Citat:
Ursprungligen postat av
lont
Viktigt för alla parter att detta utreds rättsligt för att få slut på all osäkerhet. Innan detta skett kommer drevet(?) att fortsätta. Ända fram till valet om så är.
Har Jimmie gjort sig skyldig till brott och blir fälld kan han inte sitta kvar. SD har särskilt profilierat sig med höga krav på god vandel.
Det är väl er förhoppning? Men alla som röstar på SD inkl.mig själv bryr sig inte nämnvärt vilken dom det blir!
Alternativet är ändå sämre! SD är ett missnöjes parti för alla som ogillar Sveriges utveckling!
Dessutom verkar av något konstig anledning alla som röstar rött ha ett jävligt kort minne och verkar immuna mot självrannsakan?