sig tillräckligt för att inte vilja att han ska off sig själv)

Han pratar bland annat om:

- Att man borde Injicera 3 åringar med Wolverine Stack

- Hur han själv har top 2% IQ i hela världen, och vi tittare är korkade

- Hur hans tittare är losers som önskade att vi ”vågade” leva som honom och missbruka anabola vi också

- Hur stark han är mentalt, och att det är det som har varit nyckeln i hans enorma framgång (fast att han inte ens har 10.000 prenumeranter efter 5000 producerade videor och 8 års arbete, samt så bryter han ihop var och varannan dag, röker på och svullar i sig 5kg godis)

- Hur 15 åringar borde börja med Steroider och Peptider så att man inte halkar efter på gymmet (bara man gör det ansvarigt)

Sen så har han blockerat 99% av hans tittare från att kommentera på både hans Youtube + hans Tik Tok (som nog snart är borta också)

Med Mera, Med Mera, kolla in hans kanal lite, både nu och tidigare, han är ju Sveriges Lennart Bladh of Bodybuilding förfan
Tja, jag jag har sett några videos till och från något år innan han flyttade till Vietnam och några klipp därifrån. Ja jag har hela tiden tyckt att det är väldigt "pinsamt" det han håller på med, och hur han ska försöka prata som någon svenskt bonde version av idioten Andrew Tate, med en väldigt konstig syn på maskulinitet.
Jag tycker att det är väldigt uppenbart att han försöker dölja sin extrema osäkerhet genom ett "tufft" yttre. Med en väldigt tydlig småkuks aura(inget fel i det) men hans sätt att försöka bli någon tycker jag är helt fel väg att gå.
Önskar honom inget illa med hoppas på att han inser att det är fel att uppmuntra barn till att ta anabola snart innan det faktiskt blir ett problem.
Citera
2026-05-28, 16:16
Medlem
Lite halv tragisk Best of Benjoo idag

Säkert hans största misstag i livet, att han lät hans osäkerhet få honom att prioritera bodybuilding och sitt anabola missbruk över sin tjej, kolla bara hur det gick för honom flera år senare, ensam & deprimerad som fan i ett pissigt u-land i Asien

Även om det säkert var hon som lämnade honom (även om han säger att det var tvärtom) så gjorde hon nog det för att han blev ett asshole på all Tren och steroider han tog
Citera
2026-05-28, 17:18
Medlem
Helvete tycker man hörde vad han sa tydligt när jag satt på datorn och redigera videon, men när man lyssnar på mobilen är det fan svårt att höra vad han säger för musiken är så hög.. aja fan man lär sig
Citera
2026-05-28, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Helvete tycker man hörde vad han sa tydligt när jag satt på datorn och redigera videon, men när man lyssnar på mobilen är det fan svårt att höra vad han säger för musiken är så hög.. aja fan man lär sig

Skulle vara kul med en video där han bara glorifiera bola och berättar hur det inte kommer döda honom och kanske lite Hitlersnack inklippt
Citera
2026-05-28, 17:42
Medlem
Haha kolla snubben till vänster här :
https://www.youtube.com/watch?v=PrGGpiT3k0M

100% clean eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem