2026-06-25, 11:05
Medlem
Hon är i extas idag. Både läkarbesök, provtagning, mediciner OCH "semester uppåt i landet" dvs säkert Gävle eller Norrköping 😂
Citera
2026-06-25, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Men alltså, hur mycket info som helst om hennes meningslösa och ointressanta vårdbesök, men ingen info om vart i helvete hon ska åka! Vilken mupp! Sängen och vårdcentralen, vilken Sverigeturné!
Allt talar för att resan är ett samarbete och då vill hon inte spoila! Det har dessutom utlovats en tävling! 😄
Citera
2026-06-25, 11:07
Medlem
Alltså allvarligt, 8 rör?!? Känns helt orimligt och överdrivet. Skulle verkligen vilja veta samtliga analyser för att få ihop det.
Citera
2026-06-25, 11:16
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Allt talar för att resan är ett samarbete och då vill hon inte spoila! Det har dessutom utlovats en tävling! 😄

Hon försöker ju bygga upp något slags på spåret men med sämst innehåll. Kaospackning med bebismat, shopping till resan som vi inte fick se, dag ett av resan börjar i sängen och sedan vidare till vården. Kan nån gissa vart vi ska? 🤗
Citera
2026-06-25, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Hon försöker ju bygga upp något slags på spåret men med sämst innehåll. Kaospackning med bebismat, shopping till resan som vi inte fick se, dag ett av resan börjar i sängen och sedan vidare till vården. Kan nån gissa vart vi ska? 🤗

Hahahaha vad nöjd samarbetspartnern ska va med detta otroliga upplägg! Kommer vi få se något av resmålet i realtid eller blir det en reel om två veckor?
Citera
2026-06-25, 11:39
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Hahahaha vad nöjd samarbetspartnern ska va med detta otroliga upplägg! Kommer vi få se något av resmålet i realtid eller blir det en reel om två veckor?

Ja eller hur, kunde ju börjat jobba upp ett intresse redan vid packningen för samarbetsresan, men nej, man fattade inte ens om hon skulle till Turkiet eller Sverige. Hur är det bra reklam?
Vi kanske får några trötta bilder på Lars rygg när hon står framför nått hus eller annat efter resan är över. Eller så filmar hon och det blir svart.
Citera
2026-06-25, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv

Dom kanske föreslog
”Bygg upp spänning inför resan! Hinta om vad ni ska göra och visa packningen! Berätta dagen innan hur mycket du ser fram emot resan!”

Resultatet: …….
Citera
2026-06-25, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrsnigel
Alltså allvarligt, 8 rör?!? Känns helt orimligt och överdrivet. Skulle verkligen vilja veta samtliga analyser för att få ihop det.

Ska man kolla hormoner krävs många olika rör då de testas på olika sätt, men de flesta rören fylls ju enbart med 2-4ml så är ju inte så att hon blivit av med någon större mängd blod 😅

Är ju inte särskilt ovanligt att man tar 6-7 rör vid ett vanligt läkarbesök för en bred screening. Hon är inte så speciellt som hon tror med sina 8 rör 🫣
Citera
2026-06-25, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kotass11
Ska man kolla hormoner krävs många olika rör då de testas på olika sätt, men de flesta rören fylls ju enbart med 2-4ml så är ju inte så att hon blivit av med någon större mängd blod 😅

Är ju inte särskilt ovanligt att man tar 6-7 rör vid ett vanligt läkarbesök för en bred screening. Hon är inte så speciellt som hon tror med sina 8 rör 🫣

Jo men jag tycker det låter mycket ändå. Jag är ändå både cancersjuk och sjuksköterska och tror aldrig dom tagit så många rör på en gång på mig och väldigt sällan vi tar 8 rör om det inte är någon väldigt bred utredning… Många analyser går ju på ett rör också. Men hade gärna velat veta analyserna för det gör mig väldigt nyfiken 🧐🤣
Citera
2026-06-25, 12:37
Medlem
motyls avatar
Haha orkar inte hur hon hypar upp den här resan, märks att hon aldrig lämnar sin lilla håla.
Citera
2026-06-25, 12:39
Medlem
Hon ska till Kolmården.
Citera
2026-06-25, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrsnigel
Jo men jag tycker det låter mycket ändå. Jag är ändå både cancersjuk och sjuksköterska och tror aldrig dom tagit så många rör på en gång på mig och väldigt sällan vi tar 8 rör om det inte är någon väldigt bred utredning… Många analyser går ju på ett rör också. Men hade gärna velat veta analyserna för det gör mig väldigt nyfiken 🧐🤣

Vid en vanlig årskontroll för diabetes eller hjärt/kärl tas ju 6 rör, fler om man ska separata leverprover osv
- Uska på vårdcentral

Ja, hade varit mer intressant vad för prover de har tagit och av vilken anledning 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in