2026-06-06, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Jobbar hennes mamma eller får hon sjukpenning? Nån som vet? Om hon får sjukpenning, då får inte hon ställa upp och laga alla måltider till dottern eller hjälpa henne med hennes samarbeten. Då är det faktiskt anses som arbetsför.
Varför skulle hon ha sjukpenning? Verkar märkligt.

Man kan alltid kontakta försäkringskassan och lämna information, är hon aktuell där så får de ju information
Citera
2026-06-06, 15:27
Medlem
Tror ni att de kommer ut på ett midsommarfirande bland folk och dansa runt stången i sina matchande klänningar i år? ...eller blir det isolerat i trädgården?
Citera
2026-06-06, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Tror ni att de kommer ut på ett midsommarfirande bland folk och dansa runt stången i sina matchande klänningar i år? ...eller blir det isolerat i trädgården?
Tror att de träffar storkusinen, antingen hemma hos Hannas bror eller att de kommer till henne
Citera
2026-06-06, 16:24
Medlem
Hennes mamma verkar vara VD i hennes bolag. Undrar om hon får något av pengarna?
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Jobbar hennes mamma eller får hon sjukpenning? Nån som vet? Om hon får sjukpenning, då får inte hon ställa upp och laga alla måltider till dottern eller hjälpa henne med hennes samarbeten. Då är det faktiskt anses som arbetsför.
Citera
2026-06-06, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2

Nä det blir nog någon midsommarbild från trädgården i en annan outfit!

”Vad bra att jag har dig” säger Hanna om dottern som hon kan köpa matchande kläder med! Vilken tur alltså!
Citera
2026-06-06, 17:04
Medlem
Matcha kläder med sitt barn är (för mig) ganska sjukt. Men det är jag. Som att gå i lika kläder som en sambo. Spyvarning. Skitgulligt för andra kanske, men no f***ing thanx.
Citera
2026-06-06, 17:22
Medlem
Spyr på hennes inlägg som alltid är med ungen. Har du inget eget liv utöver ditt barn?
Citera
2026-06-06, 17:33
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Varför skulle hon ha sjukpenning? Verkar märkligt.

Man kan alltid kontakta försäkringskassan och lämna information, är hon aktuell där så får de ju information

Mamma Theorin är i arbetsför ålder men verkar ha all tid i världen för att hjälpa dottern med hennes "arbete". Och så har det varit länge. Kan ha fel men har för mig att Hanna nämnt att mamma är sjukpensionär.
Personligen så bryr jag mig inte om Hanna får hjälp av morsan att rigga plastblommorna eller lagar mat åt familjen så de får mer tid åt tv-tittande, även om hon har sjukbidrag av något slag. Tycker mamman verkar vara en rar kvinna som inte borde utnyttjas som content.
Men det vore bra klantigt av Hanna att dra ner ännu en familjemedlem i skiten när Hanna är fullt medveten om hur granskad hon är från alla håll.
Citera
2026-06-06, 17:41
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Matcha kläder med sitt barn är (för mig) ganska sjukt. Men det är jag. Som att gå i lika kläder som en sambo. Spyvarning. Skitgulligt för andra kanske, men no f***ing thanx.

Läste/hörde nånstans att föräldrar som klär barnet i matchande kläder (som sig själva) ser barnet som en förlängning av sig själv och inte som en egen individ.
Stämmer bra in på Hanna och Lars.

Jag är 100% säker på att Lars kommer ge Hanna ett rent helvete när Lars kommer upp i tonåren.
Citera
2026-06-06, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpanliten
Hennes mamma verkar vara VD i hennes bolag. Undrar om hon får något av pengarna?

Nej Hanna köpte ju kläder till henne eftersom hon inte ville ha betalt sist.
Citera
2026-06-06, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Läste/hörde nånstans att föräldrar som klär barnet i matchande kläder (som sig själva) ser barnet som en förlängning av sig själv och inte som en egen individ.
Stämmer bra in på Hanna och Lars.

Jag är 100% säker på att Lars kommer ge Hanna ett rent helvete när Lars kommer upp i tonåren.
Men gud… Först uppleva sin barndom om och om igen genom sitt barn och nu detta… ser inget gulligt i det alls. Det är bara creapy.
Citera
2026-06-06, 18:18
Medlem
Varför ens lägga ut tre bilder som är i princip likadana och alla med pixlat ansikte. Man ser ju inte direkt hur klänningarna ser ut när de sittet ner. Hon borde kolla hur tex Kenza tar bilder på sina barn och outfits utan att visa ansikten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in