Citat:
Ursprungligen postat av
EngelbertEggfjert
Försvarar inte stenkastning, men det finns ändå olika grader av våld.
Konstigt att göra skillnad på en massa sån våld ändå.
Nu tog du ju bara stenkastning som exempel, för det är lättast sätt att leka vidare med offer rollen. Men det var ju knivskärningar, IED's och allting möjligt inklusive 267 stenkastningar bara i april månad.. Det är nästan en hel årsförbrukning utav sten som bara kastas under en månad..
Jag tänker mig att om jag går och hotar dig igenom att kasta sten mot din familj 267 under bara april månad... Så blir jag inte direkt förvånad om du lägger dig i bakhåll och börjar skjuta på mig sen..
Men det är alltid så med vänstern.. De står med Sheperd Sling och skjuter rakt in i folkmassor... Och sen leker de offer sen och försvarar sig med "men det är ju bara lite små sten.." låtsandes vara helt oförstående om att Sheperd sling är ett medeltida vapen som användes för att orsaka massivt trubbigt våld emot folk som sprang runt i full rustning..
"det finns olika grader utav våld." Mhm, att krossa ett revben igenom rustningar och orsaka svåra inre blödningar på folk är en grad av våld ni inte låtsas att det finns något att säga om...