Citat:
Ursprungligen postat av
Famlove
Ja det verkar storma kring detta par . Undrar hur soc kan tycka detta är en bra miljö för Stora C att växa upp i.
Så förstår verkligen inte hur soc har kommit fram till detta .
Undrar hur mycket flickorna får höra av detta då jag misstänker att N tjatar håll i huvudet på V ang otroheten
Undrar också var någonstans dom skydar barnen dom kan få trauman för livet.
Till något helt annat! Var det inte N som sa att V har tagit bort sig på alla sociala medier el har jag missuppfattat det .
Om det stämmer är det då N själv som går in på hans Facebook och skriver kärleksförklaring till hennes profil på Facebook 😂🤣🫣
Ja, precis. Hur skyddas barnen från allt detta?
Barnen är ju med de vuxna 24/7. Barn känner så väl när något inte är som det borde så man får ju verkligen hoppas att småflickorna hålls helt utanför de vuxnas diverse oförrätter i tal, även om de sannerligen känner av sinnesstämningarna i rummen när saker som inte bör ske sker.
😅🤣N nämner i intervjun med Björken att V "faktiskt lagt ner sin IG". "Den finns ju men han har tagit bort IG".
Och att han inte gillar SM.
Dvs. Förmodligen har han själv raderat IG-appen men kontot lever vidare. Om V även tagit bort FB-appen vet jag ej men skulle inte bli förvånad om N är på hans konto och petar lite då och då. 🙈🙄
Man får ju verkligen hoppas på att fb-inlägget till N är från V själv även om det inte står något Grattis😅. Annars är det ju riktigt illa.