2026-06-08, 12:23
Medlem
b00b00s avatar
Vad var anledningen till att hon låste in ungen? Är den efterbliven eller har andra problem som gjorde att barnet kanske inte kunde hanteras som ett vanligt?
Citera
2026-06-08, 12:41
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Vad var anledningen till att hon låste in ungen? Är den efterbliven eller har andra problem som gjorde att barnet kanske inte kunde hanteras som ett vanligt?
Anledningen var sannolikt att hon satte sina egna behov framför barnets. Kanske var hon ute och drack och följde med män hem...
Citera
2026-06-08, 13:23
Medlem
Vad var orsaken till branden? Hon verkar ju inte vara åtalad för själva branden.
Citera
2026-06-08, 16:16
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Fruktansvärt. Stackars lilla flicka, fick knappt se livet.

Mycket tacksam om någon får tag på FUP.

Citat:
Ursprungligen postat av Mariooc
En del anade oråd redan då

”Det som har framkommit är att kvinnan vid ett flertal tillfällen lämnat flickan ensam utan uppsikt från sen eftermiddag till förmiddagen efter. Så var det även vid det sista tillfället när branden inträffade. Flickan hade ingen möjlighet att rädda sig själv eller skaffa hjälp undan branden.

Mamman frihetsberövades på nytt, nu misstänkt för grovt vållande till annans död. Dessutom fanns anklagelser om olaga frihetsberövande och enligt handlingar så ska den brottsligheten ska ha pågått under nästan ett halvår, vid totalt 42 tillfällen.”

Citat:
Ursprungligen postat av Gbg.BestCoast
Ja fy fan! Straffet blir nog inte i paritet mot vad det borde bli? Jag tycker livstid vore rätt, eller rättspsykiatrisk vård?
Lämna ett så litet barn hemma ensam över natt gång på gång!
Vad gjorde mamman då? Jobbade?

Citat:
Ursprungligen postat av stairway59
Horade vid rosenlund,borde inte komma undan så lätt 10-12 år

Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Fy fan så jävla genomvidrigt.
Får hoppas att det finns en särskilt plats i helvetet för dylika föräldrar. Stackars barn, så rädd hon måste ha varit.

Citat:
Ursprungligen postat av derfilo999
Vad var orsaken till branden? Hon verkar ju inte vara åtalad för själva branden.
FUP: https://nippydrop.com/v/uLDdV4et
Citera
2026-06-08, 17:52
Medlem
Jag kan inte öppna FUP-rn, laddar hem men filen går inte att öppna. Nån som har tips?
Citera
2026-06-08, 18:22
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurvelbozer
Jag kan inte öppna FUP-rn, laddar hem men filen går inte att öppna. Nån som har tips?
Du un zip filen genom att dubbelklicka?
Jag lyckats inte heller.
Citera
2026-06-08, 18:36
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurvelbozer

Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Du un zip filen genom att dubbelklicka?
Jag lyckats inte heller.
Fungerar bra för mig, så jag gissar på att problemet ligger hos er.

Jag bjussar på en alternativ länk: https://gofile.io/d/iXGqBo
Citera
2026-06-08, 18:37
Medlem
Lemonade.347s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derfilo999
Själva branden var nog en olycka. Mycket kan hända om du lämnar ett barn själv. Men hon är ju fortfarande en idiot som lämnade henne ensam
Citera
2026-06-08, 18:38
Medlem
Lemonade.347s avatar
Är det samma kvinna som har figurerat tidigare i tråden som nu är åtalad eller är det en annan kvinna? Står väl säkert i FUP men orkar inte skrolla.
Citera
2026-06-08, 18:41
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemonade.347
Är det samma kvinna som har figurerat tidigare i tråden som nu är åtalad eller är det en annan kvinna? Står väl säkert i FUP men orkar inte skrolla.
Samma.
Citera
2026-06-08, 19:06
Medlem
Vad kan straffet bli? 2-3 år?
Citera
2026-06-08, 19:10
Medlem
Stackars flicka som inte kunde ta sig ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in