2026-06-08, 12:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Behövdes domstol för att göra slut även med MG

Att hon anmälde honom för kränkning visste väl folk redan men också att de krävdes domstol för att dela upp deras möbler? 😂

https://imgur.com/a/VZFUHSS
Jepp det stämmer ! Även under Bens tid körde hon med utpressning och hot om anmälan om han ej betala hälften av sina intäkter till N . Vilket han till slut gjorde för att bli av med N och hennes fam . Allt finns att ta del av på Yt där Bens kompis berättar om det hela
Citera
2026-06-08, 12:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Verkar stökigt på flera fronter mellan V & N om man ska utgå från hur Sociala medier talar och utåt sett är de det "mest lyckliga paret".

Rent känslomässigt måste dessa otrohetsrykten med V:s sneda steg vara oerhört dränerande både fysiskt och känslomässigt för N och övriga familjen samtidigt som de som "vuxna människor" måste skydda sina barn från onödiga oförrätter i relationen och ev. trauman som de små liven kan ta skada av.

Frågan är hur allt detta sköts och hur mycket som egentligen går ut över småflickorna?
Ja det verkar storma kring detta par . Undrar hur soc kan tycka detta är en bra miljö för Stora C att växa upp i.
Så förstår verkligen inte hur soc har kommit fram till detta .

Undrar hur mycket flickorna får höra av detta då jag misstänker att N tjatar håll i huvudet på V ang otroheten

Undrar också var någonstans dom skydar barnen dom kan få trauman för livet.

Till något helt annat! Var det inte N som sa att V har tagit bort sig på alla sociala medier el har jag missuppfattat det .
Om det stämmer är det då N själv som går in på hans Facebook och skriver kärleksförklaring till hennes profil på Facebook 😂🤣🫣
Senast redigerad av Famlove 2026-06-08 kl. 12:33.
Citera
2026-06-08, 12:32
Medlem
Citat:

Att hon anmälde honom för kränkning visste väl folk redan men också att de krävdes domstol för att dela upp deras möbler? 😂

🤔
Jag ställer mig frågan.

Är det någon slump att CH (hela 4 år efter MB död) lämnar in en ansökan om adoption av N sommaren 2024?

Undrar vad hans biologiska barn känner kring detta och så även N:s storebror E?
Citera
2026-06-08, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Ja det verkar storma kring detta par . Undrar hur soc kan tycka detta är en bra miljö för Stora C att växa upp i.

Undrar hur mycket flickorna får höra av detta då jag misstänker att N tjatar håll i huvudet på V ang otroheten

Till något helt annat! Var det inte N som sa att V har tagit bort sig på alla sociala medier el har jag missuppfattat det .
Om det stämmer är det då N själv som går in på hans Facebook och skriver kärleksförklaring till hennes profil på Facebook 😂🤣🫣

Prova lägga en kommentar på Viktors Instagram om niccis nakenbilder eller hans otrohetsaffär så ska du få se hur snabbt de går innan nicci är inne och raderar
Citera
2026-06-08, 13:05
Medlem
Citat:

Men asså är hon trög påriktigt? Ursäkta språket men hon säger ju hela tiden att A är den ENDA hon polisanmält och att hon inte gjort de med något ex.
Nä asså hon är verkligen obehaglig med sina lögner och som person överlag. Helt Psyk rent ut sagt.
Citera
2026-06-08, 13:06
Medlem
Citat:
Jepp som man bäddar får man ligga heter det ju !
Tror nog N har bränt sina chanser rejält hos Nessa . Och jag tror även Nessa fick ett uppvaknade på hur N fungerar då hon fick missfall . N var så egotrippad så hon kunde ej ens kommentera något

Jepp har cirkulerat 2 namn till både på TT och FB i dessa tjejgrupper. Kom ju fram en hel del om vad som hänt i mellandagarna .
Jag visste sen innan att V är ett riktigt svin då det pratas runt om honom inom hockeyn . Var en här inne som undra då, om jag visste mer om V och här har ni svaret .
Det är nämligen anmält känt att V kan ej hålla sig till en kvinna har sagts här och på andra ställen att han även ligger med gifta hockey frurar mm Tror dock ej att det enbart är rykten då det kommer fram nya saker hela tiden

Den människan kommer aldrig backa ett steg bakåt tyvärr .
Det har både B och M berättat.

