Citat:
Ursprungligen postat av
Kirk03Lind
Vadå att jag kan inte tala och skriva? Du har väl väntat länge på det här, va?😉 Smidigt dina händer och bara "Ja, nu ska han äntligen få kritik!". Nä, det är såklart inte coolt att våldta någon. Det förstår ju vem som helst hur illa det är och inte ens jag skulle ha i sådan hemsk tanke. "Nästan" alla, men inte alla. Men flesta har också något positivt att säga om mig.
Så, är du nöjd att få ha sagt ditt nu om mig? Eller ha du lite mer att kasta dig ur lite otrevligheter om mig som du tror att ska må illa av?
Syftet var inte att få dig att må illa, och jag tänkte inte som du säger ''Ja, nu ska han äntligen få kritik!''. Du har inte fått mer än kritik i denna tråd, jag kände bara efter att ha läst hela tråden att du är så otroligt odräglig och korkad att jag var tvungen att skriva det. Dessutom så störde jag mig på att du fortsatte nämna att folk hade trott dig om du sa att du hade våldtagit någon, när det är så otroligt dåligt exempel. Det är inte bara att folk inte bryr sig om spioneri, utan som jag sa att alla kan våldta, otroligt få kan bli spioner.
'' "Nästan" alla, men inte alla. Men flesta har också något positivt att säga om mig. ''
Hör du inte själv hur dåligt skrivet det är? Förutom att själva skrivandet i sig är dåligt, så säger du ju direkt emot dig själv också.
''Eller ha du lite mer att kasta dig ur lite otrevligheter om mig som du tror att ska må illa av?''
Alltså märker du inte själv hur dåligt du skriver? Visst kan alla göra fel ibland i en text och det måste in vara perfekt, men för någon som sitter och yttrar dig online 24/7 och vill bli journalist så skriver du ändå sämre än grundskoleelever.