2026-06-06, 19:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Jag vet inte varför men detta mord berör mig mycket, mer än vad som hände i Rönninge.

Det är en sådan fruktansvärt skymf emot allt liv, så som de mördade henne och behandlade kroppen efter. Så vidrigt.

Stackars kvinna, och all omtanke till hennes anhöriga.

Ja och en så vidrig skymf mot sin mamma som gjort allt för sin son
Köpt bostadsrätt, betalat resor och allmänt hållt honom under sina vingar
Den skräck och overklighetskänsla som hon måste ha upplevt under den TIMMEN det tog att ta ihjäl henne
Sen att sitta i rättegång och säga att man tyvärr gjorde dåliga val helt känslolöst 🤢
Vila i frid Anna
Citera
2026-06-06, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Ja och en så vidrig skymf mot sin mamma som gjort allt för sin son
Köpt bostadsrätt, betalat resor och allmänt hållt honom under sina vingar
Den skräck och overklighetskänsla som hon måste ha upplevt under den TIMMEN det tog att ta ihjäl henne
Sen att sitta i rättegång och säga att man tyvärr gjorde dåliga val helt känslolöst 🤢
Vila i frid Anna

Helt vidrigt också att han beskyller mamman för sexuella närmanden. Trodde han att det slulle bli lättare för honom att komma undan?
Citera
2026-06-07, 07:15
Medlem
Marielysts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Helt vidrigt också att han beskyller mamman för sexuella närmanden. Trodde han att det slulle bli lättare för honom att komma undan?

De galna anklagelserna om övergrepp var förmodligen en del av hans försök att manipulera sin fru till att avsky sin svärmor, så att hon skulle bli ännu mer beslutsam att hjälpa honom att begå mordet (och kanske använde han denna fantasi för att stilla det lilla dåliga samvete han trots allt kunde ha).

(Google Translate fra dansk til svensk)
Citera
2026-06-07, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Förundersökningsprotokoll
Fup & Stämningsansökan
Attunda tingsrätt
B 8571-25
Attunda TR B 8571-25 Ab179 Stämningsansökan
Attunda TR B 8571-25 Ab181 Förundersökningsprotokoll
Attunda TR B 8571-25 Ab185 Förundersökningsprotokoll
Attunda TR B 8571-25 Ab187 Förundersökningsprotokoll
Attunda TR B 8571-25 Ab188 Förundersökningsprotokoll
Attunda TR B 8571-25 Ab189 Förundersökningsprotokoll
Attunda TR B 8571-25 Ab202 Förundersökningsprotokoll
Attunda TR B 8571-25 Ab203 Förundersökningsprotokoll

Zipfil
https://gofile.io/d/mLl3Y0

Jag har gått igenom de enskilda FUP-länkarna ovan (zip-filen fungerar inte), och kan inte hitta någon information om hur exakt själva mordet fysiskt gått till, dvs själva förfarandet/utförandet av mordet. Vad exakt försiggick under den timman/de timmarna (alltså själva tiden) då de knivmördade Anna? Vet någon hur själva mordet exakt gick till, t.ex. höll både Gustaf och Mayurri i kniven/var sin kniv och utdelade båda två dödande knivhuggar, eller var det t.ex. endast Gustaf som utdelade knivhuggar och Mayurri t.ex. höll fast Anna? Vem skar av Annas huvud från hennes kropp?

Tacksam för information, förtydligande och/eller hänvisning.
Mvh
Senast redigerad av pittbrad 2026-06-07 kl. 12:19.
Citera
2026-06-07, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Jag har gått igenom de enskilda FUP-länkarna ovan (zip-filen fungerar inte), och kan inte hitta någon information om hur exakt själva mordet fysiskt gått till, dvs själva förfarandet/utförandet av mordet. Vad exakt försiggick under den timman/de timmarna (alltså själva tiden) då de knivmördade Anna? Vet någon hur själva mordet exakt gick till, t.ex. höll både Gustaf och Mayurri i kniven/var sin kniv och utdelade båda två dödande knivhuggar, eller var det t.ex. endast Gustaf som utdelade knivhuggar och Mayurri t.ex. höll fast Anna? Vem skar av Annas huvud från hennes kropp?

Tacksam för information, förtydligande och/eller hänvisning.
Mvh

Kolla inlägg #1256.

Bilaga 185, sidan 484. Där berättar iaf M sin version av förloppet. Det dröjer flera förhör efter det innan G erkänner något. Hans version är i mitt tycke väldigt otydlig, vag och detaljfattig.
(G delges i förhör #20 sidan 4 att M har berättat hur mordet gick till, men det tar nog ca 5-8 förhör ytterligare innan han vidkänns något om jag minns rätt.)
Citera
2026-06-07, 20:37
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Kolla inlägg #1256.