Så det är faktiskt inte så konstigt att det aldrig funkar för N att ha ett stabilt förhållande med någon då J är med 24 /7

Precis hennes försvarstal kring N gör bara saken värre och saker och ting lyser igenom.
Skulle gärna vilja veta vad denna kvinna har sagt hos polisen, familjerätten och via soc .
Då hon kan gå över lik för att skydda N .

Det är skrämmande om man tänker efter hur en Mamma kan vara så uppslukad av sin dotters liv . Hon vet precis allt om N in i det minsta detalj .

N får aldrig ha något privatliv då J är med . Hur fasiken kan V gå med på detta ??? Delar dom på V el vad ? Denna fam skrämmer mig

Vilka grupper?
Citera
2026-06-08, 13:07
Avslutad
Citat:
Prova lägga en kommentar på Viktors Instagram om niccis nakenbilder eller hans otrohetsaffär så ska du få se hur snabbt de går innan nicci är inne och raderar
Haha har någon Anita oh Maria redan gjort !
ANITA skrev " Oj vad kul att du vågar dej på att skriva älskar dej mest av allt älskling du betyder allt för oss 💕 när vi alla vet att det är en stor lögn "

Kommentaren han ligga i 15 min sen togs den bort

Maria skrev " Hm, N ljuger du igen ? El är det så att du ger dej själv en kärleksförklaring i Vs namn . Han kan väl ej kommentera om han ej har sociala medier "

Har redan blivit blockad på IG i veckan så vet
Citera
2026-06-08, 13:09
Medlem
Citat:

Ja, precis. Hur skyddas barnen från allt detta?
Barnen är ju med de vuxna 24/7. Barn känner så väl när något inte är som det borde så man får ju verkligen hoppas att småflickorna hålls helt utanför de vuxnas diverse oförrätter i tal, även om de sannerligen känner av sinnesstämningarna i rummen när saker som inte bör ske sker.

😅🤣N nämner i intervjun med Björken att V "faktiskt lagt ner sin IG". "Den finns ju men han har tagit bort IG".
Och att han inte gillar SM.

Dvs. Förmodligen har han själv raderat IG-appen men kontot lever vidare. Om V även tagit bort FB-appen vet jag ej men skulle inte bli förvånad om N är på hans konto och petar lite då och då. 🙈🙄

Man får ju verkligen hoppas på att fb-inlägget till N är från V själv även om det inte står något Grattis😅. Annars är det ju riktigt illa.
Senast redigerad av Artmovie 2026-06-08 kl. 13:15.
Citera
2026-06-08, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
🤔
Jag ställer mig frågan.

Är det någon slump att CH (hela 4 år efter MB död) lämnar in en ansökan om adoption av N sommaren 2024?

Undrar vad hans biologiska barn känner kring detta och så även N:s storebror E?
Reagerade också på detta. Väldigt märkligt.
Citera
2026-06-08, 13:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Vilka grupper?
Bla Girl talks men där raderas det flitigt
Sen har du Gossipboy fanpage N H är där det skrivs mest om N .
Sen ibland kan det räcka med att du skriver Färjestad el V el N kommer det upp massor med kommentarer både positiva och mest negativa skvaller mm
Citera
2026-06-08, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Reagerade också på detta. Väldigt märkligt.

🤔

https://we.tl/t-QNeLXoE8yTc6p78S

https://we.tl/t-3ATo9vBqJ0jtpFp6
Citera
2026-06-08, 14:25
Medlem
Citat:
Bla Girl talks men där raderas det flitigt
Sen har du Gossipboy fanpage N H är där det skrivs mest om N .
Sen ibland kan det räcka med att du skriver Färjestad el V el N kommer det upp massor med kommentarer både positiva och mest negativa skvaller mm

Ja där har jag sett att de hinner ligga uppe en stund sen raderas 🫣

Någon som har något från utredningen med A?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in