2026-06-10, 06:10
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Vet inget om denna Peyman Kia, och du kan sluta prata om honom i varje meddelande.

Anledningen till att folk direkt skulle reagera starkt och tro på dig om du hade berättat att du våldtagit någon är för att det är mycket mer trovärdigt, inte för att spioneri inte är allvarligt. För att bli spion måste du ha viktig information som inte andra har tillgång till, du måste bevisa att informationen stämmer, och du måste hitta någon som letar efter informationen. För att våldta någon så måste du gå ut på gatan, se en person klenare än dig själv, och sedan våldta personen. Nästan vilken man som helst kan göra det hur lätt som helst, och därför tas det på allvar. Det är dessutom inte coolt eller mystiskt att våldta någon, och därför skulle du ju aldrig vilja ljuga om det. Däremot så är du helt besatt av spioneri. Du berättar själv hur många böcker du läst om det och om hur du har koll på alla spionfall i Sverige. Då är det ju väldigt rimligt att du även skulle önska att du var en spion själv, och om inte det går så kanske du iallafall kan lura in andra att du är en spion.

Du är en korkad rasist vars världsbild är densamma som inavlat trailer trash. Dessutom så kan du varken tala eller skriva om så ditt liv hängde på det. När nästan alla som har något att säga om dig bara säger negativa saker, då är det kanske dags att tänka om. Det är ingen konspiration mot dig, du är bara en extremt odräglig individ som dessutom inte klarar av kritik.
Vadå att jag kan inte tala och skriva? Du har väl väntat länge på det här, va?😉 Smidigt dina händer och bara "Ja, nu ska han äntligen få kritik!". Nä, det är såklart inte coolt att våldta någon. Det förstår ju vem som helst hur illa det är och inte ens jag skulle ha i sådan hemsk tanke. "Nästan" alla, men inte alla. Men flesta har också något positivt att säga om mig.

Så, är du nöjd att få ha sagt ditt nu om mig? Eller ha du lite mer att kasta dig ur lite otrevligheter om mig som du tror att ska må illa av?
Senast redigerad av Kirk03Lind 2026-06-10 kl. 06:13.
Citera
2026-06-10, 16:33
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Vadå att jag kan inte tala och skriva? Du har väl väntat länge på det här, va?😉 Smidigt dina händer och bara "Ja, nu ska han äntligen få kritik!". Nä, det är såklart inte coolt att våldta någon. Det förstår ju vem som helst hur illa det är och inte ens jag skulle ha i sådan hemsk tanke. "Nästan" alla, men inte alla. Men flesta har också något positivt att säga om mig.

Så, är du nöjd att få ha sagt ditt nu om mig? Eller ha du lite mer att kasta dig ur lite otrevligheter om mig som du tror att ska må illa av?

Syftet var inte att få dig att må illa, och jag tänkte inte som du säger ''Ja, nu ska han äntligen få kritik!''. Du har inte fått mer än kritik i denna tråd, jag kände bara efter att ha läst hela tråden att du är så otroligt odräglig och korkad att jag var tvungen att skriva det. Dessutom så störde jag mig på att du fortsatte nämna att folk hade trott dig om du sa att du hade våldtagit någon, när det är så otroligt dåligt exempel. Det är inte bara att folk inte bryr sig om spioneri, utan som jag sa att alla kan våldta, otroligt få kan bli spioner.

'' "Nästan" alla, men inte alla. Men flesta har också något positivt att säga om mig. ''
Hör du inte själv hur dåligt skrivet det är? Förutom att själva skrivandet i sig är dåligt, så säger du ju direkt emot dig själv också.

''Eller ha du lite mer att kasta dig ur lite otrevligheter om mig som du tror att ska må illa av?''
Alltså märker du inte själv hur dåligt du skriver? Visst kan alla göra fel ibland i en text och det måste in vara perfekt, men för någon som sitter och yttrar dig online 24/7 och vill bli journalist så skriver du ändå sämre än grundskoleelever.
Citera
2026-06-10, 17:28
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Syftet var inte att få dig att må illa, och jag tänkte inte som du säger ''Ja, nu ska han äntligen få kritik!''. Du har inte fått mer än kritik i denna tråd, jag kände bara efter att ha läst hela tråden att du är så otroligt odräglig och korkad att jag var tvungen att skriva det. Dessutom så störde jag mig på att du fortsatte nämna att folk hade trott dig om du sa att du hade våldtagit någon, när det är så otroligt dåligt exempel. Det är inte bara att folk inte bryr sig om spioneri, utan som jag sa att alla kan våldta, otroligt få kan bli spioner.

