Citat:
Ursprungligen postat av
Sbcsweden
Okej, jag är helt ny i den här tråden, jag skrev generellt angående anabola och dess risker och jag tycker att banjo möjligtvis glorifierar anabola för mycket för unga killar. Har sett nu att det verkar vara ganska öppet "hat" mot banjo i denna tråd och undrar varför? Har han gjort något speciellt dåligt? Eller är det gloriferandet av anabola som folk inte gillar?
Mvh
Har du följt Benjoos kanal något?
Benjoo är underhållande men också ganska dum i huvudet och förtjänar allt hat han får (även fast man fortfarande bryr sig tillräckligt för att inte vilja att han ska off sig själv)
Han pratar bland annat om:
- Att man borde Injicera 3 åringar med Wolverine Stack
- Hur han själv har top 2% IQ i hela världen, och vi tittare är korkade
- Hur hans tittare är losers som önskade att vi ”vågade” leva som honom och missbruka anabola vi också
- Hur stark han är mentalt, och att det är det som har varit nyckeln i hans enorma framgång (fast att han inte ens har 10.000 prenumeranter efter 5000 producerade videor och 8 års arbete, samt så bryter han ihop var och varannan dag, röker på och svullar i sig 5kg godis)
- Hur 15 åringar borde börja med Steroider och Peptider så att man inte halkar efter på gymmet (bara man gör det ansvarigt)
Sen så har han blockerat 99% av hans tittare från att kommentera på både hans Youtube + hans Tik Tok (som nog snart är borta också)
Med Mera, Med Mera, kolla in hans kanal lite, både nu och tidigare, han är ju Sveriges Lennart Bladh of Bodybuilding förfan