Citat:
Ursprungligen postat av Karaffen
En flaska DDT med innehåll i ett gammalt uthus.
Det står en flaska DDT ifrån koreakriget i mitt badrumsskåp. Är lite smått rädd för att jag ska missta flaskan för något annat nån morgon när man är vid ett sånt där halvvaket tillstånd, så jag överväger att flytta den. Men vafan, den står ju så bra där den står.