'' "Nästan" alla, men inte alla. Men flesta har också något positivt att säga om mig. ''
Hör du inte själv hur dåligt skrivet det är? Förutom att själva skrivandet i sig är dåligt, så säger du ju direkt emot dig själv också.

''Eller ha du lite mer att kasta dig ur lite otrevligheter om mig som du tror att ska må illa av?''
Alltså märker du inte själv hur dåligt du skriver? Visst kan alla göra fel ibland i en text och det måste in vara perfekt, men för någon som sitter och yttrar dig online 24/7 och vill bli journalist så skriver du ändå sämre än grundskoleelever.
Hur skulle du formulera meningen? Mr, prefect grammar. Hur ska jag märka det som jag inte ser vardagligt hur grammatiskt rätt jag än försöker i både tal och skrivande? De artiklar jag har skrivit, frilansat, har jag ytterst fått få gånger feedback för grammatiskt fel. Men jag lär mig gång på gång för skrivande, jag tycker om att skriva rent allmänt. Men tydligen inte bra.

Men, ni förstår ju vad jag säger. Det är ju det som räknas. Om du inte ens förstår vad som kommer ut ur mig, varför är du kvar och hänger? Du kan väl ägna dig åt de som har bättre formuleringar och grammatik än mig än att slösa tid på nån som mig.
Du är inte den första som nämner min grammatiska problematik, jag har varit inom media i många år och hört mycket om just det.
Citera
2026-06-10, 18:11
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Hur skulle du formulera meningen? Mr, prefect grammar. Hur ska jag märka det som jag inte ser vardagligt hur grammatiskt rätt jag än försöker i både tal och skrivande? De artiklar jag har skrivit, frilansat, har jag ytterst fått få gånger feedback för grammatiskt fel. Men jag lär mig gång på gång för skrivande, jag tycker om att skriva rent allmänt. Men tydligen inte bra.

Men, ni förstår ju vad jag säger. Det är ju det som räknas. Om du inte ens förstår vad som kommer ut ur mig, varför är du kvar och hänger? Du kan väl ägna dig åt de som har bättre formuleringar och grammatik än mig än att slösa tid på nån som mig.
Du är inte den första som nämner min grammatiska problematik, jag har varit inom media i många år och hört mycket om just det.

Jag skulle nog börja med att säga 'har' istället för 'ha'. Jag skulle inte skriva ''lite mer att kasta dig ur lite otrevligheter'' eftersom att hela meningen bara är konstig och förvirrande. Sen sist så skulle jag skriva ''som du tror att jag ska må illa av'', och inte ''som du tror att ska må illa av''.

Anledningen till att jag påpekar hur du skriver är eftersom att du vill bli tagen på allvar, vilket blir svårt när du skriver som du gör. Du säger själv att du fått höra massa kritik om hur du skriver förut, men det verkar inte som om det är något du är redo att bättra. Drömmen om att bli journalist är inte särskilt rimlig när du skriver som en kratta. Hjälper dessutom inte att du inte klarar av kritik eller att dina inlägg inte går bra.
Citera
2026-06-10, 21:24
Avstängd
.NateHiggers.s avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k0QK1a/misstankta-spionen-erbjod-uppgifter-till-ryssland

Är de du Charlie??
Citera
2026-06-10, 21:31
Avstängd
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Var ligger denna fan meetingen schools out?

Citat:
Söderhamn vid CFL.

Var det igår? Fick du signa några pattar? Signa du mycket autografer tog bilder med fans? Tell us.
Citera
2026-06-10, 22:43
Avstängd
.NateHiggers.s avatar
Såg på Twitter att Charlie ska sommarprata i P3.
Citera
2026-06-11, 06:08
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Såg på Twitter att Charlie ska sommarprata i P3.
Sluta kalla mig för Charlie. Det är endast Kirk. Tänk i stället på skådespelaren Kirk Douglas, mycket bättre.
Citera
2026-06-11, 06:09
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Var det igår? Fick du signa några pattar? Signa du mycket autografer tog bilder med fans? Tell us.
Söderhamn, CFL. Har du inte Google maps? Det togs många bilder med många fantastiska människor.
Citera
2026-06-11, 06:09
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k0QK1a/misstankta-spionen-erbjod-uppgifter-till-ryssland

Är de du Charlie??
Återigen, kalla mig inte för Charlie. Det är inte roligt.
Citera
2026-06-12, 14:53
Avstängd
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Återigen, kalla mig inte för Charlie. Det är inte roligt.
Är de du? Spionen
Citera
2026-06-13, 22:07
Medlem
Någon som vet vad han är dömd för? Hans namn finns på krimfup.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in