Bilaga 185, sidan 484. Där berättar iaf M sin version av förloppet. Det dröjer flera förhör efter det innan G erkänner något. Hans version är i mitt tycke väldigt otydlig, vag och detaljfattig.
(G delges i förhör #20 sidan 4 att M har berättat hur mordet gick till, men det tar nog ca 5-8 förhör ytterligare innan han vidkänns något om jag minns rätt.)

Kan du i korthet skriva M:s version?
Citera
2026-06-09, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViolinaX
Kanske att det känns värre när någon blir mördad av en bekant eller vän än av en total främling. Att då dessutom som mamma bli mördad av sin egen son - en person som man fött, tagit hand om i nästan 30 år samt älskar och litar på. Tanken på hur hon vad hon tänkte och kände under den där sista timmen i livet, när hon insett att sonen hatade henne och ville se henne död. Det är varje förälders mardröm.
Ja Mayyur berättade hur mor o son talade svenska under tiden han G, högg I henne, mamman försökte hålla i Mayuris ben-arm, och jag antar i dessa stunder insåg mamman att det var sonen som ville döda henne. Det måste ha varit hemska sekunder, när hon slutligen insåg vilken son hon omhuldat,
skyddat o stöttat på alla sätt. Det är värsta brottet jag har läst om. Så ont det när man tänker på mammans sista sorgliga sekunder i livet.
En handlingsförlamad M -är passiv deltagare i detta mördande-striden mellan mor o son pågick ca en timme enl M, beskrivning i förhör.
Citera
2026-06-09, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Kan du i korthet skriva M:s version?

Läs fr sidan 492 i förhör #15.
Citera
2026-06-10, 13:57
Medlem
B 8673-26 Svea Hovrätt överklagan

https://gofile.io/d/gvXsJs

https://gofile.io/d/owMZtu

https://gofile.io/d/6KeMi4

Något utförligare överklagan av Gustaf, dvs OMBUDET för M.
Citera
2026-06-11, 22:25
Medlem
De är nog helstekta. Finns för många bevis för samförståndet att det inte går att åberopa nån jäkla "mind control". Detta livstidsstraff måste kännas extra surt för just Mayurri. Gustaf har ju ändå dödat sin mamma som han känt hela sitt liv, men tänka sig att för 3 år sedan visste Mayurri inte ens vem Anna var, och idag ska hon sitta livstid för att ha haft ihjäl henne. Måste kännas extra tufft dessutom när man är en person som gillar att resa och har vart i 30+ länder.

I guess you shouldn't have killed her then ?!

Fascinerande hur man kan ge sig själv ett sådant öde...

Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
B 8673-26 Svea Hovrätt överklagan

https://gofile.io/d/gvXsJs

https://gofile.io/d/owMZtu

https://gofile.io/d/6KeMi4

Något utförligare överklagan av Gustaf, dvs OMBUDET för M.
Citera
2026-06-12, 03:37
Medlem
Kan någon länka deras OnlyFans?
Citera
2026-06-13, 08:00
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eskimoklackerimo
De är nog helstekta. Finns för många bevis för samförståndet att det inte går att åberopa nån jäkla "mind control". Detta livstidsstraff måste kännas extra surt för just Mayurri. Gustaf har ju ändå dödat sin mamma som han känt hela sitt liv, men tänka sig att för 3 år sedan visste Mayurri inte ens vem Anna var, och idag ska hon sitta livstid för att ha haft ihjäl henne. Måste kännas extra tufft dessutom när man är en person som gillar att resa och har vart i 30+ länder.

I guess you shouldn't have killed her then ?!

Fascinerande hur man kan ge sig själv ett sådant öde...

Jag tycker resonemangen i överklagan att G skulle manipulerat N via "mind control" eftersom han vägde mer än henne och var längre gör att teoribygget om "mind control" felar ut sig. Det förekommer säkert ofta att den fysiskt mindre partnern är den som använder sig av "mind control".

M har också kallat ett vittne för att styrka att M brukade droger. Jag tror inte hovrätten tar någon större hänsyn till att paret använde droger då processen att mörda mamman varit så utdragen att båda tidvis borde varit opåverkade av droger och ändå inte tagit avstånd från planerna.

Nu är hovrätten mer styrd av jurister än tingsrätten, men jag tycker all typ av strafflindring av domen från tingsrätten är ett hån mot As minne.

Som psykisk labil knivviftare som levde i en fantasivärld förtjänar M ingen strafflindring i mina ögon. Även G har fått en rättvis påföljd.

Om blixten skulle slå ned och paret blir frikända i hovrätten kommer de nog att gifta om sig när de blir frisläppta och leva livets glada dagar på As arv. Har de lite tid över mellan lyxresorna, YT-creerandet och kryptoinvesteringarna, så kan de gå vidare med planerna på att mörda Gs biologiska pappa.

Mördarparet kan säkert bjuda ned pappan till lyxhuset i Spanien, där ingen granne reagerar mot lite grilldoft och stengolvet bättre klarar hanteringen av både borrmaskin och tändvätska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in