2026-06-08, 19:29
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasse1987
Vad kan straffet bli? 2-3 år?

3 år för vållandet och kanske lite till för olaga frihetsberövande tror jag på.
Citera
2026-06-08, 19:36
  #98
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg.BestCoast
Ja fy fan! Straffet blir nog inte i paritet mot vad det borde bli? Jag tycker livstid vore rätt, eller rättspsykiatrisk vård?
Lämna ett så litet barn hemma ensam över natt gång på gång!
Vad gjorde mamman då? Jobbade?

Mamman lämnade sitt femåriga barn inlåst hemma 41 gånger – och övernattade hos pojkvännen, enligt polisens utredning.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/m08K3p/flicka-inlast-av-mamma-41-ganger-dog-i-brand-i-goteborg
Citera
2026-06-08, 19:37
  #99
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derfilo999
Vad var orsaken till branden? Hon verkar ju inte vara åtalad för själva branden.

Den lilla flickan lekte med en tändare, inlåst och utan någon vuxen nånstans i hemmet.
Mamman var hos ”pojkvännen”, med barnet inlåst ensam med en potta och en tallrik pasta under sängen.
Något hon gjort 41 gånger minst, från eftermiddag tills hon återkom nästa morgon.

Fan jag har inte lätt att hata men den här kvinnan, vilket fruktansvärt skräp, hon är inte ens att betrakta som människa (än mindre mamma). Hon väntade en halvtimme med att larma efter brandröken upptäcktes hemma. Hon har sms:at ”I pray to the God of child abuse” eller något lika psykopatiskt. Enda trösten är att barnamördare inte har det så lätt på Hinsan…

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/m08K3p/flicka-inlast-av-mamma-41-ganger-dog-i-brand-i-goteborg
Citera
2026-06-08, 19:53
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg.BestCoast
Ja fy fan! Straffet blir nog inte i paritet mot vad det borde bli? Jag tycker livstid vore rätt, eller rättspsykiatrisk vård?
Lämna ett så litet barn hemma ensam över natt gång på gång!
Vad gjorde mamman då? Jobbade?

Nej, hon var hos sin pojkvän........
Citera
2026-06-08, 19:53
  #101
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg.BestCoast
Ja fy fan! Straffet blir nog inte i paritet mot vad det borde bli? Jag tycker livstid vore rätt, eller rättspsykiatrisk vård?
Lämna ett så litet barn hemma ensam över natt gång på gång!
Vad gjorde mamman då? Jobbade?
Hon var hos sin pojkvän och knullade.
Att suga kuk var desto mer viktigare för henne än att ta hand om sitt barn.
Citera
2026-06-08, 19:56
  #102
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Rubriken borde uppdateras med att det är mordbrand och att ett barn dött

Var hittar du uppgiften om att branden var anlagd?
Citera
2026-06-08, 20:01
  #103
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Hon var hos sin pojkvän och knullade.
Att suga kuk var desto mer viktigare för henne än att ta hand om sitt barn.

Märkligt hon inte tar med barnet eller låter barnets mormor och morfar ha henne istället då.
Citera
2026-06-08, 20:02
  #104
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Fungerar bra för mig, så jag gissar på att problemet ligger hos er.

Jag bjussar på en alternativ länk: https://gofile.io/d/iXGqBo

De är väl inte ens FUP? Bara Dagblad från tingsrätten
Citera
2026-06-08, 20:08
  #105
Medlem
hipsterkatts avatar
Det var inte roligt att läsa SMS:en från mormor och morfar som skulle göra sin årliga kalender på sitt barn och barnbarn och ville ha bilder på flickan…

Helt vansinnigt att MGM kunnat hålla på så länge som hon gjorde utan att någon förstod hur mycket flickan var ensam

Tillägg: vidrigt att se bilderna på hur MGM satt upp grind och kompostgaller för att hindra flickan från att lämna sitt rum, liksom bilderna på flickan som går runt i blöja hemma parallellt med loggarna om alla timmar MGM varit borta hos pojkvän eller på sitt arbete medan flickan inte varit i förskolan
Citera
2026-06-08, 20:14
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
De är väl inte ens FUP? Bara Dagblad från tingsrätten

Jodå, det där är FUPen. Laddade precis ner hela
Citera
2026-06-08, 20:27
  #107
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
De är väl inte ens FUP? Bara Dagblad från tingsrätten
Dagblad på över 1500 sidor...
Citera
2026-06-08, 20:27
  #108
Medlem
platyzmas avatar
Man vet att det är illa när ärkeskräpet i Biskop från gangsterklanen Chit kallas in som ”goda vittnen”.

Vem är GM? Är hon helt Svensk, Resande, vad?
Varför i helvete har inte familjen skickat henne till psyk för Post Partum? Är det inte ens det utan en egoistisk missbrukartjej?

Varför var hon hos en ”pojkvän” 80% av dygnet istället för att dom var hos henne och hade sex när dottern somnat? Vad fan är hennes defekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in