2026-06-08, 21:03
Medlem
Amortentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Och ni säger att jag ljuger, har vanföreställningar och lever i fantasi om och om och om och om och om... igen. Tycker inte du det låter också tjatigt?

En som inte var nykter skrev det. "Folk skriver", en människa skrev kanske är denn rätta formuleringen. Han ville bara lägga till något sjuk sak om Teamveckan-20 som aldrig har hänt för att se vad det blir för effekt av det och se om folk går på det. Men du hör ju själv hur absurt och äckligt sjuk sak det låter med det där.

Det är åtminstone påståenden som har med ämnet att göra. Du däremot använder en situation och en person som inte har något med ämnet eller dig själv att göra.

Noterar hur du kontinuerligt för bort konversationen och undviker alla legitima argument och frågeställningar. Tecken på svag argumentation. Gå tillbaka och svara på de faktiska argumenten som finns i tråden så kanske vi kan komma någonstans, eller ska du dra upp ett av dina copy paste svar igen?
Citera
2026-06-08, 21:20
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amortentia
Det är åtminstone påståenden som har med ämnet att göra. Du däremot använder en situation och en person som inte har något med ämnet eller dig själv att göra.

Noterar hur du kontinuerligt för bort konversationen och undviker alla legitima argument och frågeställningar. Tecken på svag argumentation. Gå tillbaka och svara på de faktiska argumenten som finns i tråden så kanske vi kan komma någonstans, eller ska du dra upp ett av dina copy paste svar igen?
Denna tråd är hela tiden beroende av varenda liten "kontroversiell" uttalande eller lögn för att denna ska fortsätta med sin mobbning, hån och misskrediterande smutskastning mot mig. Varför ska det hela tiden handla om mig? Finns det nå slut med hela det här?
Citera
2026-06-08, 21:49
Avstängd
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Denna tråd är hela tiden beroende av varenda liten "kontroversiell" uttalande eller lögn för att denna ska fortsätta med sin mobbning, hån och misskrediterande smutskastning mot mig. Varför ska det hela tiden handla om mig? Finns det nå slut med hela det här?

Jag tror allt handlar om dig eftersom tråden handlar om dig.
Citera
2026-06-08, 22:09
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Jag tror allt handlar om dig eftersom tråden handlar om dig.
Av nån löjlig anledning.
Citera
2026-06-08, 22:19
Avstängd
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Av nån löjlig anledning.
Vad menar du? Topic är ju du eftersom du valt att vara kändis.
Citera
2026-06-08, 22:40
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Vad menar du? Topic är ju du eftersom du valt att vara kändis.
Ja jo, men tycker du det är något bra att hamna här på Flashback? Jag kollar också andra trådar om andra media kändisar. Det är lite starka skriverier om vissa när man skrollar.
Citera
2026-06-08, 22:58
Medlem
Tjockratess avatar
Citat:
Du vet inte hur frågan var formulerad.

Hur var då frågan formulerad? SNÄLLA upplys mig🙏
Citera
2026-06-09, 15:28
Avstängd
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ja jo, men tycker du det är något bra att hamna här på Flashback? Jag kollar också andra trådar om andra media kändisar. Det är lite starka skriverier om vissa när man skrollar.
Hur många poäng fick du på jakten? Var det din första creampie?
Citera
2026-06-09, 19:05
Medlem
Amortentias avatar
Citat:

Om du inte kan hantera flashback: var inte på flashback.
Citera
2026-06-09, 23:01
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amortentia
Om du inte kan hantera flashback: var inte på flashback.
Men vad gör du här om man får fråga? Nytt favorit forum än Tik Tok?
Citera
2026-06-09, 23:03
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Hur många poäng fick du på jakten? Var det din första creampie?
Jag har inte hittat de på insta som lade upp det videon på mig och sett vad för poäng de fick.
Citera
2026-06-10, 02:27
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Jag kan tycka der är synd om folk som på fullaste allvar tror att Peyman Kia var spion. Han skall frisläppt! Det är ju synd om Peyman Kia. Jag skrattade åt folk som var inblandad i att fälla honom för spioneri med sina vanföreställningar.

Plus, det finns olika varianter och typer för spioner. Brott är ett brott. Skulle ni säga samma sak om jag begått våldtäkt, att jag erkänner men ni tror inte på det och jag ljuger och hsr vanföreställningar och ni skrattar åt mig att jag påstår har gjort detm? Vore det samma sak? Nu i sig har jag aldrig gjort det, det förstår vem som helst att det är hemskt. Men you get the picture vad jag menar i jämförelse.

Vet inget om denna Peyman Kia, och du kan sluta prata om honom i varje meddelande.

Anledningen till att folk direkt skulle reagera starkt och tro på dig om du hade berättat att du våldtagit någon är för att det är mycket mer trovärdigt, inte för att spioneri inte är allvarligt. För att bli spion måste du ha viktig information som inte andra har tillgång till, du måste bevisa att informationen stämmer, och du måste hitta någon som letar efter informationen. För att våldta någon så måste du gå ut på gatan, se en person klenare än dig själv, och sedan våldta personen. Nästan vilken man som helst kan göra det hur lätt som helst, och därför tas det på allvar. Det är dessutom inte coolt eller mystiskt att våldta någon, och därför skulle du ju aldrig vilja ljuga om det. Däremot så är du helt besatt av spioneri. Du berättar själv hur många böcker du läst om det och om hur du har koll på alla spionfall i Sverige. Då är det ju väldigt rimligt att du även skulle önska att du var en spion själv, och om inte det går så kanske du iallafall kan lura in andra att du är en spion.

Du är en korkad rasist vars världsbild är densamma som inavlat trailer trash. Dessutom så kan du varken tala eller skriva om så ditt liv hängde på det. När nästan alla som har något att säga om dig bara säger negativa saker, då är det kanske dags att tänka om. Det är ingen konspiration mot dig, du är bara en extremt odräglig individ som dessutom inte klarar av kritik.
Senast redigerad av SniffTheBeast 2026-06-10 kl. 02:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in