Citat:
Ursprungligen postat av
derfilo999
Vad var orsaken till branden? Hon verkar ju inte vara åtalad för själva branden.
Den lilla flickan lekte med en tändare, inlåst och utan någon vuxen nånstans i hemmet.
Mamman var hos ”pojkvännen”, med barnet inlåst ensam med en potta och en tallrik pasta under sängen.
Något hon gjort 41 gånger minst, från eftermiddag tills hon återkom nästa morgon.
Fan jag har inte lätt att hata men den här kvinnan, vilket fruktansvärt skräp, hon är inte ens att betrakta som människa (än mindre mamma). Hon väntade en halvtimme med att larma efter brandröken upptäcktes hemma. Hon har sms:at ”I pray to the God of child abuse” eller något lika psykopatiskt. Enda trösten är att barnamördare inte har det så lätt på Hinsan…
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/m08K3p/flicka-inlast-av-mamma-41-ganger-dog-i-brand-i-goteborg