2026-06-08, 09:34
  #7537
Medlem
https://we.tl/t-Az32Svi6UmpQRy8E

Exponphspoilers 🙄🙈.

Vem kan ha ringt upp Nessa månne??
https://we.tl/t-9qb3jyrSejanpnZy
__________________
Senast redigerad av Artmovie 2026-06-08 kl. 09:49.
Citera
2026-06-08, 09:44
  #7538
Avslutad
6,5 kostade villan
__________________
Senast redigerad av notme12 2026-06-08 kl. 09:48.
Citera
2026-06-08, 09:50
  #7539
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Det ser ut på bilderna som att Niccis mamma också gjort om brösten (igen?)
Absurt allt som sagt. Katastrofbeteende av samtliga i familjen.
Då är hon ju dum på riktigt sim hon har beklagat sej både för axeln och ryggen . Allt för hon tror hon ska se sexigare ut . Skämskudde på 🫣

Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
De ser större ut ja. Varför man nu väljer att göra det som 50+ 🤔ryggen lär ju inte bli starkare med åldern precis. Många gör tvärtom, tar bort lite i stället.
precis och med tanke på att hon har ont i både axeln och ryggen . Så är det väl inte brösten det första man tänker på 🤦‍♀️

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
https://we.tl/t-Az32Svi6UmpQRy8E

Exponphspoilers 🙄🙈.
Såg detta i går bra att du delar . Inga snälla ord som kommer från Nessa . Och jag förstår henne då N bara har utnyttjat henne för sin egen vinning . Därför är det fint och se att hon markerar bla på sitt eget konto och att hon gillade det A delade om C .


Citat:
Ursprungligen postat av notme12
6495000 kostade villan
Inte värt det priset om man tittar på bilderna i från deras hus . Tyckte dom sa att dom måste renovera allt innan dom flytta in .. Har vi missat något ?
Citera
2026-06-08, 09:52
  #7540
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Då är hon ju dum på riktigt sim hon har beklagat sej både för axeln och ryggen . Allt för hon tror hon ska se sexigare ut . Skämskudde på 🫣

precis och med tanke på att hon har ont i både axeln och ryggen . Så är det väl inte brösten det första man tänker på 🤦‍♀️

Såg detta i går bra att du delar . Inga snälla ord som kommer från Nessa . Och jag förstår henne då N bara har utnyttjat henne för sin egen vinning . Därför är det fint och se att hon markerar bla på sitt eget konto och att hon gillade det A delade om C .


Inte värt det priset om man tittar på bilderna i från deras hus . Tyckte dom sa att dom måste renovera allt innan dom flytta in .. Har vi missat något ?

"måste renovera" villa från 2017😂
Citera
2026-06-08, 09:52
  #7541
Avslutad
Lite intressant ändå att V är folkbokförd där. Det är väl inte korrekt? Han kommer ju ha fler nätter i Karlstad
Citera
2026-06-08, 10:03
  #7542
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av notme12
"måste renovera" villa från 2017😂
Det är vad N själv gått ut med 🫣🤣Hur kan han vara folkbokförd på 2 ställen och varför står inte N med ?
Citera
2026-06-08, 10:07
  #7543
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
https://we.tl/t-Az32Svi6UmpQRy8E

Exponphspoilers 🙄🙈.

Vem kan ha ringt upp Nessa månne??
https://we.tl/t-9qb3jyrSejanpnZy
Det är väl J som gjort och bett Nessa ta bort inlägget .
För strax efter lägger ju J ut en hyllning till N på sin IG då hon fyller och skriver att hon ska stå upp för sig själv och sina drömmar . Och strunta i oss hatare
Citera
2026-06-08, 10:12
  #7544
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Då är hon ju dum på riktigt sim hon har beklagat sej både för axeln och ryggen . Allt för hon tror hon ska se sexigare ut . Skämskudde på 🫣

precis och med tanke på att hon har ont i både axeln och ryggen . Så är det väl inte brösten det första man tänker på 🤦‍♀️

Såg detta i går bra att du delar . Inga snälla ord som kommer från Nessa . Och jag förstår henne då N bara har utnyttjat henne för sin egen vinning . Därför är det fint och se att hon markerar bla på sitt eget konto och att hon gillade det A delade om C .


Inte värt det priset om man tittar på bilderna i från deras hus . Tyckte dom sa att dom måste renovera allt innan dom flytta in .. Har vi missat något ?

Nej, precis. Känns som om tiden börjar hinna ikapp N en smula och Nessa verkar inte vara på fröken "Ligga inatt:s sida längre.
Den "åtråvärda" blicken som N hade i sina ögon strax efter att hon hade träffat V finns inte kvar längre.

Smaken på boendeform är som sagt delad, men ett högt pris för en skokartong med grannen som slickar framsidan, även om området är havsnära.
Citera
2026-06-08, 10:31
  #7545
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Förstår mig verkligen inte på N överhuvudtaget längre!!!

Återigen har hon bevisat att hon sitter och pratar emot sig själv om både otrohet, epadunk och om tjejer som går lättklädda och ser ut som "H" när de ej kan klä sig med stil 🤦‍♀️.

Har dessa ord varit ett spel för galleriet och blivit ett slags signum för henne?

Nu har det kommit fram ännu mer info om att V har varit otrogen mot N mitt under graviditeten ett antal gånger. Och ändå väljer hon att stanna kvar hos svinet, förlåt mitt uttryck, men i mina ögon är man ingen man utan ett kräk om man kan gå till en annan kvinna.
Får inte detta att gå ihop då hon straffade A för att han erkände att han var otrogen innan N.

Är N verkligen så ytlig att hon förlåter V på grund av pengarna, eller är det så att hon vet att vid en skilsmässa så är det inte säkert att hon får delad vårdnad om lilla C?s
För något stämmer inte här !

Och vem lura i N att detta skulle bli årets hit ? Förstår inte hur hon har kunnat tacka ja då hon har suttit och spytt galla på fröken snusk bla för " rid mig som en dalahäst " Denna text är inte ett dugg bättre .

Lika så klädstilen, även där har hon suttit och sagt att man måste ha klass och still man kan inte klä sig som ett *lu*er

Och som fler och skrivit varför får vi inte ha åsikter när hon delar allt på sociala medier . Ska det bara vara positiva saker som får komma fram

Någon mer tjej är IF?
Citera
2026-06-08, 10:32
  #7546
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Det är väl J som gjort och bett Nessa ta bort inlägget .
För strax efter lägger ju J ut en hyllning till N på sin IG då hon fyller och skriver att hon ska stå upp för sig själv och sina drömmar . Och strunta i oss hatare

Kan mycket väl vara så?!?!?.

Tänk om J hade kunnat ta ett steg tillbaka som den vuxna N:s mamma rent allmänt och låta N få sköta saker och ting helt på egen hand.

Det är stor skillnad på att lägga sig i/ta över en situation och att vara ett stöd som förälder/mormor.
När J gör dessa något "överdrivna" inlägg om N så tappas all trovärdighet.

Det är som om alla skuggsidor snabbt måste slätas över av J när det skrivs något mindre positivt om N.
Citera
2026-06-08, 10:32
  #7547
Medlem
Wow nicci har börjat svara på kommentarer, föll poletten ner tillslut att man behöver interagera med följarna för att behålla dom?
Citera
2026-06-08, 10:34
  #7548
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Jag tänkte också på det, fick för mig det var denna helgen men jag kanske blanda ihop❤️hoppas verkligen snart och att han kan få till mer än några timmar varannan helg

Hoppas han söker om vårdnaden asap så det stackars barnet får en trygg stabil uppväxt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in