Citat:
Ursprungligen postat av
Kirk03Lind
Oj oj oj... här var det grejer om mig. Jag har minsann sett mycket påhopp skrivande om mig i många år, men detta är unikt. Jag behöver ingen hjälp. Jag klarar mig bra ändå. Jag tror inte att jag är nått, sån är inte jag. Men jag vet vem jag är, eftersom "någon" sade att jag vet inte vem jag är.
Och gällande spioneri, det är ett brott som jag har begått men en myt bland folk att den lagen ens finns efter kalla kriget. Svårt att övertyga folk om att man har begått spioneri brottet, men om jag skulle gjort något grövre brott - vapen, skjutningar, mord - så skulle folk direkt tro på. Lustigt det där. Trots att vi har nyligen haft en faktiskt dömd spion, Peyman Kia, som folk FAKTISKT trodde på och inte trodde det var påhitt eller så.
Det var VÄLDIGT längesen jag yttrande mig om stor byst. Sen har de bara tjatat på med det bara för att retas. Men kom igen, vi alla killar har tyckt samma sak nån gång. Men just mig, som offentlig person, kan vara något helt annat än när någon annan säger det som inte är offentlig.
Det känns som om du är ganska lättkränkt över mina "kontroversiella" yttrande som jag har publicerat längs åren. Min tjej vet precis vad för kvinnlig smak jag har, 50s pinup stilen. Men hon bryr sig inte och känner inte sig förnedrad. Så släpp det bara.
Jag är en frilansjournalist inom bil kulturen, göra reportage om veteranbilar, och inte den reguljära journalistiken. Vill jag poängtera.
Vad ska jag be om ursäkt om? Skulle det hjälpa lite att be om ursäkt om si och så om vissa uttalanden? Vad är det jag ska förändra på så jag slipper allt detta ni gör mot mig och låta mig vara ifred?
Vad var det jag sa? Noll jäkla insikt. Har du verkligen ingen förmåga att tänka innåt?Har du som här attityd mot folk irl?
Och detta jävla tjat om spioneri. Folk tror på spioneri, det är bara med DIG ingen tror på det. Men som sagt, du vägrar ju acceptera någon annans åsikt
Lättkränkt? Du har bla ursäktat en våldtäktsman som "suddig fotnot", önskat att en hel världsdel ska sprängas, att Hitler hade rätt i vissa delar som han sa. Och det är bara ett urval. Det är du som är den orimliga.
Oavsett inriktning i journalistik så måste man kunna källkritik. Alla vet det. Du kan inte kalla dig en frilansjournalist, du har fått en artikel publicerad i Bilsport för flera år sedan.