2026-05-03, 22:07
Medlem
-
Senast redigerad av enlitenkattunge 2026-05-03 kl. 22:17.
Citera
2026-05-03, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollies
Det är ju inget som erbjuds per automatik, beror på region och ålder. Annars är det rutinultraljud i vecka 18-20 som är första kontrollen utöver inskrivningssamtalet, om man inte bokar några privata undersökningar.

I hennes region görs första ultraljudet v 12 så hon ljuger
Citera
2026-05-03, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
I en video från 18/10-2024 säger hon att hon skulle gått in i vecka 12. Så ny lögn igen då..

Jag minns det också. Visst var det när de offentliggjorde graviditeten under trädet i Turkland och hetsköpte radhuset? För det var i september 2024. Och samma bild användes i flödet den 14 okt 2024 som nu delas igen. Inte EN CHANS att hon var i vecka 16. Varför ljuger hon!?

Edit: Eller jaha… menar hon att när hon var på läkarbesöket som syftas på i journalen hade hon varit i vecka 16 om fostret hade levt? Men att dom visste redan innan (vecka 11 verkar det som) att fostret hade dött? Lika oklart som vanligt. En sak är säker hon vill får det att låta som att hon genomgick en MA i vecka 16+ och det stämmer INTE.
Senast redigerad av lostsoulforever 2026-05-03 kl. 22:29.
Citera
2026-05-03, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollies
Det är ju inget som erbjuds per automatik, beror på region och ålder. Annars är det rutinultraljud i vecka 18-20 som är första kontrollen utöver inskrivningssamtalet, om man inte bokar några privata undersökningar.

Fast Hanna skulle aldrig gå till v 16 utan att boka in privat ultraljud om det inte erbjöds per automatik. Hon ÄLSKAR ju när vården har koll.
Citera
2026-05-03, 22:48
Medlem
MA är nästan lika vanligt som vanligt missfall och ändå ska det fortfarande ältas. Sjukt att man gör content av det här.
Citera
2026-05-03, 22:54
Medlem
Så nu menar hon att detta är anledningen till att de inte försöker få fler barn? Att hon är rädd för MA? Nyss var det ju att de var ”SÅ NÖJDA MED LARS”.

Och vad är det för dravel att det pratas för lite om missfall? Hon har väl byggt hela sin karriär på att prata om det och följer väl hur många andra som helst som pratar hur mycket som helst om det?
Citera
2026-05-03, 23:17
Medlem
På en video hon la in den 8/10så var hon SNART i v 12. Där svarar hon på en kommentar att hon gjort ultraljud i v8 och då var allt ok.

Den 11/10 gjör hon ett inlägg att hon varit på ultraljud och de upptäckt att fostret var dött.

Den 14/10 gjordes aborten enligt ett nytt inlägg.
Om inte hennes veckor går fortare än alla andras så kan hon inte varit mer än precis i v12 när aborten blev gjord.
Allt 2024 såklart

Så var hon får det till v16 kan man ju undra.
Senast redigerad av Skippan123 2026-05-03 kl. 23:20.
Citera
2026-05-04, 05:04
Medlem
Ni är otroliga som hittar all fakta och motbevisar allt hon skriver. Det visar bara gång på gång att hon inte är klok. Kan inte fatta att hon fortsätter älta sin MA med inlägg också😅😅 och en fjantig ChatGpt text. Ge dig! Men det är ju hennes grej också, att dra upp graviditeten så fort content saknas. Och den gråtande bilden😅 wtf. Vem fan tar upp en kamera och tar en bild just då. Sjuklig människa
Citera
2026-05-04, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Jag minns det också. Visst var det när de offentliggjorde graviditeten under trädet i Turkland och hetsköpte radhuset? För det var i september 2024. Och samma bild användes i flödet den 14 okt 2024 som nu delas igen. Inte EN CHANS att hon var i vecka 16. Varför ljuger hon!?

Edit: Eller jaha… menar hon att när hon var på läkarbesöket som syftas på i journalen hade hon varit i vecka 16 om fostret hade levt? Men att dom visste redan innan (vecka 11 verkar det som) att fostret hade dött? Lika oklart som vanligt. En sak är säker hon vill får det att låta som att hon genomgick en MA i vecka 16+ och det stämmer INTE.

Ja definitivt för hon skriver "jag var i vecka 16+".
Citera
2026-05-04, 05:58
Medlem
dekadentens avatar
Vadå "ingen pratar om det"? Tycker att alla pratar om hur vanligt det är med missfall. Hade själv en MA i höstas och absolut ingen har reagerat konstigt när jag pratat om det. Tvärtom, de har snarare sagt att det är vanligt, att det händer jättemånga och att det inte finns något att oroa sig för.

Men det blir väl så när man lever isolerat och måste hitta på eftersom man inte har någon kontakt med omvärlden.
Citera
2026-05-04, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Vadå "ingen pratar om det"? Tycker att alla pratar om hur vanligt det är med missfall. Hade själv en MA i höstas och absolut ingen har reagerat konstigt när jag pratat om det. Tvärtom, de har snarare sagt att det är vanligt, att det händer jättemånga och att det inte finns något att oroa sig för.

Men det blir väl så när man lever isolerat och måste hitta på eftersom man inte har någon kontakt med omvärlden.

Nee för enligt Hanna så är hon den enda kvinnan i världen som gått igenom detta, så pass att hon tar upp detta flera år senare och skapar inlägg😅 För henne är det viktigare atr skapa content av ofött barn än att faktiskt ta hand om sitt levande barn med tanke på att hon exponerar ungen i sina inlägg, håller borta från dagis, isolerar osv. Snacka om hyckleri
Citera
2026-05-04, 07:38
Medlem
De har tagit bort det i nästan hel Halland tex.
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jag har heller inte hört ett ord om det och vi har kvar dem på min fsk.
Så jag tror Lars kan fortsätta leka med dem i lugn o ro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in